Velká Británie představuje pro české firmy atraktivní místo, kam rozšířit své podnikání, a to především pro ty zaměřující se na IT a technologie. V Británii našla svůj druhý domov již řada českých firem, a byť je zakládání firmy v zahraničí vždy velkou neznámou, všechny vidí tento čin, jako krok správným směrem, který jim přinesl řadu pozitiv. Společnosti jako Greendata, Kentico a Brand Embassy oceňují zejména fakt, že zde měly možnost potkat řadu nových obchodních partnerů a využívat výhod, které země zahraničním investorům nabízí.
Téměř třetina manažerů malých a středních firem (32,7 %) nehledá možnosti, jak snižovat spotřebu energií ve svých provozech. Zbývající část sice šetří, i tak ale mohou své úspory ještě zvýšit. Šetřící opatření totiž zavádějí firmy většinou na základě vlastního uvážení, studii na úspory energií či energetický audit si nechalo zpracovat pouze 15 % dotázaných. Vyplývá to z průzkumu mezi 500 respondenty, který provedla společnost Datank pro Skupinu ČEZ.
Ve čtvrtek 24. dubna se v hotelu Dorint Don Giovanni Praha uskuteční již 10. ročník Mezinárodní konference bezpečnostního managementu (KBM). Jde o tradiční událost nabízející řadu atraktivních témat ze světa komerční i nekomerční bezpečnosti a bezpečnostních technologií.
Realitní společnost 108 AGENCY zprostředkovala pronájem logistické společnosti EC Logistics v prostorách CTParku Brno na Černovické terase. EC Logistics nově využívá skladovací prostory o velikosti 4 200 m2 se skladovou plochou pro 4 200 palet a 200 m2 prostor pro administrativní zázemí.
Společnost MAKRO Cash & Carry prochází proměnou, od roku 2008 vybudovala nový vícekanálový obchodní formát. Zásadní je zejména posun od tradičního business modelu typu cash and carry směrem k novým formám distribuce. Společnost posílí individuální přístup k zákazníkům a ještě více se zaměří na podporu podnikatelů, a to nejen v oblasti prodeje. Důraz na maximální kvalitu zboží zůstává. Změnu konceptu vystihuje nová značka VY & MAKRO, která klade důraz na individuální přístup k zákazníkovi. Alex Hluchy, gen. ředitel MAKRO (vpravo) a ředitel nákupu Jan Žák
„Mixy“, nebo správně řečeno autodomíchávače brázdící české silnice jsou pro výrobce betonu už samy o sobě prezentací. Jejich barevné provedení prezentuje jednotlivé prvky firemního designu. A čím víc jich potkáte, tím lépe, protože to svědčí o velkém počtu objednávek. Pokud jde o jednoho z největších výrobců transportbetonu na českém trhu, jakým je skupina Českomoravský beton, lze potkat zeleno-šedo-bíle dekorované vozy víc než často. Ústředním motivem vizuálů jarní outdoorové kampaně skupiny Českomoravský beton se i z těchto důvodů stal autodomíchávač. Ten je totiž navíc i symbolem služeb, které dodávka transportbetonu zahrnuje, a to dopravy a čerpání. Letošní kampaň úzce navazuje na úspěch outdooru v loňském roce.
Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...
Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.
Pokračování ...