INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Také na vás panoramatickým sklem auta svítí příliš slunce? Je vám příliš horko a musíte proto naplno pouštět klimatizaci? To už je minulost. Na letošním autosalonu v Paříži společnost AGC Automotive Europe, součást skupiny AGC, představila dosud největší panoramatické sklo WONDERLITETM, které se automaticky zesvětlí nebo naopak ztmavne. Prozatím jej najdete v novém modelu Mercedes-Benz S-Class Coupé. Sklo vyvíjela a vyrábí společnost AGC Automotive Czech v Chudeřicích na Teplicku.

„Tato inovace perfektně zapadá do naší strategie vyvíjet a vyrábět pro automobilky skla s velmi vysokou přidanou hodnotou,“ uvedl k novince generální ředitel AGC Automotive Europe Jean-Marc Meunier.

 Revoluční sklo se vyvíjelo a také vyrábí nedaleko severočeských Teplic, v chudeřickém závodě AGC Automotive Czech, největším podniku na výrobu automobilových skel ve střední Evropě. „Šlo o dlouhodobý a velmi náročný projekt, který naši lidé velmi dobře zvládli od přípravy, přes vývoj až po samotnou výrobu. Věřím, že nám opět o něco více otevře dveře k dalším novým a zajímavým zakázkám pro špičkové vozy,“ uvedl Jiří Markuci, generální ředitel AGC Automotive Czech.

Třikrát větší, komfort a vysoká ochrana cestujících

Sklo AGC WONDERLITETM je třikrát větší než běžná, doposud vyráběná panoramatická skla, která mění barvu v závislosti na intenzitě venkovního světla. Při zachování unikátního pocitu z velké panoramatické plochy toto sklo přináší zvýšení světelného komfortu pro cestující uvnitř vozu a úspory energie, především díky menšímu používání klimatizace.

Vysoké míry ochrany proti UV a IR záření AGC Automotive dosáhla speciální povrchovou úpravou. Sklo tak zabraňuje průniku škodlivého ultrafialového i infračerveného záření i při transparentním režimu.

AGC Automotive Czech, která je součástí největšího evropského výrobce skel, skupiny AGC, dodává automobilová skla pro všechny velké světové automobilky, jako jsou značky koncernů Volkswagen, Mercedes, BMW, Škoda, GM, FORD, Renault, Toyota, Peugeot, Citroën, Suzuki, Fiat a další.

www.agc-glass.eu

Informace o společnosti:
AGC Flat Glass Czech a.s., člen AGC Group, je pobočkou mezinárodní společnosti AGC Glass Europe. Společnost je největším výrobcem plochého skla a jeho aplikací ve střední a východní Evropě. Vedení firmy i hlavní závody sídlí v Teplicích. V roce 2011 společnost oslavila 20 let existence ve své novodobé historii – v březnu 1991 byl podepsán první joint venture v České republice, tehdy ještě mezi belgickou společností Glaverbel a společností Sklounion. Pod názvem Glavunion vznikl podnik, který začal podnikat na evropském trhu. Později v roce 1999 se přejmenoval na Glaverbel Czech a následně v roce 2007 na AGC Flat Glass Czech.

Dnes má firma 5 vlastních výrobních závodů s denní výrobní kapacitou téměř 2000 tun základního skla a 17 dceřiných společností ve střední Evropě, dceřiné společnosti základní sklo dále transformují na výrobky s vyšší přidanou hodnotou (autoskla, izolační skla, protipožární skla, interiérové příčky, balustrády, zrcadla, fasádní a dekorativní stěny a mnoho dalších).

Ve svých kmenových závodech AGC Flat Glass Czech zaměstnává 984 zaměstnanců. Dceřiné společnosti specializované na výroby opracovaných skel zaměstnávají v České republice 680 zaměstnanců, na Slovensku 127 zaměstnanců a v Polsku 539 zaměstnanců. Největší dceřiná společnost AGC Automotive Czech (výroba autoskel) zaměstnává 1726 lidí. Mezi 100% vlastněné společnosti patří i Fotbalový klub Teplice a Střední technická škola AGC.

Skupina AGC, jejíž mateřská společnost Asahi Glass Co., Ltd. sídlí v Tokiu, je nejvýznamnějším světovým výrobcem skla pro stavebnictví a automobilový průmysl. Je rovněž lídrem ve výrobě skel pro displeje, v oblasti chemie, jakož i ostatních špičkových materiálů a komponent. Skupina AGC vychází z více než stoleté tradice v oblasti technické inovace a je předním specialistou s celosvětovou působností v oblasti skla, fluorové chemie a žáruvzdorných materiálů. Skupina zaměstnává na 50.000 pracovníků na celém světě a díky své přítomnosti zhruba ve 30 zemích realizuje obrat více než 11 miliard €. 

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3