INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
logo-full-newAsociace direct marketingu a zásilkového obchodu oficiálně začlenila do svého názvu elektronické obchodování. Zásilková branže postupně na tento moderní způsob prodeje přechází, protože „internetový" obchod je logickým pokračováním obchodu prostřednictvím papírových katalogů. Původně zásilkoví obchodníci dnes generují značnou část svých tržeb na internetu a patří mezi přední české e-shopy. Také ADMAZ se ve svých vzdělávacích aktivitách obchodu na internetu věnuje již řadu let. Od příštího roku tak digitální obchodní prostor nově zazní i přímo v názvu asociace.

Po 15 letech činnosti asociace nově ponese název Asociace direct marketingu, e-commerce a zásilkového obchodu. Zažitá zkratka se tak změní jen v jediném písmenu. Namísto ADMAZ bude nově asociace používat zkratku ADMEZ.

„Rozhodli jsme se dát do souladu formu s obsahem. Asociace sama se aktivitám ohledně e-commerce věnuje již mnoho let a především naši vlastní členové se s příchodem internetu změnili a online obchodní prostor velmi aktivně využívají," řekl ředitel asociace Tomáš Hájek. „V podstatě dnes již nelze na zásilkové firmy hledět s původní představou obchodníků s tlustým papírovým katalogem. Jsou to multikanáloví obchodníci, kteří používají papírový katalog například jako cestu k zákazníkovi a předpokládají, že celou nabídku si prohlédne na internetu," dodal.

Již pátým rokem ADMAZ pořádá úspěšnou konferenci E-commerce Forum, která je hlavním oborovým setkáním obchodníků na internetu a jednou z nejprestižnějších a největších akcí v oblasti e-commerce v Česku. Konference je zaměřena na reálný přínos pro účastníky, přednášejí zde lidé se skutečnými zkušenostmi z praxe a reální provozovatelé e-shopů, a právě proto je tak úspěšná.

E-shop club - platforma ADMAZ pro online obchody

V letošním roce k „elektronickým" vzdělávacím aktivitám ADMAZu přibyl E-shop club. Byznysově-společenská platforma pro setkávání nabízí internetovým obchodníkům možnost získávat zkušenosti od větších a zkušenějších. Účastníky jsou jak řádní členové asociace, kteří mají dlouholeté zkušenosti s logistikou, obsluhou zákazníků na dálku, komunikací s klienty i případnými reklamacemi zboží, tak nově příchozí e-shopy, které se chtějí vzdělávat a vyměňovat si zkušenosti.

Podle mezinárodních výzkumů je přitom Česká republika e-shopovou velmocí Evropy. V porovnání s ostatními evropskými státy má výrazně vyšší množství internetových obchodů na počet obyvatel než ostatní země. Výzkumy jich uvádějí přes 30 tisíc a stále vznikají nové. Na druhé straně se povědomí veřejnosti o fungování elektronického nakupování často zaměřuje pouze na poplašné zprávy v médiích o podvodných obchodnících nebo nedostatcích obchodů objevených Českou obchodní inspekcí. Cílem sdružení platformy E-shop club při ADMAZu je pomáhat obchodům v jejich růstu a rozvoji, kultivovat online nákupní prostředí a pozitivně působit na veřejnost, aby získala v internetové nakupování větší důvěru. Setkání obchodníků se konají od září letošního roku pravidelně a věnují se mnohým aktuálním tématům důležitým pro provozování e-shopu.

Cílem všech aktivit ADMAZu je kultivace obchodního prostředí v oblasti prodeje na dálku, tedy v původně zásilkovém a dnes převážně internetovém obchodu, ale také například teleshoppingu apod. „Všude tam, kde obchodník nejedná se zákazníkem napřímo, ale na dálku, platí v podstatě stejná pravidla a hrozí obdobná rizika," připomněl Hájek.

Asociace direct marketingu a zásilkového obchodu (ADMAZ) je profesní sdružení právnických a fyzických osob podnikajících v oblasti direct marketingu a prodeji na dálku. Je členem Svazu obchodu a cestovního ruchu, Evropské asociace e-commerce a zásilkového obchodu (EMOTA) a Federace evropského přímého a interaktivního marketingu (FEDMA). Spolupracuje s řadou dalších profesních sdružení, organizuje konference a semináře.

Asociaci tvoří několik skupin firem se zdánlivě různou podnikatelskou činností (adresná či neadresná distribuce, lettershop, databázový marketing, telemarketing, mobilní marketing, zásilkový obchod, nakladatelství...), všechny však mají společného jmenovatele - přímé oslovení potenciálního zákazníka, tedy direct marketing.

ADMAZ je dále pořadatelem konferencí E-commerce Forum (zpravidla v měsíci květnu), Multichannel (říjen) a Call centra (listopad) a dále organizuje soutěž o nejlepší kampaně přímého marketingu Český direkt & promo a každoročně vyhlašuje Osobnost direct marketingu. Kromě toho ADMAZ podporuje některé vybrané akce (konference, veletrhy) jiných subjektů.

Kontakt: Marcela Fialková, mediální zastoupení ADMAZ, tel: 724 090 754, e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3