INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Poradenská společnost Bisnode letos již po páté, v rámci samostatné kategorie žebříčku CZECH TOP 100, zveřejnila 100 nejstabilnějších českých firem. Hlavní cenu, prestižní ocenění CZECH STABILITY AWARD za rok 2013, získala VEBA, textilní závody, a.s.V předchozích čtyřech letech byly oceněny společnosti IMPROMAT INT, Seznam.cz, DEZA a Metrostav. Výsledky hodnocení vycházejí z metodiky ratingového modelu poradenské společnosti Bisnode, který měří stabilitu jednotlivých společností. Model zároveň poskytuje nezávislý pohled na současný stav firem, jejich finanční situaci, a to včetně predikce rizika úpadku firmy v následujících dvanácti měsících, které je vyjádřeno Bisnode scóringem.

„Mezi nejlépe hodnocenými firmami v rámci žebříčku Czech Stability Award za rok 2013 se nejčastěji vyskytují společnosti ze zpracovatelského průmyslu, obchodu a utilit,“ komentuje výsledky Country Manager  Bisnode, David Farský.

„Zisk hlavní ceny CZECH STABILITY AWARD za rok 2013 je pro všechny zaměstnance a pracovní týmy a. s. VEBA potvrzením, že firma doposud kráčí těžkou a nebezpečnou podnikatelskou krajinou po správných stezkách. Pro mne osobně, i jako pro presidenta Asociace textilního-oděvního-kožedělného průmyslu, je cena satisfakcí a doložením faktu, že textil není úpadkovým oborem bez budoucnosti, jak se u nás dlouho a jednostranně tradovalo. Cena je pro nás i závazkem, protože – jak známo – stabilita není něčím jednou navždy daným,“ říká předseda představenstva a generální ředitel společnosti VEBA Josef Novák.

„V podnikatelské džungli je někdy obtížné najít ty správné a spolehlivé obchodní partnery. Ocenění Czech Stability Award zvyšuje důvěryhodnost a prestiž firem na trhu a současně jim dává silný nástroj pro komunikování podnikatelských úspěchů vůči obchodním partnerům, zaměstnancům, investorům či konkurenci, dodává David Farský s tím, že zájem firem o aktivní marketingové využití certifikátu Czech Stability Award v posledních pěti letech významně roste. „Jsme přesvědčeni, že Bisnode touto aktivitou napomáhá kultivovat české podnikatelské prostředí,“ uzavřel ředitel Bisnode.

Bisnode scóring je založen na exaktní statistické analýze a principech data miningu. Do analýzy vstupuje množství ukazatelů z oblasti individuálních charakteristik firmy (demografická data, informace o platebních zkušenostech, finanční údaje, vazby mezi subjekty i negativní informace) a makroekonomická data. Výkonnost modelu, jež se blíží k 70 %, je dána především kvalitou a rozsahem dat, stejně jako i naprosto unikátní makroekonomickou komponentou.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3