INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Dalších téměř 150 výrobků může od konce srpna nosit logo Ćeský výrobek – garantováno Potravinářskou komorou ČR. Z rukou, ministra zemědělství Petra Bendla a prezidenta PK ČR Miroslava Tomana převzali certifikáty na slavnostním zahájení výstavy Země živitelka zástupci sedmi potravinářských společností.

Pro celé portfolio výrobků, mezi které patří například okurky delikates, jemné a křupavé feferonky nebo stříbřité cibulky, ale také kulinářské speciality v podobě zeleninových salátů v mnoha různých variacích, ale i bioprodukty, lehké ovocné svačinky, dětská řadu speciálně vyvinutou pro malé zákazníky, novou linii SALATBAR a labužnickou edici "EXCLUSIVE" může logo Český výrobek garantováno Potravinářskou komorou ČR používat společnost efko cz z Veselí nad Lužnicí. Společnost nabízí spotřebitelům nejen oblíbené standardní výrobky, současně ale nezapomíná také na nové trendy a do svého sortimentu včleňuje i řadu BIO produktů.

Další společností s právem používat značku Český výrobek – garantováno Potravinářskou komorou jsou Povltavské mlékárny a. s. Tradice výroby Hermelínů v Sedlčanech sahá až do 50. let 20. století a bez přerušení pokračuje až do současnosti. Sedlčanský Hermelín, ale i další sýry této značky, patří mezi nejoblíbenější sýry na českém trhu. Udělení označení Český výrobek – garantováno Potravinářskou komorou ČR potvrzuje, že všechny sýry značky Sedlčanský jsou výhradně českého původu. Také základní surovinu pro výrobu sýrů – mléko dodávají Povltavským mlékárnám zemědělci z okolních regionů. V nabídce značky Sedlčanský zaujmou dnes kromě tradičního Hermelínu také různé sýrové speciality: sýry s modrou ušlechtilou plísní (Sedlčanský Modřenín či Vltavín), zrající omývané sýry s výraznou chutí a vůní (Sedlčanský Pepin či Romadůžek) nebo sýry pro vaření, pečení a grilování (Sedlčanský Troubelín a Hermelíny na gril).

HAMÉ s. r. o. je v současné době největším výrobcem konzervovaných potravin na českém trhu (paštiky, masné konzervy a cestovní občerstvení, hotová jídla, kečupy, zeleninové omáčky, sterilované zeleninové výrobky, kojenecká výživa - jak ovocné, tak masozeleninové příkrmy, dále džemy a další ovocné pomazánky). Je rovněž důležitým výrobcem potravin z oblasti chlazeného sortimentu (bagety, paštiky, hotová jídla). Kromě důležité role na domácím trhu s potravinami je významný rovněž export výrobků společnosti do celé řady evropských i mimoevropských zemí. Logo s vlajkou budou nyní nosit výrobky jako jsou sterilované okurky 5 – 7 cm, zelí bílé, zelí červené, červená řepa a hrášek

Logo Český výrobek se nově objeví i na výrobcích společnosti HEINZ FOOD a. s., která byla založena v roce 2004 a od té doby se již etablovala mezi přední české výrobce cukrovinek. Svého zhruba 17% podílu ve výrobě a prodeji dutých čokoládových figurek na českém trhu dosáhla také díky modernímu provozu v nově zrekonstruované hale s výrobní plochou 3000 m2 a svým 60 stálým zaměstnancům.

Novými nositeli loga je i nezpracovaná zelenina – rajčata, okurky, papriky - ze společnosti Jižní Morava, a. s. Tvrdonice. Rychlená zelenina se pěstuje na celkové produkční ploše 6,6 ha vše hydroponiím způsobem, systémem biologické ochrany bez chemie, čímž je dosahováno vysoké kvality a nezávadnosti produkce. Roční produkce rychlené zeleniny činí 2 000 tun a je dodávána maloodběratelům i velkoodběratelům po celé ČR.

Logo Český výrobek – garantováno Potravinářskou komorou ČR nyní spotřebitelé najdou i na výrobcích společnosti Mlékárna Olešnice, RMD, která zpracovává mléko od zemědělských prvovýrobců z okolí, především z Jihomoravského a Pardubického kraje. V současné době je významným výrobcem speciálních tvarohů, bílých sýrů a másla. Na tuzemském trhu spolupracuje jak s většinou maloobchodních řetězců, tak i sdrobnými nezávislými subjekty. Významný podíl produkce je prodáván do zahraničí a to především v sortimentu bílých sýrů. Logo Český výrobek bylo uděleno čerstvým smetanovým sýrům - Imperial přírodní a Imperial s pažitkou.

Společnost POEX Velké Meziříčí, a. s. může logem Český výrobek – garantováno Potravinářskou komorou ČR označovat další své tři výrobky – Šmydlík, Pandík a Dandík.Tato společnost dodává své výrobky do obchodní sítě již 17 roků. Od počátku svého působení se POEX Velké Meziříčí věnuje výrobě extrudovaných potravin, sladkých cereálií i pikantních snacksů. Postupně přibyla produkce křehkých extrudovaných plátků s obchodním označením DEXI a výroba co-extrudovaných (plněných) cereálií. Rozmanité je výrobkové portfolio divize výroby dražovaných potravin. Do hořké, mléčné i bílé čokolády jsou dražovány ořechy, suché plody nebo cereálie.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Květen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3