Maloobchodní řetězec BILLA testuje nový marketingový koncept prodejen zaměřený na komunikaci cen klíčového sortimentu. U zhruba sedmi stovek druhů zboží bude totiž BILLA na základě vlastního srovnávání nasazovat ceny tak, aby byly nižší než u konkurence. Vybrané produkty se speciální cenou budou v prodejně také výrazně označeny.
Roku 1992 se rakouská společnost dm drogerie markt GmbH rozhodla expandovat do okolních států střední a jihovýchodní Evropy a jako první destinaci si vybrala český trh. Před dvaceti lety se tak začala psát úspěšná historie společnosti dm drogerie markt s.r.o. v České republice, která byla založena jako 100% dceřiná společnost rakouské dm.
Společnost Schüco, světový lídr v oblasti opláštění budov a solárních systémů, navázala na loňskou podzimní roadshow a opět vyrazila se svým Demotruckem do ulic. Cílem letošního eventu bylo přiblížit tematiku solárních systémů a přímo oslovit koncové uživatele.
Akvizice tří společností během necelých dvou měsíců, taková je letošní bilance tuzemského lídra na poli podnikových informačních systémů, společnosti Asseco Solutions. Po nedávné integraci ARCON Technology se v těchto dnech staly součástí Asseco Solutions další dvě renomované softwarové společnosti. 2. dubna byla podepsána smlouva s JPN. consulting a 4. dubna s NZ SERVIS.
Dne 6. 4. 2012 otevírá dm po regeneraci prodejnu v Teplicích, a to v Srbické ulici v Olympia Centru v Teplicích. Cílem regenerace bylo především zvětšit prostorové dispozice prodejny a tím zlepšit nákupní možnosti pro zákazníky. Zákazníci mají více prostoru a nakupují v příjemnější atmosféře.
Český železniční dopravce LEO Express rozjel první hromadnou náborovou kampaň. Hledá stevardy/stevardky, pokladní, operátory/operátorky call centra, ale také strojvedoucí a dispečery/dispečerky, kteří budou zajišťovat železniční přepravu cestujících na trase Praha-Ostrava. V letošním roce LEO Express plánuje získat na trhu práce přibližně 80 spolehlivých, pracovitých a seriózních žen a mužů, jež se hodlají chopit šance a podílet se na expanzi nové perspektivní firmy.
Poslední dva roky pozoruji velmi zvláštní fenomén. Týká se přítomnosti v práci. Je to jasné, po covidu se na nás řítí dynamika dosud nevídaná. Nicméně tak nějak se změnil rytmus svátků, volna a dovolených. Vánoční prázdniny dětem sice končí na začátku ledna, ale v mnoha firmách klíčoví lidé do pracovního rytmu vplouvají až v polovině měsíce. Pak přichází 15 dní intenzivní práce. Po ní, od počátku jarních prázdnin, lidé rotují po horách a za stůl usedají přerušovaně až do konce března. Velikonoce odstartují další dovolenkový turnus. A květnové svátky mnozí využijí na odpočinkovou víc než týdenní šňůru. Od poloviny června se dostáváme na vlnu letních dovolených, která ustává až s půlkou září. Až potom se do půlky prosince rozjedou naplno kolečka pracovní aktivity, protože rok se pomalu s tím další schází. A pak je vánoční rádiový klid....
Získat patent na unikátní technologii zpracování listí stromů k výrobě ultra tenkých izolačních desek, díky nimž nebude třeba v objektech topit, nebo na využití kopřivy tak, že se znásobí její blahodárné účinky na poškozené kolenní klouby, to by jistě bylo terno. Ukázalo by se, že myšlenek, které dobře poslouží lidstvu, není nikdy dost, a že jsou, převedeny do praxe, stále vítané.
Pokračování ...