INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Společnost Cebia, která se zabývá především prověřováním původu ojetých vozidel, umožňuje svým partnerům vytvoření certifikátu Cebia REPORT dokumentujícího historii nabízeného ojetého vozidla. Z posledních prodejních statistik vyplývá, že o takto prověřené vozy je 3krát větší zájem. Cebia tak podporuje seriózní prodej ojetých vozů spolupracujících partnerů, jejichž zákazníci stále více žádají kvalitu a důvěryhodnost. Většina ojetých vozů v ČR je nabízena na portálu Sauto.cz. Ten díky informacím od společnosti Cebia poskytuje možnost selekce prověřených vozů pomocí volby „Vozy s ověřenou historií" a zobrazuje u každého takového vozu přehledné hodnocení pomocí hvězdiček a náhled na certifikát Cebia REPORT. Takto označené vozy jsou mnohem více žádány zákazníky, což se projevuje jejich rychlejším prodejem. Doba prodeje auta s Cebia REPORTEM se podle posledních statistik zkracuje o 10 dní.

„Pomocí našeho certifikátu si zájemce může ihned zkontrolovat skutečný stav tachometru, zda odpovídá VIN a rok výroby a také jestli vozidlo nebylo odcizeno nebo není v leasingu," vysvětluje Ing. Martin Pajer, ředitel společnosti Cebia. „Certifikát si může náš spolupracující partner, typicky například autobazar, jednoduše vygenerovat z našeho systému Autotracer. Tento systém naši partneři hromadně využívají především při prověřování vykoupených vozidel," doplňuje Pajer.

Cebia REPORT si k inzerátu může připojit i soukromá osoba vkládající například inzerát na prodej vlastního automobilu. Certifikát získá na stránkách www.zkontrolujsiauto.cz. Své inzeráty tedy mohou podpořit jak prodejci vozidel, tak i soukromé osoby.

Cebia tak napomáhá ozdravení trhu s ojetými automobily tím, že dokáže odhalit nepoctivě prodávaná vozidla od těch, které jsou nabízena s použitím pravdivých informací na základě ověřené historie a zvyšuje tak důvěru a zájem zákazníků o koupi vozu u prověřených prodejců.

Cebia, spol. s r.o., je již 20 let leader na trhu v prověřování původu a historie vozidel. Společnost tak dlouhodobě pomáhá motoristům s bezpečným nákupem ojetých vozidel. Cebia nabízí vedle komplexní služby AUTOTRACER, která je dostupná on-line přes internetové stránky www.zkontrolujsiauto.cz, řadu dalších služeb pro prověřování původu a originality vozidel.

Cebia je výhradním představitelem systému OCIS (Open Car Information System) v ČR. Systém OCIS používají partneři Cebia po celém světě, jako nástroj pro výměnu dat o vozidlech. Cílem systému OCIS je také pomocí značení autoskel snižovat počet odcizených vozidel, nalézat je a navracet je původním majitelům. Od roku 2009 je společnost Cebia držitelem certifikátu jakosti dle normy ISO 9001:2008.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3