INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Společnost Tesco dlouhodobě usiluje o podporu českého pekárenského průmyslu, lokálních dodavatelů a pekařského řemesla jako takového. Proto se již pátým rokem stala strategickým partnerem národní soutěže Chléb roku organizovanou Podnikatelským svazem pekařů a cukrářů v ČR. Jedním z benefitů tohoto partnerství je, že oceněné chleby jsou zařazovány do pekárenského sortimentu v obchodech Tesco. Zákazníci si tak zde letošní vítězné chleby oceněné titulem Chléb roku a vybrané chleby oceněné jako Chléb vynikající kvality mohou zakoupit již od začátku července.

Oceněné chleby

V letošním ročníku oborové soutěže Chléb roku v kategorii „Konzumní chléb“ získala prvenství pekárna Zelená louka Herink společnosti Penam. V kategorii Řemeslný chléb nejvyšší titul připadl chlebu z pekárny Enpeka Ždár nad Sázavou. Kromě těchto vítězných chlebů jsou v obchodech Tesco zalistovány i chléb zábrdovický a chléb beskydský oceněné titulem Chléb vynikající kvality.

Oceněné chleby získávají velmi pozitivní odezvu od zákazníků, o čemž svědčí i počty prodaných kusů. „Celkově jsme v průběhu našeho partnerství prodali již více než 695 tisíc kusů oceněných chlebů,“ potvrzuji Patrik Dojčinovič, obchodní ředitel společnosti Tesco a dodává: „Naše partnerství v této soutěži tak potvrzuje, že je skvělou příležitostí, jak rozšířit spolupráci s dalšími pekárnami a zákazníkům nabídnout vysoce kvalitní výrobky.“

Soutěž Chléb roku

Národní soutěž Chléb roku, kterou organizuje Podnikatelský svaz pekařů a cukrářů v ČR, si za dvacet let své existence získala velkou prestiž. Cílem soutěže je především propagace kvalitního chleba a pekařských výrobků. Každoročně tak ve dvou kategoriích, „Konzumní chléb“ a „Řemeslný chléb“ poměřují své pekařské umění zástupci pekáren z celé České republiky. Společnost Tesco je již pátým rokem strategickým partnerem této soutěže.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Květen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3