INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 21. rokem

Výrobky a služby

IMG_0013okok-106ok-106
4. květen 2011

Slavnostním přestřižením pásky vzorového bytu začínaly dny otevřených dveří v Rezidenci Tupolevova II, druhé fázi výstavby moderního bytového komplexu v Letňanech. Zájemci se mohou přijít podívat na podobu bydlení v projektu, jehož dokončení je plánováno na podzim letošního roku.

logoKOMA.2
4. květen 2011

V dubnu letošního roku byla v Praze Střešovicích dokončena instalace malého poloautomatického parkovacího systému s názvem KOMA Lift-S pro soukromého investora. Impulzem instalace byla nemožnost parkovat v úzké ulici více vozidel, aniž by se navzájem omezila.

3. květen 2011

V roce 2010 se podařilo na infolince ČPP výrazně navýšit komfort pro klienty České podnikatelské pojišťovny. Operátoři realizují pouze na základě telefonického nebo e-mailového kontaktu řadu požadavků klientů na netechnické změny v pojistných smlouvách. Oproti roku 2009 došlo k nárůstu těchto žádostí o 80 %, celkově bylo operátory realizováno 71 714 ks netechnických změn. Uvedl to Tomáš Szewieczek, ředitel Centra zákaznické podpory ČPP.

kopos
3. květen 2011

Technologií dvojvstřiku se vyrábí nová elektroinstalační krabice do sádrokartonu KU 68 LD/1. Pevné PVC je u vstupních otvorů vodičů doplňováno měkčeným materiálem, který se vsunutím vodičů prorazí a těsně obepne jejich obvod. Krabice je tak utěsněná proti průniku vzduchu a tvorbě průvanu, zabraňuje pronikání prachu i vlhkosti, zlepšuje zvukovou izolaci a snižuje spotřebu energie nutné pro vytápění. Snadno a jednoduše se montuje pomocí šroubu s patkami. Je obzvláště vhodná do každého nového domu či bytu a je nutností v pasivních domech.

LUMIX_10th_Logo_Horizontal
29. duben 2011

V roce 2011 uplyne deset let od chvíle, kdy Panasonic představil první digitální fotoaparát LUMIX. Po celou tu dobu se snaží nabízet atraktivní fotoaparáty se snadným ovládáním a jedinečnou kvalitou. Celá řada z jeho novinek dnes ke světu digitální fotografie nedílně patří.

Vocilka_plakat_A1_key
27. duben 2011

Společnost BILLA uvedla v dubnu na trh novou privátní značku v sortimentu masa a masných výrobků. S označením Vocílka najdou zákazníci v prodejnách tohoto řetězce hovězí, vepřové a kuřecí maso a také řadu speciálních uzenin. U takto označeného masa BILLA garantuje, že pochází výhradně z českých chovů, je maximálně čerstvé a pečlivě kontrolované od porážky, přes opracování až po porcování. Značka byla vyvinuta speciálně pro český trh a české zákazníky. BILLA jejím zavedením pokračuje v politice aktivní podpory místních zemědělců. Dlouhodobě jim pomáhá také prostřednictvím svých dalších projektů, jako je spolupráce s Agrární komorou ČR a prodej produktů českých farmářů v prodejnách BILLY na celostátní i regionální úrovni.

Slovo ke dni

  • Vesnice, jak ji možná neznáte

    Lidé na vsi jsou prý konzervativní, zaostalí a možná i hloupí. Ano, tak o nich často smýšlí zejména město. Avšak mýlí se, jak ukázal i čerstvý průzkum Asociace malých a střeních podniků a živnostníků ČR. Vyšlo jim, že zemědělci jsou v digitalizaci dál než průmysl. K čemu nejmodernější technologie využívají? Například satelitní navigaci k zjišťování dat o svých pozemcích a pěstovaných plodinách. Sbírají informace všude tam, kde potřebují znát přesnou situaci online. Není pro ně ani neznámý pojem internet zvířat, i na venkově se daří umělé inteligenci... V rostlinné i živočišné výrobě se už bez systémů tzv. přesného zemědělství neobejdou. A to se venkované musí vyrovnat s překážkami, které v městských aglomeracích nemají, kupříkladu se špatným pokrytím vysokorychlostními internetovými službami nebo s horším přístupem k investičním...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Srpen 2019

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

logo KOBtsoft   EON EG 2017 107 icom
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtocz

Duševní vlastnictví

upv logo

Patentová ochrana v zahraničí prostřednictvím Smlouvy o patentové spolupráci 19. červenec 2019

České podniky si stále častěji (nebo spíše – stále ještě nedostatečně) uvědomují, že ochrana průmyslového vlastnictví představuje jeden z nástrojů, jak úspěšně rozvíjet a inovovat výrobu a stát se úspěšným na globalizovaném trhu. Jednou z možností, jak ochránit nové technické řešení – vynález, je patentová ochrana. Pokud se pro ni přihlašovatel rozhodne, zpravidla nejprve žádá o národní patentovou ochranu. Ta však sama o sobě nestačí, neboť český patent platí jen v České republice a jinde v zahraničí toto patentované řešení může kdokoliv využívat a prodávat. Proto je vhodné získat patentovou ochranu i v zemích, kde je předpoklad, že chráněné řešení má tržní potenciál.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300 cps vetsi 300AVLOGOM3

INZERCE