INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Hlavní cenu v rámci desátého ročníku soutěže tzv. podlinkové BTL* komunikace Český direkt & Promo si odnesla kampaň Do it yourself pro společnost Ford, kterou zpracovaly agentury Wunderman, Ogilvy&Mather a Mindshare. Agentura Ogilvy, která se na vítězné kampani také podílela, navíc získala ocenění Agentura roku. Při vyhlášení výsledků soutěže bylo rozděleno celkem 29 cen v osmi kategoriích.

Vítězná kampaň bodovala hned ve dvou kategoriích – Integrovaná komunikace a Digitální komunikace. V obou si odnesla zlatou medaili. V kategorii Přímá B2B komunikace, která řeší oslovení firemních zákazníků, zvítězila kampaň CEO Study, kterou pro IBM dělala agentura OgilvyOne. V kategorii Přímá B2C komunikace, tedy v kategorii, která hodnotí přímé oslovení koncových zákazníků, porota zlato neudělila. O nejvyšší, stříbrnou, metu se dělí DM Premium Půjčka Komerční banky a Faktura bez faktury Vodafone.

Zlaté medaile byly dále uděleny jen v kategoriích Event & field marketing, kde porotu nejvíce zaujala kampaň Daruj správně pro Fórum dárců, a v kategorii Digitálních inovací, kde si nejvyšší ocenění odnesla kampaň Formát Masthead pro Vodafone. V nové kategorii Nízkorozpočtových kampaní porota zlatou neudělila. Nejvyššší ocenění, stříbrnou medaili, si odnesla agentura OgilvyAction za kampaň 400 let starý product placement pro společnost Extenda.

Český direkt & Promo, který pořádá Asociace direct marketingu a zásilkového obchodu ADMAZ spolu se sekcí integrovaných podlinkových agentur (iBTL) při Asociaci komunikačních agentur AKA, nabízí reklamním profesionálům a agenturním týmům možnost porovnat svoje práce zaměřené na oblast podpory prodeje, budování značky, přímý marketing a digitální komunikaci na českém a slovenském trhu. „Smyslem soutěže není hodnotit pouze nápaditost a kreativitu jednotlivých řešení, ale i jejich napojení na strategii značek, které rozvíjejí, a samozřejmě i jejich dopad na výkony a růst těchto značek," řekl výkonný ředitel ADMAZ Tomáš Hájek.

Porotu tvoří významné osobnosti reklamy a marketingu, předsedou poroty je již druhým rokem nezávislý konzultant v oblasti budování, řízení a komunikace značky s mnohaletou zkušeností z předních podlinkových agentur světa Graeme Murray. Vítězové soutěže Český direkt & Promo mají možnost se zúčastnit mezinárodní soutěže IMC European Awards, která hodnotí nejlepší kampaně Evropy. Je organizována Evropskou asociací komunikačních agentur (EACA) a její sekcí integrované marketingové komunikace (IMCC Europe). Předloni čeští zástupci uspěli, získali hned čtyři ceny, včetně jedné zlaté.

* BTL – Below the Line tzv. podlinkové komunikační techniky, řadí se sem například podpora prodeje, public relations, eventy, guerillový marketing, direct marketing, newslettery, virální videa, komunitní skupiny na internetu apod. Dříve šlo spíše o doplněk klasické ATL, neboli nadlinkové reklamy (televizní, tiskové apod.), dnes především v rozvíjejícím se internetovém prostředí působí BTL často samostatně a dokáže mnohdy efektivněji zasáhnout cílovou skupinu za zlomek nákladů klasické ATL reklamy.

Výsledky 10. Ročníku soutěže Český direkt & Promo

Integrovaná komunikace







Umístění

Název soutěžní kampaně

Klient / značka

Agentura

Zlatá

Do it yourself

Ford

Wunderman, Ogilvy Praha/Ogilvy&Mather, Mindshare

Stříbrná

Šmoulové v Albertu

Ahold

Lowe Praha

Bronzová

Artis Pictus

Xerox

Mather Group - tým RMG

Bronzová

Probuď v sobě soba

Finlandia

garp*cz

Bronzová

Sčítání lidu, domů a bytů 2011

ČSÚ

McCann Erickson Prague/Momentum









Přímá B2B komunikace







Zlatá

CEO study

IBM

Ogilvy Praha/OgilvyOne

Stříbrná

Fast print

Wellen

WELLEN

Bronzová

Pozvánka na Jizerskou firemní 2012

Jizerská 50

Mather Group - tým Activation

Bronzová

Vrácený balík

DPD

Ogilvy Praha/OgilvyOne









Přímá B2C komunikace







Zlatá

nebyla udělena

Stříbrná

DM Premium půjčka

Komerční banka

Euro RSCG Prague

Stříbrná

Faktura bez faktury

Vodafone

Y&R Praha

Bronzová

nebyla udělena









Digitální komunikace







Zlatá

Do it yourself

Ford

Wunderman, Ogilvy Praha/Ogilvy&Mather, Mindshare

Stříbrná

Testovací studio

ETA

Wunderman

Stříbrná

T-Run

T-Mobile

Proximity Prague

Bronzová

Cesta okolo světa

ČSOB Pojišťovna

SYMBIO Digital

Bronzová

Rychlá Lhota T-Mobile Vánoce

T-Mobile

Proboston Creative









Loajalitní a dlouhodobý marketing







Žádné ceny neuděleny











Event a field marketing







Zlatá

Daruj správně

Fórum dárců

Ogilvy Praha/OgilvyOne

Stříbrná

Pepsi epopej

Pepsi

MARK BBDO

Bronzová

Artis Pictus

Xerox

Mather Group - tým RMG

Bronzová

Šmoulí paráda

Ahold

Open at Lowe









Retail/merchandising/in-store marketing







Zlatá

nebyla udělena

Stříbrná

Andělé nad Prahou

Česká spořitelna

WELLEN

Bronzová

Testovací studio

ETA

Wunderman









Digitální inovace







Zlatá

Formát Masthead Vodafone

Vodafone

Mather Group - tým Advertures

Stříbrná

nebyla udělena

Bronzová

Rádce v moři fotoaparátů

Megapixel

Wunderman

Bronzová

Vodafone a houby

Vodafone

Mather Group - tým Advertures









Nízkorozpočtové kampaně







Zlatá

nebyla udělena

Stříbrná

400 let starý product placement

Extenda

Ogilvy Praha/OgilvyAction

Bronzová

Pepsi epopej

Pepsi

MARK BBDO

Bronzová

Pozvánka na Jizerskou firemní 2012

Jizerská 50

Mather Group - tým Activation









Grand Prix





Do it yourself

Ford

Wunderman, Ogilvy Praha/Ogilvy&Mather, Mindshare









Agentura ročníku




Ogilvy Praha



Asociace direct marketingu a zásilkového obchodu (ADMAZ) je profesní sdružení právnických a fyzických osob podnikajících v oblasti direct marketingu a zásilkového obchodu. Je členem Svazu obchodu a cestovního ruchu, Evropské asociace e-commerce a zásilkového obchodu (EMOTA) a Federace evropského přímého a interaktivního marketingu (FEDMA). Spolupracuje s řadou dalších profesních sdružení, organizuje konference a semináře.

Asociaci tvoří několik skupin firem se zdánlivě různou podnikatelskou činností (adresná či neadresná distribuce, lettershop, databázový marketing, telemarketing, mobilní marketing, zásilkový obchod, nakladatelství...), všechny však mají společného jmenovatele - přímé oslovení potenciálního zákazníka, tedy direct marketing.

ADMAZ je dále pořadatelem konferencí Zásilkový obchod (zpravidla v měsíci říjnu), E-commerce Forum (květen) a Call centra (listopad) a dále organizuje soutěž o nejlepší kampaně přímého marketingu Český direkt & promo. Kromě toho ADMAZ podporuje některé vybrané akce (konference, veletrhy) jiných subjektů.

Sekce iBTL vznikla při Asociaci komunikačních agentur (AKA) v roce 2004. Původně se jmenovala Sekce Sales Promotion a zastřešovala agentury s širokou nabídkou služeb podpory prodeje, které v této oblasti představovaly v té době zřejmou kvalitu a dokázaly překročit rozhraní mezi implementační agenturou bez významné přidané hodnoty pro klienta a agenturou schopnou poskytnout v oboru podpory prodeje svým klientům v podstatě kompletní servis včetně vlastního názoru a poradenství.

Sekce iBTL je členem IMCC EACA (Integrated Marketing Communications Council, European Association of Communications Agencies), která zastřešuje evropské národní podlinkové asociace (www.eaca.be/imcc), a členem POPAI (Point of Purchase Advertising International), která zastřešuje odborníky a zájemce o reklamu v místě prodeje (www.popai.cz).

Kontakt: Marcela Fialková, mediální zastoupení ADMAZ, tel: 724 090 754, e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3