INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 23. rokem

foto cervena karkulka 1 tisk kvČervená Karkulka, Šípková Růženka, Perníková chaloupka nebo Strašidelný hrad. To jsou názvy čtyř pohádek, jejichž děj se rozhodla společnost EFKO, český výrobce hraček, zakomponovat do svých čtyř nových kreativních setů. Firma z Nového Veselí tak vsadila na tradiční bohatství naší země, tedy na pohádkové příběhy a spojila je s figurkami Igráčků. Jde o nový koncept, který má ambice děti nejen zabavit, ale i rozvíjet. Děti tak v jednom balení získají dvě postavičky hrdinů ze známých českých pohádek a kartonové prostředí k dotvoření. Každý set je navíc doplněn žertovně pojatou pohádkou z pera spisovatele Martina Klusoně.

„Kreativní sety mají rozvíjet schopnosti a dovednosti dětí předškolního věku. Vybarvení přiložených kartonových kulis a jejich následné složení podporuje jemnou motoriku a kreativitu. Vlastní hra v pohádkovém prostředí pak jejich komunikační schopnosti, slovní zásobu a fantazii,“ uvedl Miroslav Kotík, majitel firmy EFKO. „Děti si mohou zahrát třeba divadlo. To je po čase, který většina z nich v zimních a jarních měsících trávila u televizních pořadů, elektroniky či mimo mateřskou školu, velmi potřeba. Stále více dětských psychologů poukazuje na fakt, že děti mají čím dál větší problémy s vyjadřováním a sebeprezentací,“ dodal Miroslav Kotík.

„Figurky Kostříka a Kostřičky, které jsou v setu Strašidelná věž, mají hned několik zvláštností. Hlavičky jsme poprvé v historii Igráčka vylisovali v černém provedení. Vlasy a zápěstí jsme formovali z bílého plastu, což je také novinka. I potisk obličeje těchto postaviček není pro Igráčka obvyklý,“ vysvětlila vedoucí výroby firmy EFKO Petra Miklová. „Firma při potisku figurek využívá technologii zvanou tampoprint, která zaručuje odolnost proti oděru a zachování jemných detailů tisku,“ doplnila Petra Miklová.
Igráčkovy kreativní sety se tak stávají skvělým doplňkem letních prázdnin, součástí rodinných dovolených, víkendů u prarodičů či dětských oslav. Stačí si na výlet přibalit pastelky, fixy nebo barvy a tablety mohou zůstat doma. Novinka je přímo předurčená pro podvečerní divadelní představení malých scénáristů.

Všechny novinky uváděné na trh připravuje vlastní vývojový tým firmy Efko. Designéři vycházejí mimo jiné i ze své rodičovské praxe. Při návrzích her a hraček spolupracují se speciálními pedagogy. Produkty jsou kompletně vyráběny ve dvou závodech na Vysočině – v Novém Veselí a v Korouhvi u Poličky.

(tz)

Slovo ke dni

  • Auta zastavil čip

    Začnu svoji glosu otázkou: Jestlipak víte, která je nejdůležitější součást moderního automobilu? Ne, není to motor, převodovka ani volant. Je jím čip. Který, to mi poněkud uniká, nicméně kvůli němu stojí výroba vozidel po celém světě. Ztráty se počítají v tisících miliard korun, a to ještě nelze dohlédnout světla na konci tunelu. Naše „malá“ škodovka zastaví výrobu na týden, ostatní automobilky jsou na tom podobně, ne-li hůře. A proč chybí čipy, tedy nepostradatelná součást elektronických systémů vozu? Prý za to zas může covid a další překážky. Člověka napadá, že tohle v kapitalizmu není samo sebou a že za tím musí být nějaký záměr. Nedivte se, aut přibývá tolik, že už se ani nevejdou na silnice a víc stojí v kolonách a zácpách než jedou. A ta uhlíková stopa, škoda slov! Někdo upíná své naděje k elektromobilům. Možná, že opravdu...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Říjen 2021

INZERCE

Partneři

Hlavní partner:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

eon eg logo short  
         

Partneři:

logo-grada3   ca2 logo-dtocz upv logo 56 dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

karabec 1 kopie

Malým a středním podnikům chybí strategie v oblasti ochrany duševního vlastnictví Pomůže dotační program COSME FUND? 13. září 2021

O ochraně duševního vlastnictví musí každý malý či střední podnik uvažovat především jako o investici. Měl by proto zahrnout do svých úvah celý proces existence MSP počínaje jeho založením přes rozvoj, včetně případné zahraniční expanze, až po jeho předání následovníkům nebo prodej třetím osobám. To platí i pro rodinné podniky.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300AVLOGOM3 

INZERCE