Britská společnost Brandbank oznámila vstup do České republiky. V rámci svých plánů na dlouhodobé aktivity v České republice firma otevřela v Praze svou centrálu, kde společně s novými kancelářemi investovala také do vlastního fotografického studia a nových skladových prostor. Brandbank rovněž přijal první nové zaměstnance. Příchod společnosti Brandbank výrazně urychlí rozvoj on-line nakupování v České republice. Brandbank stál před deseti lety u počátku rozvoje on-line obchodování řetězce Tesco ve Velké Británii. Díky tomu společnost nedávno vyhrála v tendru zakázku na rozvoj on-line obchodování řetězce Tesco také v České republice. V současné době má Brandbank v České republice několik významných zákazníků, vedle řetězce Tesco je to také síť cash and carry obchodů Makro. Oblast on-line obchodování (eCommerce) v České republice velmi rychle roste. Zkušenosti a služby společnosti Brandbank jsou pak nezbytné k tomu, aby obchodní řetězce byly připraveny na dnešní zákazníky, kteří stále více používají "vícekanálový" způsob nakupování. Brandbank pomáhá firmám k růstu prodejů, zvyšování efektivity a zároveň snižuje míru nevyužitých příležitostí díky tomu, že vytváří a shromažďuje profesionálně elektronicky zpracované fotografie produktů a informace o nich. Zároveň zajišťuje distribuci těchto dat ve správný čas na správné místo. Brandbank zajišťuje nyní i českým obchodníkům tzv. "one-stop-shop" služby. Obchodníci si tak mohou velmi jednoduše na jednom místě zajistit vytvoření profesionálních fotografií a další informace o svých produktech v digitální podobě. Poté mohou tato data velmi jednoduše a rychle využívat v mnoha oblastech podnikání - pro rozvoj on-line obchodování, pro mobilní nákupní aplikace, distribuovat je svých obchodním partnerům a zákazníkům, nebo je využít v rámci merchandisingu a propagace. "Vidíme Českou republiku jako strategický trh a to podpořilo naše investiční rozhodnutí," řekl Sean Wilkins, ředitel pro mezinárodní rozvoj Brandbank. "Rozšíření do České republiky nám umožní poskytovat ještě lepší služby našim zákazníkům. Vyrostli jsme na velmi vyspělých trzích, kde je on-line nakupování velmi sofistikované. Věříme, že budeme v této oblasti hrát důležitou roli také v České republice tím, že poskytneme naprosto novou úroveň v rychlosti a účinnosti obchodníkům, kteří chtějí nejen prodávat více on-line, ale chtějí také chytřeji řídit informace o svých produktech." Brandbank přináší českým obchodníkům mnoho výhod: - řízení prodejů pomocí elektronického přenosu informací a fotografií produktů do on-line obchodů prodejcům - zrychlení uvádění nových produktů na trh, jejich propagace prostřednictvím vždy aktuálních informací a obrázků produktů - úspora nákladů při využívání těchto informací a obrázků pro propagaci produktů, úspora v oblasti, kde je tradičně obtížné řídit své náklady Vysvětlivky Vícekanálové nakupování - odkazuje na spotřebitele, kteří využívají jak on-line, tak také in-store nakupování. O Brandbank Mezi naše zákazníky patří společnosti Asda-Walmart, Booker, Boots, Makro, Musgrave, Sainsbury's, Tesco a Waitrose. Již více než 12 let jsme úspěšní na světově nejrozvinutějším online trhu s potravinami, a nyní tuto naši zkušenost a know-how přinášíme na nové trhy. S našimi kancelářemi, studii a skladovými prostorami se naše mezinárodní přítomnost neustále rozšiřuje a nyní nás najdete ve Velké Británii, Irsku a České republice, společně s dalšími zastoupeními v Indii, na Filipínách a v Thajsku. (tz)
Společnost MAKRO Cash & Carry ČR otevřela novou pozici Head of Customer Management Asia − Vietnam v souvislosti s posílením zákaznické komunikace cílené na vietnamské maloobchodníky. Pozici od 1. 10. zastupuje Vo Van Nam, který dosud pracoval ve funkci Head of Supply Chain Management pro METRO Cash & Carry Vietnam v Ho Či Minově městě.
20. říjen je v řadě zemí spojen s oslavami Dne stromů. K oslavám se připojí 117 měst a obcí z celé České republiky, které v rámci projektu Stromy 2011 zasadí do konce roku 44 tisíc nových dřevin.
Nejnovější navigační přístroje řady TomTom GO LIVE s technologií LIVE jsou již k dostání v českých obchodech. Řada GO LIVE využívá přelomovou službu HD Traffic, inovativní uživatelské rozhraní a antireflexní Fluid Touch displej. Zákazník si může vybrat z trojice nových produktů – GO LIVE 820 s úhlopříčkou 11 cm (4,3") a dále GO LIVE 825 a GO LIVE 1005 s úhlopříčkou 13 cm (5").
Pod vedením nového majitele se od roku 1994 pozvedala výroba elektrotechnického úložného materiálu na dnešní úroveň srovnatelnou s ostatními světovými výrobci. Znamenalo to investovat značné prostředky do informačních technologií, logistického řešení výrobních provozů, skladování a i odbavování zakázek, modernizace výrobních hal a nákupu technologií.
Eaton Corporation, průmyslový výrobce širokého spektra produktů, dodává komunikační kartu ConnectUPS-X Web/SNMP k vybraným UPS až do konce tohoto roku zdarma. Tato karta slouží jako komunikační brána mezi UPS a softwarem Intelligent Power. Ten je navíc schopen bez dalších nákladů souběžně spravovat až deset zařízení. Společnost Eaton nyní tuto kartu dává zdarma jako bonus při nákupu jeho vysoce spolehlivých UPS s dvojitou konverzí, tedy k Eaton BladeUPS, Eaton 9155 a Eaton 9355.
Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...
Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.
Pokračování ...