INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
logo-full-newAsociace direct marketingu a zásilkového obchodu oficiálně začlenila do svého názvu elektronické obchodování. Zásilková branže postupně na tento moderní způsob prodeje přechází, protože „internetový" obchod je logickým pokračováním obchodu prostřednictvím papírových katalogů. Původně zásilkoví obchodníci dnes generují značnou část svých tržeb na internetu a patří mezi přední české e-shopy. Také ADMAZ se ve svých vzdělávacích aktivitách obchodu na internetu věnuje již řadu let. Od příštího roku tak digitální obchodní prostor nově zazní i přímo v názvu asociace.

Po 15 letech činnosti asociace nově ponese název Asociace direct marketingu, e-commerce a zásilkového obchodu. Zažitá zkratka se tak změní jen v jediném písmenu. Namísto ADMAZ bude nově asociace používat zkratku ADMEZ.

„Rozhodli jsme se dát do souladu formu s obsahem. Asociace sama se aktivitám ohledně e-commerce věnuje již mnoho let a především naši vlastní členové se s příchodem internetu změnili a online obchodní prostor velmi aktivně využívají," řekl ředitel asociace Tomáš Hájek. „V podstatě dnes již nelze na zásilkové firmy hledět s původní představou obchodníků s tlustým papírovým katalogem. Jsou to multikanáloví obchodníci, kteří používají papírový katalog například jako cestu k zákazníkovi a předpokládají, že celou nabídku si prohlédne na internetu," dodal.

Již pátým rokem ADMAZ pořádá úspěšnou konferenci E-commerce Forum, která je hlavním oborovým setkáním obchodníků na internetu a jednou z nejprestižnějších a největších akcí v oblasti e-commerce v Česku. Konference je zaměřena na reálný přínos pro účastníky, přednášejí zde lidé se skutečnými zkušenostmi z praxe a reální provozovatelé e-shopů, a právě proto je tak úspěšná.

E-shop club - platforma ADMAZ pro online obchody

V letošním roce k „elektronickým" vzdělávacím aktivitám ADMAZu přibyl E-shop club. Byznysově-společenská platforma pro setkávání nabízí internetovým obchodníkům možnost získávat zkušenosti od větších a zkušenějších. Účastníky jsou jak řádní členové asociace, kteří mají dlouholeté zkušenosti s logistikou, obsluhou zákazníků na dálku, komunikací s klienty i případnými reklamacemi zboží, tak nově příchozí e-shopy, které se chtějí vzdělávat a vyměňovat si zkušenosti.

Podle mezinárodních výzkumů je přitom Česká republika e-shopovou velmocí Evropy. V porovnání s ostatními evropskými státy má výrazně vyšší množství internetových obchodů na počet obyvatel než ostatní země. Výzkumy jich uvádějí přes 30 tisíc a stále vznikají nové. Na druhé straně se povědomí veřejnosti o fungování elektronického nakupování často zaměřuje pouze na poplašné zprávy v médiích o podvodných obchodnících nebo nedostatcích obchodů objevených Českou obchodní inspekcí. Cílem sdružení platformy E-shop club při ADMAZu je pomáhat obchodům v jejich růstu a rozvoji, kultivovat online nákupní prostředí a pozitivně působit na veřejnost, aby získala v internetové nakupování větší důvěru. Setkání obchodníků se konají od září letošního roku pravidelně a věnují se mnohým aktuálním tématům důležitým pro provozování e-shopu.

Cílem všech aktivit ADMAZu je kultivace obchodního prostředí v oblasti prodeje na dálku, tedy v původně zásilkovém a dnes převážně internetovém obchodu, ale také například teleshoppingu apod. „Všude tam, kde obchodník nejedná se zákazníkem napřímo, ale na dálku, platí v podstatě stejná pravidla a hrozí obdobná rizika," připomněl Hájek.

Asociace direct marketingu a zásilkového obchodu (ADMAZ) je profesní sdružení právnických a fyzických osob podnikajících v oblasti direct marketingu a prodeji na dálku. Je členem Svazu obchodu a cestovního ruchu, Evropské asociace e-commerce a zásilkového obchodu (EMOTA) a Federace evropského přímého a interaktivního marketingu (FEDMA). Spolupracuje s řadou dalších profesních sdružení, organizuje konference a semináře.

Asociaci tvoří několik skupin firem se zdánlivě různou podnikatelskou činností (adresná či neadresná distribuce, lettershop, databázový marketing, telemarketing, mobilní marketing, zásilkový obchod, nakladatelství...), všechny však mají společného jmenovatele - přímé oslovení potenciálního zákazníka, tedy direct marketing.

ADMAZ je dále pořadatelem konferencí E-commerce Forum (zpravidla v měsíci květnu), Multichannel (říjen) a Call centra (listopad) a dále organizuje soutěž o nejlepší kampaně přímého marketingu Český direkt & promo a každoročně vyhlašuje Osobnost direct marketingu. Kromě toho ADMAZ podporuje některé vybrané akce (konference, veletrhy) jiných subjektů.

Kontakt: Marcela Fialková, mediální zastoupení ADMAZ, tel: 724 090 754, e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Slovo ke dni

  • Doba byrokratická

    Prý umožňuje lepší fungování státu. V něčem možná ano. Rozhodně má aparát, který může zabezpečit lepší kontrolu. Ale umožňuje i snazší podnikání? Tady už je to na pováženou. Hlasy lidí z businessu zní unisono. Podnikatelské prostředí v České republice potřebuje výrazné zlepšení. A opravdu se nenechme ukolébat tím, že vloni vzniklo meziročně nejvíce firem od dob pandemie. Bohužel úřednický aparát neroste jen proto, aby byly úkoly státu zvládány rychleji a kvalitněji, ale protože těch úředních povinností přibývá i s ohledem na požadavky EU. A tak nevznikají nová a nová úřednická místa zdaleka jen na straně státu. Podniky si stále častěji musí najímat externí dodavatele, kteří by pro ně onu byrokratickou část businessu dokázali zpracovat na klíč. Případně staví vlastní oddělení, které musejí tuto agendu zvládnout. Administrativa tak...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2025

INZERCE

Partneři

 

Partneři plus:

 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3