INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 20. rokem

Firmy se v posledních letech začaly při vybírání dárků nudit, nebaví je koloběh stále stejných nablýskaných psacích souprav, neosobních diářů či unifikovaných aktovek. Stále častěji hledají něco jiného, svěžího a neokoukaného. Nevšední, originální, designová a především recyklovaná – taková je firemní komunikace v 21. století.

Možná zpočátku převládala hlavně snaha velkých společností viditelně ukázat svoji společenskou odpovědnost, nebo to snad byla touha po originalitě, co firmy poprvé přivedlo k nápadu darovat produkty z recyklovaného materiálu. Dnes je to především moderní trend. Na rozdíl od typicky katalogových triček, mikin a tašek s logem, které obdarovaný raději schovával ve skříni nebo je nosil především doma, se za tyto produkty nestydí. Naopak! Rád se veřejně pochlubí, že má něco originálního. A kupodivu mu vůbec nevadí, že přestože si obvykle potrpí na drahé značkové oblečení, jeho taška, diář nebo obal na dokumenty už mají něco za sebou a jsou recyklované.  

Tašky, které závodily v rallye Paříž - Dakar

Jak je možné, že si nejen manažeři tolik potrpí na věci, které žijí svůj druhý život po životě? Nejenže se za ně nestydí, ale dokonce je i vyhledávají a chlubí se jimi. „Především proto, že recyklací se do světa firemní komunikace přináší vtip, nápady a navíc i určitý příběh. Předměty z reklamních katalogů byly možná lehce dosažitelné, ale zároveň poněkud bezduché a neosobní. Pod rukama našich designérů však vznikají produkty s vnitřní filozofií a navíc, jak jsem již uvedl, pokaždé s jiným zajímavým příběhem.“ Vysvětluje Jakub Chleboun, majitel společnosti Respiro. A jako typický a velmi úspěšný příklad uvádí nedávno dokončenou sérii reklamních tašek ušitých z plachty závodního speciálu Lopraisovy Tatrovky.

Jakub Chleboun k tomu dodává „každá série produktů je limitovaná, i kdybychom chtěli, nemůžeme vytvořit víc stejných kusů. Není to prostě fyzicky možné, každý materiál je unikátní, a jakmile jednou dojde, daná série končí. Tím jsou naše produkty zvláštní, proto jsou neopakovatelné a zároveň i žádané.“

 

Pozná je každý   

Pestrobarevné tašky, diáře, peněženky, kabelky, batohy, klíčenky a řada dalších předmětů vzniká z vysloužilých billboardů nebo plachet na auto. Na první pohled je poznáte a rozhodně si je nespletete s žádnou sériovou výrobou.

Neméně zajímavě působí tašky vyhotovené z použitých cykloduší. Černá barva, jemný plastický vzorek a řada nápaditě zpracovaných produktů dává tušit i zdroj materiálu, přesto působí jemně a elegantně. Zatímco spoustu žen doslova očarovaly šperky z plochých spojů s typickým zeleným podkladem, nejeden muž zase preferuje nezničitelné boty z pneumatik.

Znovu ožívají

Možnosti recyklace jsou nepřeberné. Každý kus je ručně zhotovený originál a díky tomu je neopakovatelný. „Je to příběh běžného života, který dává starým věcem nový význam a ve firemní komunikaci už hraje svoji nezastupitelnou roli.“ uzavírá Jakub Chleboun.

 

Zdroj: www.respiro.cz

 

 

 

Slovo ke dni

  • Železnice na křižovatce

    O vstupu konkurence na české koleje se mluví už hodně dlouho. Uběhly tři desetiletí a situace stále stejná. Na dálkových i regionálních tratích stále vládne národní dopravce, ostatní jen paběrkují. Nejde o to, aby České dráhy nahradil někdo jiný. Změnit se má úroveň železniční dopravy, která stále pokulhává za silniční. S příchodem Student Agency dostaly autobusy lepší vybavení a přeprava cestujících vyšší kvalitu. Nejen u Radima Jančury, ale postupně také u konkurenčních dopravců. Nyní Jančura slibuje, že zlepší úroveň dopravy také na regionální úrovni, všude tam, kde budou jezdit jeho vlaky. Internetem to má začít a dalšími přidanými službami pokračovat. Věřme, že ani ostatní se nebudu chtít nechat zahanbit a nabídnou cestující veřejnosti železnici hodnou 21. století. Čekání už bylo dlouhé dost a mělo by konečně skončit.

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Květen 2019

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

logo KOBtsoft   EON EG 2017 107 icom
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtocz

Duševní vlastnictví

Jak je to dnes s výukou základů ochrany duševního vlastnictví v České republice? 16. duben 2019

Výuka základů ochrany duševního vlastnictví, zejména se zaměřením na ochranu průmyslového vlastnictví, není ve vzdělávacím systému v ČR až na výjimky pevně a systematicky zakotvena. V tomto smyslu je třeba vyzdvihnout iniciativu představitelů škol a vyučujících na všech úrovních, kteří v rámci možností tuto výuku realizují a seznamují žáky, studenty a posluchače se základními principy ochrany duševního vlastnictví. Snahou Úřadu průmyslového vlastnictví je všemi dostupnými prostředky podpořit každou aktivitu v tomto směru formou konzultací, kurzů i výukovými materiály.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300 cps vetsi 300AVLOGOM3

INZERCE