INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Asociace českých nábytkářů podporuje soutěž o titul MANAŽER ROKU, který uděluje Česká manažerská asociace společně s Konfederací zaměstnavatelských a podnikatelských svazů ČR a Svazem průmyslu a dopravy ČR. Asociace českých nábytkářů považuje vyhlášení letošního ročníku MANAŽER ROKU 2011 za velký úspěch, ukazující sílu nábytkářského průmyslu v České republice.

Manažerem odvětví v soutěži MANAŽER ROKU 2011 v oboru „výroba nábytku" se stal Ing. Zdeněk Blažek, předseda představenstva společnosti Dřevojas, výrobní družstvo.

V letošním roce se mezi finalisty dále probojovali zástupci společností vyrábějících nábytek:

• Ing. Jiří Kalužík, generální ředitel a předseda představenstva společnosti GUMOTEX, akciová společnost.

• Ing. Jaroslav Pehal, předseda představenstva, NADOP-VÝROBA NÁBYTKU, a.s.

• Jiří Slovák jednatel Trachea, s.r.o.

Společnosti Dřevojas, výrobní družstvo, Gumotex a.s. a NADOP-VÝROBA NÁBYTKU, a.s. jsou členy Asociace českých nábytkářů.

Celkově bylo letos v soutěži MANAŽER ROKU 2011, které poskytl záštitu předseda vlády České republiky, Petr Nečas, 72 finalistů. Asociace českých nábytkářů podporuje celý sektor výroby nábytku v České republice. Jsme rádi, že z deseti oceněných TOP manažerů, je 7 působících v podnicích s výrobou a pro nábytkáře je mimořádně potěšující, že se mezi ně dostal i manažer odvětví výroba nábytku.

Společnost Dřevojas, výrobní družstvo, v jejímž čele stojí předseda představenstva Ing. Zdeněk Blažek, má svůj výrobní závod ve Svitavách. Jedná se o ryze českou společnost bez zahraničního kapitálu. Základem výrobního programu je koupelnový nábytek v mimořádně vysoké kvalitě. Na moderním designu zde vyráběného nábytku se podílí významní designéři.

Pokrokový design koupelnového nábytku pod značkou „My Joys" zaujal nejen v ČR, ale úspěchy slaví i ve Švýcarsku. Největších prodejních úspěchů však dosahuje v Rusku. Společnost Dřevojas, výrobní družstvo, disponuje moderními technologiemi a do budoucna předpokládá dynamický rozvoj. Důkazem je sortiment vyvíjený tak, aby maximálně odpovídal potřebám zákazníků a rychlý promyšlený vývoj nových výrobků. Společnost dbá na to, aby nové výrobky vždy odpovídaly nejnovějším světovým trendům.

Dřevojas prodává své výrobky nejenom v České republice a na Slovensku, ale i v Rusku, Kazachstánu, na Ukrajině. Dalšími významnými trhy jsou Německo, Švýcarsko, v Rakousko a Švédsko. Společnost Dřevojas, výrobní družstvo se úspěšně pokouší pronikat na Čínský trh.

Ing. Tomáš Lukeš

tajemník Asociace českých nábytkářů

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Květen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3