INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group (dále jen „ČPP") spouští v dubnu jarní kampaň na podporu povinného ručení. ČPP nabídne svým klientům kromě tzv. přímé likvidace také zcela novou koncepci své produktové řady Autopojištění Combi Plus. Jako dárek získají noví klienti ČPP úrazové připojištění řidiče zdarma.

Po pečlivě provedených analýzách a přípravách přichází ČPP s inovací své produktové řady Autopojištění Combi Plus. „Připravili jsme celou řadu změn, které produkt autopojištění dělají ještě atraktivnějším. Významnou novinkou je zavedení tzv. přímé likvidace, kterou ČPP bude nabízet v rámci připojištění pod názvem SERVIS. Náš klient se už tak nemusí kvůli náhradě škody na svém vozidle obracet na pojišťovnu viníka, ale kontaktuje naši pojišťovnu, aby mu škodu zlikvidovala," řekl Miloš Velíšek, ředitel úseku pojištění vozidel.

U nejprodávanějšího produktu povinného ručení se klienti ČPP dočkají zajímavého benefitu v podobě úrazového připojištění řidiče zdarma. ČPP také nově nabídne připojištění asistenčních služeb s mimořádně vysokými limity, v případě vyproštění či odtahu dokonce bezlimitní asistenční servis jak pro osobní, tak i pro nákladní vozidla či tahače. Novinkou jsou také cenově zvýhodněné atraktivní balíčky připojištění, které si mohou klienti ke zvolenému povinnému ručení vybrat. „Za pozornost stojí zejména balíček SERVIS PLUS, který v kombinaci se službou přímé likvidace obsahuje také výběr nejžádanějších rizik z naší nabídky připojištění. Kryje riziko živelních událostí, přímý střet se zvířetem nebo poškození kabeláže motoru vozidla zvířetem, a to i opakovaně, a navíc obsahuje pojištění zavazadel," doplnil Velíšek.

Službu přímé likvidace SERVIS nabízí ČPP k povinnému ručení a za velmi příznivou cenu garantuje, že klientovi prostřednictvím svých smluvních servisů zabezpečí úhradu celé opravy. „Tedy i v případech, kdy pojišťovna škůdce krátí plnění v případě redukce ceny dílů z důvodů zohlednění stáří a stupně jejich opotřebení," zdůraznil Velíšek.

Navíc v tomto produktu ČPP nabízí i přispění na půjčovné náhradního vozidla u vlastní zaviněné dopravní nehody, je-li vozidlo následkem nehody nezpůsobilé další jízdy.

Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna insurance Group je univerzální pojišťovnou, která nabízí svým klientům moderní produkty a komplexní pojistná řešení v oblasti životního i neživotního pojištění. Česká podnikatelská pojišťovna je třetím největším poskytovatelem povinného ručení na pojistném trhu v České republice. Společnost působí prostřednictvím 10 oblastních ředitelství, více než 70 poboček a 300 kanceláří na celém území ČR. Kompletní nabídka produktů je k dispozici na internetových stránkách www.cpp.cz. Telefonickým dotazům je vyhrazena klientská linka 841 444 555. ČPP předepsala v roce 2010 pojistné v celkové hodnotě 6,4 mld. Kč.

ČPP je součástí Vienna Insurance Group. Na burze kótovaná Vienna Insurance Group (VIG) se sídlem ve Vídni je jedním z předních pojišťovacích koncernů v zemích střední a východní Evropy. Mimo kmenového trhu v Rakousku je Vienna Insurance Group prostřednictvím podílu na pojišťovnách aktivní v Albánii, Bělorusku, Bulharsku, České republice, Černé Hoře, Estonsku, Gruzii, Chorvatsku, Lichtenštejnsku, Litvě, Lotyšsku, Maďarsku, Makedonii, Německu, Polsku, Rumunsku, Rusku, na Slovensku, v Srbsku, Turecku a na Ukrajině. Kromě toho existují pobočky Wiener Städtische Versicherung v Itálii a Slovinsku, jakož i pobočka Donau Versicherung v Itálii.

Vienna Insurance Group (VIG) je na rakouském trhu zastoupena Wiener Städtische Versicherung, Donau Versicherung a Sparkassen Versicherung.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3