INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Hospodářská komora České republiky vyhlašuje v pořadí již třetí ročník soutěže pro tuzemské podnikatelské subjekty Český Patron. Přihlásit se může každý, kdo svůj byznys provozuje primárně na území naší republiky a v loňském roce dosáhl významného podnikatelského úspěchu.

„Již tradičně chceme vyzdvihnout podniky a podnikatele, kteří v dalším ekonomicky náročném roce předvedli, že se dá přijít s inovací, že lze dosáhnout úctyhodných hospodářských výsledků, že jde výrazně zlepšovat služby a celkově být oporou této zemi, tedy Českým Patronem,“ řekl na startu dalšího ročníku soutěže prezident Hospodářské komory ČR Petr Kužel.

Český Patron za rok 2012 je vyhlášen v následujících kategoriích:

Ekologický přínos
Z naší země nejefektivnější zemědělský a potravinářský podnik
Nejlepší zaměstnavatel
Služby retailu
Absolutní vítěz

„Stejně jako v předcházejících ročnících nám přitom nejde jen a pouze o kvantitu, ale především o kvalitu. Chci tím zdůraznit, že šanci stát se Českým Patronem má i drobný podnikatel, který nedosahuje omračujících obratů, ale jeho přidaná hodnota v místě působení je nepřehlédnutelná a nezpochybnitelná,“ dodal Petr Kužel.

Příkladem může být i příběh drobné firmy se třemi zaměstnanci z Rokycan. Výrobce unikátních pesticidů na ochranu rostlin dle vlastních patentů používá výhradně potravinářské přírodní suroviny, které jsou nejedovaté, s nulovou ochrannou lhůtou a ošetřené plodiny se dají okamžitě konzumovat. Firma AgroBio má dokonce díky loňskému úspěchu v soutěži Český Patron šanci na prezentaci produktů v rámci Světové výstavy EXPO 2015 v Itálii.

„Heslo pro milánské EXPO je Potraviny pro planetu, Energie pro život. Mám vizi, že součástí našeho pavilonu bude i typická česká zahrádka ošetřená unikátními přípravky pana Veverky z AgroBio,“ prozradil Generální komisař české účasti na EXPO 2015 Jiří František Potužník.

Firma sama by si účast na světové výstavě finančně dovolit nemohla, ale úspěch v rámci Českého Patrona se zřejmě promítne i do spolupráce s HK ČR, která tuto výjimečnou prezentaci podpoří.

„Skutečně to vypadá, že firma na sebe díky soutěži upozornila v pravý čas a vážně uvažujeme o zajímavém modelu spolupráce, který by podobnou možnost otevřel nejen této firmě, ale třeba i dalším podnikatelům, o nichž nevíme, ale do roku 2015 nás čekají ještě minimálně tři seznamy vítězů Českého Patrona,“ potvrdil prezident Kužel

Zájemci o účast v soutěži budou mít nyní tři měsíce čas na podání přihlášek v rámci jednotlivých kategorií. Podmínky soutěže a přihlašovací formuláře jsou webu HK ČR www.komora.cz.

Slavnostní vyhlášení vítězů proběhne v rámci slavnostního galavečera dne 26. září 2013.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3