INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Obchodní řetězec BILLA a Agrární komora ČR v roce 2013 rozšíří vzájemnou spolupráci. Projekt je zaměřený na podporu českého zemědělství a jeho cílem je zvýšit podíl domácích produktů v supermarketech BILLA. V letošním roce se zaměří také na lokální pěstitele ovoce a zeleniny a produkty oceněné značkou Regionální potravina.

„Současný 65 procentní podíl českých potravin plánujeme v příštích třech letech zvýšit až na 80 procent," řekl Jaroslaw Szczypka, generální ředitel společnosti BILLA. „Právě rozšiřování spolupráce s Agrární komorou ČR, která je naším důležitým partnerem při vyhledávání vhodných českých dodavatelů, je pro nás klíčovým strategickým krokem."

České producenty podporuje společnost BILLA prodejem jejich produktů. Podle rozsahu nabídky je řetězec nabízí buď celoplošně ve všech svých více než dvou stech prodejnách, či pouze na vybraných filiálkách v konkrétním regionu.

„Vstřícnost, se kterou BILLA přistupuje k podpoře českého zemědělství, je příkladná. V minulosti pomáhala prosazovat zejména produkty českých výrobců v bio kvalitě, teď svou podporu ještě rozšířila," uvedl Jan Veleba, prezident Agrární komory ČR.

Spolupráce od roku 2010

S Agrární komorou ČR BILLA spolupracuje už tři roky. Za to dobu navázala klíčové vztahy se zhruba padesátkou českých především ekologických zemědělců a do prodeje uvedla několik stovek jejich produktů. V řadě případů, například u jogurtů Naše bio, které dodává Mlékárna Valašské Meziříčí, se díky nim podařilo nahradit původní zahraniční dodavatele.

Plány pro rok 2013

V letošním roce BILLA plánuje rozšířit nabídku produktů oceněných jako Regionální potravina. Dále bude pracovat na značce Naše farma pro české ovoce a zeleninu. Tento projekt, který se setkal s příznivou odezvou pěstitelů především z jižní Moravy, ale i zákazníků, BILLA úspěšně odzkoušela už v minulém roce ve všech svých supermarketech.

REWE International AG je lídrem na rakouském trhu v oblasti prodeje potravinového a drogistického zboží a jedním z největších zaměstnavatelů v Rakousku. Ve více než 3 600 prodejnách v Evropě zaměstnává celkem 75 000 pracovníků. V roce 2011 dosáhl její obrat 12,38 miliard eur.

REWE International AG je součástí německé REWE Group, která patří k nejvýznamnějším evropským maloobchodním skupinám a prodejcům rodinných dovolených. REWE Group působí ve 13 zemích Evropy a v roce 2011 dosáhla obratu ve výši 48 miliard eur.

REWE International AG se sídlem v rakouském Wiener Neudorf provozuje obchodní společnosti BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA a ADEG, a řadu vlastních produktových značek. V segmentu supermarketů má prodejny v Itálii a sedmi zemích střední a východní Evropy.

BILLA ČR je součástí REWE International AG. Na českém trhu působí od roku 1990. S obratem ve výši 22,6 mld. Kč, více než dvěma sty filiálek a zhruba 6 200 zaměstnanci je lídrem na trhu supermarketů. Na průměrné prodejní ploše 900 m2 nabízí výběr známých i svých privátních značek, mezi jinými značku produktů v bio kvalitě Naše bio, značku pro výhradně české maso Vocílka či cenově výhodnou značku Clever. Čerstvý segment se soustředí na lahůdky, pečivo, ovoce a zeleninu, mléčné produkty, maso a chlazený sortiment.

Více informací na: http://www.billa.cz

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3