INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

human leadres club je první česká platforma, která spojuje manažerky a HR profesionály. Společnost Welcome to the Jungle, platforma pro život a práci, spouští nový projekt Human Leaders Club. Jako první má v Česku propojit HR profesionály a manažery firem napříč odvětvími. Dá jim rovněž prostor diskutovat současné trendy a výzvy pracovního trhu.

Součástí členství v Human Leaders Clubu budou i pravidelná networkingová setkání. Cílem je vytvořit HR komunitu, která se propojí virtuálně i osobně. Projekt odborně zaštiťují partneři Kogi CON, eLegal, OPIM a Hedepy.

Honza Klusoň, CEO Welcome to the Jungle pro Česko a Slovensko: „Dlouhodobě nám v českém HR prostředí chyběla platforma, která by umožňovala personalistům a manažerům otevřeně a bez předsudků diskutovat o současných výzvách a trendech v pracovním životě. Ať už jde o duševní zdraví zaměstnanců, firemní kulturu, diverzitu na pracovišti nebo současné právní otázky. Dáváme prostor k diskusi o problémech, které personalisté kromě několika facebookových skupin dosud neměli kde řešit. Human Leaders Club nám umožní si navzájem pomáhat, inspirovat se a poznávat se na jednom místě.”

Společnost do budoucna plánuje projekt zavést i v dalších zemích, kde působí - na Slovensku, ve Francii a Španělsku a propojit tak experty na mezinárodní úrovni.

Platforma poslouží i k hiringu personalistů

human leaders club nahledHuman Leaders Club poběží na platformě Circle, která umožňuje každému členovi tvořit vlastní obsah a zároveň v něm i vyhledávat. Nová síť propojí až čtyři sta profesionálů z oboru, kteří o aktuálních trendech budou moct debatovat veřejně i přímo mezi sebou v soukromých zprávách. Platforma také umožní zveřejňovat pracovní nabídky v HR odvětví, které se tak efektivně dostanou k vhodným kandidátům.

Hlavními názorovými vůdci platformy budou čtyři partneři z různých odvětví. S právními otázkami poradí eLegal, diverzitou na pracovišti se budou zabývat experti z OPIM a na téma duševní pohody zaměstnanců poradí Hedepy a na oblast firemní kultury se zaměří Kogi CON. Ti si od partnerství slibují zvýšení povědomí o důležitosti firemní kultury.

Filip Černý, Managing Partner ve společnosti Kogi CON: „Pro partnerství jsme se rozhodli z prostého důvodu – stav vnímání firemní kultury v České republice jako hlavní konkurenční výhody každé firmy je v plenkách. Na západ od nás je firemní kultura podle posledních průzkumů téma číslo jedna u CEO. Do platformy přinášíme konkrétní návody, postupy a metodiku, jak jako HR získat pozornost CEO, boardu, vedení pro toto téma, jak jej uchopit, řídit, měřit a implementovat. Slibujeme si od klubu hlavně to, že se nastartuje změna díky diskusi a sdílení zkušeností, protože kultura se mění v interakci.“

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3