INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Po třech úspěšných ročnících je letos vyhlášeno již 4. pokračování soutěže o značku Dobrý tuzemský potravinářský výrobek „Česká chuťovka 2012", opět v osvědčené spolupráci společnosti SYMPEX GROUP s vydavatelstvím AGRAL, za odborné součinnosti VÚ potravinářského Praha a zaštítěné skupinou COOP. Partnerem soutěže je Národní zemědělské muzeum.

Letos již podruhé se bude zároveň soutěžit o značku „Dětská chuťovka 2012", kde o nositelích tohoto označení rozhodne 5.10. autentická dětská porota složená z žáků druhého stupně ZŠ působících v Dětské tiskové agentuře a studentů prvního ročníku potravinářské VOŠ a SPŠ „Podskalská" z Prahy 2, která bude opět jejím skvělým hostitelem. Předsedkyní dětské poroty bude letos zástupkyně Dětské tiskové agentury Lucie Fajkusová, která tak zúročí své loňské zkušenosti členky stejné poroty.

Soutěž o značky Dobrý tuzemský potravinářský výrobek "Česká chuťovka 2012" a „Dětská chuťovka 2012" pomáhá spotřebitelům objevit typické chutné české potraviny. Výrobcům naopak pomáhá oslovit spotřebitele s výrobky, které splňují vysoké chuťové parametry. Soutěž je otevřena všem poctivým tuzemským výrobcům a jejich produktům.

O nositelích ocenění Dobrý tuzemský potravinářský výrobek „Česká chuťovka 2012" rozhodne 4.10. třináctičlenná hodnotitelská komise nezávislých odborníků, disponujících vysokým kreditem. Odborným garantem soutěže je Výzkumný ústav potravinářský Praha, v.v.i., v jehož sídle se každoročně hodnocení uskutečňuje. Předsedkyní hodnotitelské komise je ředitelka ústavu Ing. Slavomíra Vavreinová, CSc. Tento renomovaný ústav také samotný průběh hodnocení výrobků organizuje a zabezpečuje tak vysokou míru její regulérnosti. Složení hodnotitelské komise i zcela průhledný způsob výběru oceněných, vylučuje jakoukoliv manipulaci s výsledky či jejich ovlivňování jinými zájmy.

Zásadním kritériem, které musí každý přihlášený výrobek splňovat, jsou jeho vysoké chuťové

parametry, samozřejmým předpokladem je jeho vysoká kvalita. Neméně důležitou součástí

hodnocení je také design výrobku a jeho spotřebitelská využitelnost. Spojením těchto

parametrů s českým původem potravin je značka Česká chuťovka zcela nezaměnitelná s jinými

oceněními, která jsou v ČR udělována.

V roce 2011 se o značku Česká chuťovka, včetně značky Dětská chuťovka, ucházelo 80 výrobků od

39 výrobců. Již samotná účast v soutěži je přitom známkou vysoké kvality přihlášených

výrobků vyznačujících se často jedinečností a originalitou receptur, protože žádný výrobce by si

nedovolil nominovat výrobky, které nesplňují náročné požadavky. Značku Česká chuťovka

nakonec získalo 35 výrobků od 27 výrobců a Dětskou chuťovkou byly oceněny 4 výrobky

od 4 různých výrobců. Letos se projevuje další nárůst zájmu o získání značky Česká nebo

Dětská chuťovka, takže organizátoři očekávají v soutěži oproti loňsku opět vyšší počet

přihlášených výrobků. Vzrůstající obliba se dá připsat nejen výstižnému názvu, který

srozumitelně a na první pohled sdělí spotřebiteli, co může od výrobku očekávat, ale i

přitažlivější podobě loga v národních barvách u České chuťovky a poprvé i

samostatnému logu Dětské chuťovky v atraktivním ztvárnění odpovídajícím této věkové

kategorii.

Letošní výsledky budou slavnostně vyhlášeny 18. října v 16:00 hod. v Národním zemědělském

muzeu v Praze za účasti význačných hostů a novinářů. Pořadatelé letos přidávají ještě jedno

zajímavé ocenění, a sice Cenu novinářů, kterou demokratickým hlasováním prostřednictvím

anketních lístků vyberou sami přítomní novináři. Jen pro ně tak bude připravena již od

15:00 hod. speciální ochutnávka výrobků oceněných značkou Česká chuťovka 2012 a Dětská

chuťovka 2012 a ten, který získá nejvíc hlasů, bude oceněn ještě v průběhu slavnostního

odpoledne touto zvláštní Cenou novinářů.

(tz)

Slovo ke dni

  • Doba byrokratická

    Prý umožňuje lepší fungování státu. V něčem možná ano. Rozhodně má aparát, který může zabezpečit lepší kontrolu. Ale umožňuje i snazší podnikání? Tady už je to na pováženou. Hlasy lidí z businessu zní unisono. Podnikatelské prostředí v České republice potřebuje výrazné zlepšení. A opravdu se nenechme ukolébat tím, že vloni vzniklo meziročně nejvíce firem od dob pandemie. Bohužel úřednický aparát neroste jen proto, aby byly úkoly státu zvládány rychleji a kvalitněji, ale protože těch úředních povinností přibývá i s ohledem na požadavky EU. A tak nevznikají nová a nová úřednická místa zdaleka jen na straně státu. Podniky si stále častěji musí najímat externí dodavatele, kteří by pro ně onu byrokratickou část businessu dokázali zpracovat na klíč. Případně staví vlastní oddělení, které musejí tuto agendu zvládnout. Administrativa tak...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2025

INZERCE

Partneři

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3