INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Logo_skofinV rámci obchodní a marketingové strategie realizuje ŠkoFIN další zcela zásadní kroky „Cesty k mobilitě", které výrazně rozšíří a zkvalitní zákaznický servis, sníží náklady spojené s pořízením nového vozu a umožní tak jeho koupi co nejširší skupině zájemců. Mezi hlavní novinky letošního jara patří akční úvěr bez navýšení pro nové a ojeté vozy Škoda, Volkswagen, Audi, Seat, zjednodušení schvalovacího procesu, zrušení většiny poplatků, spuštění nového webu a v neposlední řadě velká reklamní kampaň.

ŠkoFIN sleduje trendy financování v rámci automobilového trhu v roce 2011

V roce 2011 očekává ŠkoFIN další oživování automobilového trhu, které chce podpořit novými akčními nabídkami a dalším rozšiřováním segmentované marketingové komunikace. V oblasti retailu bude prioritou ŠkoFINu orientace na koncového zákazníka prostřednictvím dealerské sítě a vytváření akčních nabídek ve spolupráci s výrobcem a importérem. Jistota a bezpečí zákazníků budou mimo jiné zajištěny nabídkou pojistných produktů (ŠkoFIN PPP, ŠkoFIN GAP, ŠkoFIN Asistent). Dalším trendem pro letošní rok i pro rok 2012 bude z pohledu finančních analytiků společnosti zejména růst operativního a full service leasingu, na který bude ŠkoFIN reagovat rozvojem fleetových služeb.

Ing. Jiřina Tapšíková, MBA, jednatelka společnosti ŠkoFIN, sdělila k výsledkům roku 2010 a dalšímu vývoji: „Výsledky roku 2010 a zákazníky jednoznačně preferovaný úvěr na úkor finančního leasingu jsou jasným signálem ke změně vnímání naší společnosti. ŠkoFIN již není „leasingovka", ale finanční společnost nabízející kompletní portfolio služeb k pořízení a provozování nového či ojetého vozu koncernu Volkswagen."

Nové webové stránky ŠkoFINu

V březnu 2011 spustil ŠkoFIN nové webové stránky. Běžný firemní web se základními informacemi se proměnil v rozsáhlý komunikační portál, který přehledně, srozumitelně a názorně informuje o všech finančních produktech a službách společnosti. Hlavní novinkou je on-line kalkulačka, kde může zákazník po zadání základních údajů o voze a parametrech financování ihned zjistit přesnou měsíční splátku. Lze tak v pohodlí domova nastavit parametry financování dle vlastních potřeb a možností. Velmi užitečná je také další novinka, která umožňuje předschválení úvěru ještě před nákupem vozu. Zákazník tak předem získává jistotu financování a může se plně soustředit na výběr svého vozu.

„Naše nové internetové stránky dnes přinášejí skutečně konkrétní a praktické informace. Pomáhají našim zákazníkům vybrat a nastavit si financování, pojištění, případně i vůz podle svých představ a možností přímo ze svého domova. Přesnou kalkulaci a uzavření smlouvy získá zákazník i nadále u prodejce vozů. Věřím, že každý návštěvník ocení jak informační hodnotu, tak přehlednost i velmi moderní grafické zpracování webu," uvedl ke spuštění nových stránek Ing. Jan Kloud, vedoucí marketingového oddělení společnosti ŠkoFIN.

ŠkoFIN ruší poplatky a rozšiřuje servis pro zákazníky

ŠkoFIN nikdy v historii neúčtoval svým klientům žádný poplatek za uzavření a vedení smlouvy. Teď navíc ruší další administrativní poplatky. Zákazníci tak mohou od 1. května 2011 zcela bezplatně např. změnit profil smlouvy (zkrácení či prodloužení), předčasně doplatit úvěr či leasing nebo převést smlouvu na třetí osobu. V případě, že se klient dostane do finančních potíží, poskytne mu ŠkoFIN bezplatné poradenství. Tato opatření jsou další důležitou součástí proklientsky orientovaného přístupu společnosti ŠkoFIN.

Nová jarní kampaň „Akční úvěr na Váš vůz"

V rámci své obchodní a marketingové strategie přichází ŠkoFIN s novou jarní kampaní „AKČNÍ ÚVĚR NA VÁŠ VŮZ", která je zaměřena na komunikaci úvěru a jeho hlavních výhod. Kampaň odstartovala 2. května 2011 a potrvá celé dva měsíce. V jejím centru stojí základní sdělení: ŠkoFIN nabízí sjednání a vedení úvěru bez jakýchkoli poplatků, bez navýšení, s výrazně nízkými splátkami – a to všechno přímo u prodejce vozů. Intenzivně komunikovaná akční nabídka obsahuje i další benefity, které jsou součástí prezentace na nových webových stránkách.

Kampaň je zaměřena nejen na hodnotné a pro spotřebitele zajímavé informace, ale k jejich zapamatovatelnosti a jasné identifikaci ŠkoFINu slouží nápadité a zábavné ztvárnění. Spotřebitelé se tak setkají s vizuálně zajímavým televizním spotem, s originálními rádiovými spoty, bannery na nejnavštěvovanějších serverech doplněné outdoorem (bigboardy, rámečky v MHD). Jako novinku zařadil ŠkoFIN do své komunikační strategie MMS zprávy odkazující na nový web a on-line kalkulačku.

Stefan Rasche, jednatel společnosti ŠkoFIN, komentoval novou kampaň: „Připravili jsme kampaň, která komunikuje netradičním způsobem naši akční nabídku. Věřím, že díky zábavné formě i komplexnosti kampaně oslovíme co nejširší veřejnost. Je to další důležitý krok naší "Cesty k mobilitě", která si klade za cíl umožnit našim zákazníkům pořízení a provozování kvalitního vozu z nabídky koncernu Volkswagen."

ŠkoFIN patří k největším finančním společnostem na českém trhu a specializuje se na podporu prodeje značek Škoda, Volkswagen, Seat, Audi a koncernové ojeté vozy. Nabízí produkty v oblasti leasingu, úvěru i pojištění jak soukromým osobám, tak podnikatelům. Již od svého založení v roce 1992 přináší svým zákazníkům řešení šitá na míru v oblasti finančních služeb.

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3