INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
IMG_3730_copy_resize_slavnostni_prijezdSouprava nového  železničního dopravce LEO Express přijela v pondělí 15. října 2012 vůbec poprvé na  hlavní nádraží  v Praze. Stalo se tak v rámci  zkušebních jízd,  které  v uplynulém týdnu povolil  Drážní úřad. Moderní zlatočerná jednotka dorazila dopoledne na nástupiště 1b, které se od prosince stane domovskou zastávkou  souprav LEO Express. Pokud  vše půjde dobře, mohl  by LEO Express svézt první cestující již v listopadu.

Zbrusu nový vlak na nejdůležitějším českém nádraží při této premiéře osobně přivítal Leoš Novotný, zakladatel a generální ředitel společnosti LEO Express. „Chtěli jsme Pražanům umožnit prohlédnout si náš moderní vlak od švýcarského výrobce, se kterým je už zanedlouho začneme vozit. Co nejdříve ho plánujeme představit i v dalších městech na naší trase, tedy Pardubicích, Olomouci i Ostravě. Ještě než přepravíme první cestující, musíme naše soupravy  důkladně vyzkoušet  na  skutečné  trase,  dokončit  výcvik  našich  stevardů  a  strojvedoucích,  doladit připravované  služby,  zkrátka  vše nachystat  tak,  aby se se  zahájením  řádného  provozu  u nás  cestující  cítili maximálně spokojeně," řekl Leoš Novotný. Dodal přitom: „Dnešní příjezd našeho  vlaku na hlavní nádraží jsme pojali jako takovou vtipnou performanci a show naznačující ,porod´ nového vlaku. Nechceme být nudní, nejsme běžný  dopravce,  ale  nový fenomén  přivážející  zásadní  změny  do  české  dopravy.  Naší  krásné soupravě  přeji výbornou kondici do dalších desetiletí a ať dělá cestujícím co největší radost."

Leoš Novotný přitom upozornil: „Nyní již finišujeme s celkovými přípravami rozjezdu naší první trasy. Stále platí, že plný  provoz  se 16 spoji denně zahájíme s novým jízdním řádem  od 9. prosince letošního roku. Rádi bychom ale  první  cestující  svezli  již dříve,  v listopadu.  Vše bude záležet na tom,  jak bude probíhat zkušební provoz  a  kdy  dostaneme  povolení  od Drážního  úřadu.   V následujících  týdnech postupně odhalíme jednotlivé služby, v listopadu zveřejníme také náš cenový koncept a otevřeme prodejní místa."

Soupravy LEO  Express, které dosud procházely nezbytnými testy na  zkušebním okruhu u Velimi,  nyní začínají
testovat provoz na skutečné trase mezi Prahou a Ostravou, zatím bez cestujících.
První souprava  LEO Express bude z hlavního  nádraží  v Praze premiérově  pokračovat  přes  Pardubice,  Olomouc a Ostravu až do  Bohumína. Vůbec poprvé si tak vyzkouší celou trasu, na které   budou moderní soupravy LEO Express přepravovat cestující.
Již  koncem  minulého týdne  první souprava  LEO  Express  na  trase  Letohrad  –  Lichkov  úspěšně  otestovala
spolupráci vozidla s počítači náprav. Na tuto zkoušku LEO Express naváže dalšími zkušebními jízdami.

V Česku má LEO  Express v současnosti již celkem čtyři vlakové jednotky FLIRT od švýcarského výrobce Stadler, a to na  zkušebním  okruhu u Velimi  a v bohumínském  depu. Zbylá  pátá  jednotka  dorazí  do  Česka v průběhu podzimu.
LEO  Express  poskytne  cestujícím  rychlou  a maximálně  pohodnou  dopravu  zbrusu novými  soupravami  a velmi
moderní, inovativní a kvalitní služby.

LEO Express a. s. je český železniční  dopravce, který  se připravuje  na provozování  osobní  dopravy zcela  novými švýcarskými  vlaky  od prosince 2012 na trati  Praha-Pardubice-Olomouc-Ostrava-Bohumín  a postupně  také  na dalších tratích v ČR i v sousedních státech. LEO Express je součástí skupiny LEO TRANSPORT, která dnes sdružuje skupinu firem podnikajících v železničním a dopravním průmyslu. Zakladatelem a generálním ředitelem společnosti je Leoš Novotný. Moderní  a velmi  úsporné zlatočerné  vlaky  LEO  Express  jsou  nízkopodlažní,  plně  klimatizované  elektrické  soupravy aerodynamického  tvaru.  Celkem  16  spojů  denně  poskytne  cestujícím  velmi  kvalitní  služby  a špičkové technologie  za rozumné  ceny.  LEO  Express  nabídne  přístup k funkčnímu  WiFi internetu v celé  soupravě, elektrické  zásuvky  u všech sedadel, zábavu a informace prostřednictvím unikátního vnitřního audio-video kanálu, pohodlný interiér, polohovatelné sedačky  speciálně  navržené pro dálkovou  opravu, dostatek prostoru pro  nohy a zavazadla  všech  cestujících,  vyspělý palubní informační systém, moderní a čisté toalety přístupné i hendikepovaným, kvalitní catering a další špičkové a stále doplňované služby. O cestující se bude  starat důkladně vybraný,  patřičně vyškolený a ochotný personál. Více  o LEO Express na www.le.cz

S LEO Express bude doprava

Rychlá    Pohodlná  Zábavná   Bezpečná   Moderní    Úsporná

NEJ soupravy FLIRT pro LEO Express:

      první dopravce v ČR se třemi třídami včetně velmi luxusní třídy Premium
      ergonomická polohovatelná sedadla ve všech třídách
      sedadla  elektricky  polohovatelná  až do  horizontální spací  polohy, speciální  polohovatelná  bederní podpěrka (třída Premium)
      nejvíce místa na nohy (ve třídě Economy 920 mm od další sedačky, ve třídě Business 1025 mm od
další sedačky)
      stolek ve všech třídách speciálně uzpůsobený na práci i občerstvení
      opěrky nohou ve všech třídách
      všudypřítomné elektrické zásuvky
      skutečně funkční  a dostupný internet
      LCD obrazovky dobře sledovatelné ze všech míst ve vlaku
      mimořádná vstřícnost pro osoby se sníženou pohyblivostí a hendikepované
      nízkopodlažní vlak
      „letadlo na kolejích" - jediný volně průchozí vlak v ČR
      konstrukční rychlost 190 km/h =  nejrychlejší soukromý vlak v České republice
      velmi rychle  akcelerující vlak (zrychlení  1,2 ms-2)
      vysoce účinný brzdový systém zajišťující mimořádně krátkou brzdnou dráhu dráhu (méně než 600 m
z rychlosti 160 km/h)
      vlak s vynikající dynamikou jízdy

LEO Express cestujícím nabídne:

-     Nové       plně     klimatizované       elektrické       soupravy      nejmodernější       konstrukce
s elegantním aerodynamickým tvarem.
-      Rychlé  a komfortní  vlakové  spojení na trase mezi Prahou a Ostravou: živý a plynulý rozjezd souprav  bez nepříjemných  pohybů, účinné  a velmi tiché  brzdění, krátká brzdná  dráha,  vysoce účinné  motory vzhledem k nízké celkové hmotnosti, lehká hliníková konstrukce vozidla z protlačovaných profilů.
     Bezpečnou dopravu: bezpečný, volně průchozí a průhledný interiér souprav, vysoce účinný  brzdový systém, centrální zavírání a blokování dveří za jízdy, automatická ochrana proti sevření dveřmi, vysoká pevnost a odolnost vůči nárazu, automatický systém detekce kouře a požáru, vysoká požární odolnost,
interiér z nehořlavých materiálů.
-     Ekologickou dopravu: energeticky úsporný elektrický pohon,  rekuperace  elektrické  energie (vracení energie do sítě) při brzdění, bezúkapová technologie, vakuové toalety s ekologickými jímkami.

Soupravy LEO Express cestujícím poskytnou pohodlí a zábavu:

-      tři cestovní třídy na výběr (Economy, Business a  super luxusní Premium třída)
-      prostorný,  odhlučněný, volně  průchozí  interiér, navržený jako  vysoce funkční,  precizně  zpracovaný, elegantní a praktický  prostor s příjemným osvětlením,
-      plně klimatizovaný interiér
-      pohodlná, ergonomicky tvarovaná,  dostatečně  vysoká  a polohovatelná  sedadla  od  přední  české firmy  BORCAD cz, se stolky ve všech třídách, elektrickými zásuvkami u každého místa a s dostatkem prostoru pro cestující i zavazadla, sedadla ve třídě Premium lze dokonce upravit do spací polohy
-      moderní, čisté, ekologicky šetrné toalety s uzavřeným systémem a přebalovacím pultem pro kojence
-      speciální   místa   pro   rodiče s kočárky   a hendikepované   spoluobčany  (se   sedadly   pro   doprovod,
samonavíjecími pásy a nouzovými komunikátory)
-      bezbariérový vstup,  nízkopodlažní uspořádání  paluby a nadstandardní vybavení pro  hendikepované a osoby se sníženou pohyblivostí (včetně výsuvných schodů, přenosné rozkládací nástupní rampy pro nájezd invalidního vozíku a bezbariérové toalety)
-      police na prostorná zavazadla
Tisková zpráva
V Praze 15. 10. 2012

-      spolehlivé a funkční  WiFi připojení k internetu díky robustní a špičkové ICT infrastruktuře přední  světové
firmy Nomad Digital
-      vnější informační systém s čelními a bočními LED panely
-      palubní  informační systém  hlásící  opticky  i akusticky cestovní  informace, jízdní  řád,  aktuální  polohu a rychlost vlaku, cílovou stanici, čas, počasí, zpravodajství, záběry z čelní vlakové kamery nebo zajímavé informace o  pamětihodnostech na  trase  (celkem 19 LCD obrazovek dobře  sledovatelných  ve všech částech vlaku, vnitřní vlakové informační LED panely, palubní rozhlas, nouzové komunikátory)
-      zábavu a informace v unikátním vnitřním audio-video kanálu (zpravodajství, filmy, hudba, hry)
-      on-line výběr, objednávky a platby palubních služeb
-      další špičkové služby, včetně kvalitního cateringu
-      pečlivě vybraný, pečlivě vybraný, důkladně vyškolený a vycvičený profesionální personál vždy ochotný
s čímkoliv pomoci

Fotografie soupravy v tiskové kvalitě jsou ke stažení na www.le.cz

Základní technické údaje soupravy FLIRT
Výrobce                                              Stadler Rail AG
Trasa                                                 Česká republika, Praha-Pardubice- Olomouc-Ostrava-Bohumín
Počet souprav                                      5
Uvedení do provozu                             2012
Míst k sezení celkem                            237, 2 místa pro invalidní vozíky, 5 míst pro kočárky
Premium třída Business třída Economy třída
6 míst
19 míst
212 míst (z toho 4 sklopná)
Počet vagónů v soupravě                      5
Rozchod                                             1435 mm Trakční soustava                                  3 kV DC Trvalý výkon na kole                            2 000 kW Max. výkon na kole                              2 600 kW Tažná síla                                           200 kN Podélná tlaková síla                              1 500 kN Maximální rychlost                               190 km/h Provozní rychlost                                  160 km/h Zrychlení                                             1,2 ms-2
Hmotnost plně obsazené soupravy         176 t
Výška podlahy
nízká podlaha vysoká podlaha
780 mm
1 120 mm
Celková délka  vozidla                          90 178 mm Šířka vozidla                                        2 880 mm Výška vozidla                                       4 270 mm Nástupní šířka                                     950 mm Rozvor podvozku
hnací podvozek
běžný podvozek
2 700 mm
2 700 mm

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3