INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Na český trh pokladen pro elektronickou evidenci tržeb (EET) vstupuje dravá společnost E.E.T. One, která se chce v krátké době stát jedničkou na trhu. Má k tomu veškeré předpoklady: zkušenosti s miliardami pokladních transakcí v Chorvatsku, vynikající produkt a silné kapitálové zázemí.

Společnost bude pod značkou eet1 na českém trhu prodávat pokladní systém vyvinutý        s partnerem Klausem Hornitschkem, nejúspěšnějším prodejcem EET pokladních systémů v Chorvatsku pod značkou Fiskal 1. Profesionální řešení pokladních systémů eet1 splňuje všechny nároky středních a malých provozů a je plně připravené na spuštění elektronické evidence tržeb, jehož první vlna je v ČR naplánována na 1. prosince 2016.

„Víme, co zákazníci potřebují. V Chorvatsku značka Fiskal 1 přechod zákazníků na elektronickou evidenci tržeb úspěšně vyřešila. Naše eet1 řešení je spolehlivé, cenově dostupné a snadno ovladatelné. Navíc nabídneme všem svým zákazníkům způsob, jak na EET vydělat v podobě distribuce elektronického zboží,“ říká Karel Hamr, člen představenstva společnosti. „Naší ambicí je stát se do dvou let jedničkou na trhu pokladních systémů.“

I z tohoto důvodu si eet1 nechala od renomované výzkumné agentury TNS Aisa vypracovat průzkum mezi 600 podniky ze segmentu HOREKA. Vyplývá z něj, že přes 80 % oslovených stravovacích a ubytovacích provozů ještě nemá ve svých podnicích pokladní systém kompatibilní s EET. Dvě třetiny z nich pak hodlají na nový pokladní systém přejít až na poslední chvíli. (Více informací v přiložené tiskové zprávě vycházející z průzkumu.)

Nezanedbatelnou výhodou systému eet1 je právě možnost distribuce e-zboží. Pokladna eet1 tak bude sloužit jako terminál např. pro prodej sázkových tiketů, vstupenek na sportovní utkání nebo kulturní události, cestovního pojištění, elektronických knih apod. To vše se zajímavými zisky.

„Pro každou firmu, každého živnostníka je přechod na EET s naším zařízením krokem do budoucnosti, která je v propojené a digitalizované ekonomice. Zaspat s digitalizací a e-zbožím znamená ztratit konkurenční výhodu,“ dodává Karel Hamr.

Tým pracující pro eet1 uspěl v Chorvatsku pod značkou Fiskal 1 a své unikátní know-how uplatní nyní v České republice. „Máme vlastní vývoj, specializujeme se na pokladní systémy a nabízíme nadstavbové služby. Díky tomu jsme flexibilnější a pro koncového zákazníka užitečnější než velké korporace – bez ohledu na balíky peněz, které investují do reklamy,” tvrdí Klaus Hornitschek, předseda představenstva společnosti a vizionář, který se po mohutném úspěchu v Chorvatsku přesunul do České republiky.

Kromě unikátního softwarového řešení značka eet1 poskytne systém pokladen a periferních zařízení, jakými jsou váhy nebo čtečky čárových kódů. Eet1 nabízí v první fázi pět typů zařízení s pořizovací cenou již od 3240 Kč a s měsíčním paušálem za služby, servis a zálohování dat za 399 Kč bez dalších skrytých poplatků. Tím se řadí k nejdravějším a dlouhodobě nejefektivnějším řešením.

Všechna zařízení značky eet1 automaticky obsahují novou generaci ověřeného softwaru, který je dotykově ovladatelný přes intuitivní uživatelské rozhraní. Periferní zařízení zahrnují termální tiskárny s šířkou papírového pásu šíře 58 mm, vybavené automatickým ořezem jednotlivých účtenek, stojánky, čtečky čárových kódů a karet, váhy, pokladní zásuvky a další přídavná zařízení, vše snadno propojitelné přes USB rozhraní nebo bluetooth.

Značka eet1 otevře letos v září své první tři kamenné prodejny (v Praze, Českých Budějovicích a v Liberci) a další plánuje otevřít v průběhu podzimu. Prodejny budou sloužit zároveň i jako showroomy a zákaznická školící centra, v nichž se zákazníci budou moci ve spolupráci s instruktory naučit zařízení ovládat. Mimo to bude zařízení značky eet1 distribuovat síť regionálních obchodních zástupců a distributorské firmy a společnost také spouští internetový prodej na vlastních stránkách www.eet1.cz.

O společnosti E.E.T. One

E.E.T. One, a.s., je společnost založená v roce 2015. Zajišťuje prodej a servis profesionálních pokladních řešení připravené pro potřeby elektronické evidence tržeb v České republice, a to pro všechny typy podnikatelských provozů. Zakladateli jsou Karel Hamr a Klaus Hornitschek. Společnost pod značkou eet1 přináší na český trh novou generaci prověřeného softwaru pro pokladní systémy a elektronickou evidenci tržeb, který navazuje na zkušenosti se zaváděním tzv. fiskalizace v Chorvatsku. Zároveň, prostřednictvím služby e-zboží, nabídne svým zákazníkům prostřednictvím svých pokladen příležitosti k novým ziskům.

(tz)

 

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3