INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Výrobky a služby

18. duben 2011

Na veletrhu Lodě na vodě, který se konal ve dnech 14. – 18. 4. na Vltavě mezi Železničním a Palackého mostem, zaujala návštěvníky také expozice společnosti Honda Marine, která zde představila nejen řadu lodí, ale také i ostatní výrobky s motory Honda v podobě mimořádně variabilní mobilní techniky pro zemědělské firmy, vinařské podniky i obce.

EBCLOGO
18. duben 2011

Jak již Prosperita informovala, ve dnech 2. – 3. června 2011 se v Praze uskuteční 14. Kongres European Business Congress e.V ((EBC). Jeho delegáti se vysloví k ústřednímu tématu, kterým bude Zemní plyn – energie 21. Století. Na podrobnosti jsme se zeptali jednoho z hlavních organizátorů tohoto významného setkání podnikatelských evropských i světových špiček, Ing. Huga Kysilky, marketingového a PR ředitele společnosti Vemex s.r.o.

LnV_logo
18. duben 2011

Na půlkilometrovém úseku Vltavy mezi Železničním a Palackého mostem bylo o minulém víkendu největší soustředění jachet, lodí a člunů nejrůznějších typů a velikostí, které bylo spolu s příslušenstvím pro vodní sporty, zajímavostmi a vší co k vodě patří, lákadlem obyvatel a návštěvníků Prahy. Akce probíhala za asistence hlavního partnera, společnosti Mercedes-Benz ČR s.r.o. a dalších partnerů, mezi nimiž nechybělo ministerstvo pro místní rozvoj či Městská část Praha 2 a další. Co do počtu vystavovatelů byl letošní třetí ročník největším a díky hezkému počasí se veletrh Lodě na vodě těšil velkému zájmu rodinných i individuálních návštěvníků.

15. duben 2011

Effectix.com uvádí na trh pro firmy i živnostníky softwarový produkt s nadstandardními možnostmi při obchodování na sociální síti Facebook. Díky Effectix FB Window mohou na Facebooku obchodovat nejen s klasickým běžným zbožím; tento produkt je použitelný rovněž pro inzertní weby, realitní společnosti, autobazary a další. Firmy tak získají za velmi malé peníze efektivní komunikační a prodejní kanál na nejznámější sociální síti, jenž přitom zůstává v jejich majetku a není jen v pronájmu.

15. duben 2011

Tři tisíce lidí z celého světa noc co noc budilo své partnery, rodiny, spolubydlící. Tři tisíce lidí trápila ronchopatie – česky chrápání, nepříjemná obtíž a v kombinaci se zástavami dechu nebezpečná nemoc. Tři tisíce lidí už ale nechrápe! Během deseti let je všechny tohoto nepříjemného problému zbavil specialista ORL MUDr. Tomáš Moravec v Asklepionu!

logoKOMA.2
13. duben 2011

Problémy s parkováním automobilů se týkají většiny našich měst, zvláště historických center a velkých sídlišť. Jedním z možných řešení je i využití automatických parkovacích systémů integrovaných do parkovacích domů.

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Květen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3