INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 21. rokem
Rok 2010 znamenal pro prodej on-line pojištění další výrazný nárůst klientů. Jen v segmentu pojištění automobilů, které v Česku tvoří hlavní objem on-line pojištění, překročilo číslo pojistitelů výrazně sto dvacet tisíc. Z nich celkem 85 % klientů nakoupilo on-line pojištění přes tzv. srovnávače pojištění a 15 % pak přímo na stránkách jednotlivých pojišťoven. V celkovém objemu tak on-line pojištění tvoří už 10 % veškerého pojištění v České republice.

„Naše společnost, která je největším tuzemským prodejcem on-line autopojištění, pojistila v roce 2010 přes padesát tisíc vozidel. V roce 2011 očekáváme, že počet pojištěných automobilů přesáhne hranici sedmdesáti tisíc," řekl obchodní ředitel společnosti ePojistění.cz Dušan Šenkypl.

Z jednotlivých pojišťoven pak v prodeji on-line pojištění vedla v roce 2010 pojišťovna Direct, která měla na trhu on-line pojištění podíl 26 %. V celkovém pojištění automobilů (on-line pojištění + klasické pojištění) za rok 2010 i nadále vede Česká pojišťovna s podílem 28 %, druhá je Kooperativa (22 %) a třetí Česká podnikatelská pojišťovna (15 %).

Velmi zajímavé jsou i výhledy v tomto odvětví. Podle průzkumu plánuje nákup pojištění on-line více jak 20 % všech Čechů. Vedou je k tomu hlavně dva důvody – jednoduchost pořízení takového pojištění a především výrazná finanční úspora. Oproti běžnému nákupu pojištění, se úspora při získání tohoto produktu on-line pohybuje v průměru v řádu desítek procent. Jedním z evropských lídrů v pojištění on-line je Velká Británie, kde si přes internet pořizuje pojištění polovina všech pojištěnců.

(tz)

Slovo ke dni

  • Představy a realita

    Inovují malé a střední firmy. V korporacích bývá silný byrokratický aparát, jenž se postará o to, aby dobré nápady nešly zavést do praxe, nebo se jejich implementace nekonečně táhla. Tvrdí to místopředseda představenstva Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR Ing. Karel Dobeš, a má samozřejmě pravdu. A jak dodává jeho kolegyně Pavla Břečková, inovace je otázka přežití. Proto mohou menší podnikatelé konkurovat gigantům s obrovským kapitálem a dlouhou tradicí. Je zajímavé, že z nedávného průzkumu vyšlo zjištění, podle něhož 44 procent dotázaných nikdy nevyužije v podnikání robotizaci a digitalizaci. Ovšem v praxi se ukazuje, že nějakou formu digitálních technologií už uplatňují téměř všichni. Někdy, zdá se, sama realita překonává naše představy.

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Září 2019

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

logo KOBtsoft   EON EG 2017 107 icom
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtocz

Duševní vlastnictví

upv logo

Visegrádský patentový institut a Smlouva o patentové spolupráci 28. srpen 2019

Jak získat patentovou ochranu v zahraničí za využití řízení podle mezinárodní Smlouvy o patentové spolupráci bylo naznačeno v článku, který byl na tomto místě uveřejněn minulý měsíc. Zdůrazněnými výhodami popsaného systému bylo zejména získání času na přípravu a rozhodování, zda, a ve kterých státech, usilovat na základě jediné podané patentové přihlášky o patentovou ochranu. 

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300 cps vetsi 300AVLOGOM3

INZERCE