INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Rok 2010 znamenal pro prodej on-line pojištění další výrazný nárůst klientů. Jen v segmentu pojištění automobilů, které v Česku tvoří hlavní objem on-line pojištění, překročilo číslo pojistitelů výrazně sto dvacet tisíc. Z nich celkem 85 % klientů nakoupilo on-line pojištění přes tzv. srovnávače pojištění a 15 % pak přímo na stránkách jednotlivých pojišťoven. V celkovém objemu tak on-line pojištění tvoří už 10 % veškerého pojištění v České republice.

„Naše společnost, která je největším tuzemským prodejcem on-line autopojištění, pojistila v roce 2010 přes padesát tisíc vozidel. V roce 2011 očekáváme, že počet pojištěných automobilů přesáhne hranici sedmdesáti tisíc," řekl obchodní ředitel společnosti ePojistění.cz Dušan Šenkypl.

Z jednotlivých pojišťoven pak v prodeji on-line pojištění vedla v roce 2010 pojišťovna Direct, která měla na trhu on-line pojištění podíl 26 %. V celkovém pojištění automobilů (on-line pojištění + klasické pojištění) za rok 2010 i nadále vede Česká pojišťovna s podílem 28 %, druhá je Kooperativa (22 %) a třetí Česká podnikatelská pojišťovna (15 %).

Velmi zajímavé jsou i výhledy v tomto odvětví. Podle průzkumu plánuje nákup pojištění on-line více jak 20 % všech Čechů. Vedou je k tomu hlavně dva důvody – jednoduchost pořízení takového pojištění a především výrazná finanční úspora. Oproti běžnému nákupu pojištění, se úspora při získání tohoto produktu on-line pohybuje v průměru v řádu desítek procent. Jedním z evropských lídrů v pojištění on-line je Velká Británie, kde si přes internet pořizuje pojištění polovina všech pojištěnců.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3