INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 23. rokem

human leadres club je první česká platforma, která spojuje manažerky a HR profesionály. Společnost Welcome to the Jungle, platforma pro život a práci, spouští nový projekt Human Leaders Club. Jako první má v Česku propojit HR profesionály a manažery firem napříč odvětvími. Dá jim rovněž prostor diskutovat současné trendy a výzvy pracovního trhu.

Součástí členství v Human Leaders Clubu budou i pravidelná networkingová setkání. Cílem je vytvořit HR komunitu, která se propojí virtuálně i osobně. Projekt odborně zaštiťují partneři Kogi CON, eLegal, OPIM a Hedepy.

Honza Klusoň, CEO Welcome to the Jungle pro Česko a Slovensko: „Dlouhodobě nám v českém HR prostředí chyběla platforma, která by umožňovala personalistům a manažerům otevřeně a bez předsudků diskutovat o současných výzvách a trendech v pracovním životě. Ať už jde o duševní zdraví zaměstnanců, firemní kulturu, diverzitu na pracovišti nebo současné právní otázky. Dáváme prostor k diskusi o problémech, které personalisté kromě několika facebookových skupin dosud neměli kde řešit. Human Leaders Club nám umožní si navzájem pomáhat, inspirovat se a poznávat se na jednom místě.”

Společnost do budoucna plánuje projekt zavést i v dalších zemích, kde působí - na Slovensku, ve Francii a Španělsku a propojit tak experty na mezinárodní úrovni.

Platforma poslouží i k hiringu personalistů

human leaders club nahledHuman Leaders Club poběží na platformě Circle, která umožňuje každému členovi tvořit vlastní obsah a zároveň v něm i vyhledávat. Nová síť propojí až čtyři sta profesionálů z oboru, kteří o aktuálních trendech budou moct debatovat veřejně i přímo mezi sebou v soukromých zprávách. Platforma také umožní zveřejňovat pracovní nabídky v HR odvětví, které se tak efektivně dostanou k vhodným kandidátům.

Hlavními názorovými vůdci platformy budou čtyři partneři z různých odvětví. S právními otázkami poradí eLegal, diverzitou na pracovišti se budou zabývat experti z OPIM a na téma duševní pohody zaměstnanců poradí Hedepy a na oblast firemní kultury se zaměří Kogi CON. Ti si od partnerství slibují zvýšení povědomí o důležitosti firemní kultury.

Filip Černý, Managing Partner ve společnosti Kogi CON: „Pro partnerství jsme se rozhodli z prostého důvodu – stav vnímání firemní kultury v České republice jako hlavní konkurenční výhody každé firmy je v plenkách. Na západ od nás je firemní kultura podle posledních průzkumů téma číslo jedna u CEO. Do platformy přinášíme konkrétní návody, postupy a metodiku, jak jako HR získat pozornost CEO, boardu, vedení pro toto téma, jak jej uchopit, řídit, měřit a implementovat. Slibujeme si od klubu hlavně to, že se nastartuje změna díky diskusi a sdílení zkušeností, protože kultura se mění v interakci.“

(tz)

Slovo ke dni

  • Auta zastavil čip

    Začnu svoji glosu otázkou: Jestlipak víte, která je nejdůležitější součást moderního automobilu? Ne, není to motor, převodovka ani volant. Je jím čip. Který, to mi poněkud uniká, nicméně kvůli němu stojí výroba vozidel po celém světě. Ztráty se počítají v tisících miliard korun, a to ještě nelze dohlédnout světla na konci tunelu. Naše „malá“ škodovka zastaví výrobu na týden, ostatní automobilky jsou na tom podobně, ne-li hůře. A proč chybí čipy, tedy nepostradatelná součást elektronických systémů vozu? Prý za to zas může covid a další překážky. Člověka napadá, že tohle v kapitalizmu není samo sebou a že za tím musí být nějaký záměr. Nedivte se, aut přibývá tolik, že už se ani nevejdou na silnice a víc stojí v kolonách a zácpách než jedou. A ta uhlíková stopa, škoda slov! Někdo upíná své naděje k elektromobilům. Možná, že opravdu...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Říjen 2021

INZERCE

Partneři

Hlavní partner:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

eon eg logo short  
         

Partneři:

logo-grada3   ca2 logo-dtocz upv logo 56 dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

karabec 1 kopie

Malým a středním podnikům chybí strategie v oblasti ochrany duševního vlastnictví Pomůže dotační program COSME FUND? 13. září 2021

O ochraně duševního vlastnictví musí každý malý či střední podnik uvažovat především jako o investici. Měl by proto zahrnout do svých úvah celý proces existence MSP počínaje jeho založením přes rozvoj, včetně případné zahraniční expanze, až po jeho předání následovníkům nebo prodej třetím osobám. To platí i pro rodinné podniky.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300AVLOGOM3 

INZERCE