Nejprodávanější model značky Peugeot 208 se tři roky po svém uvedení na trh dočkal nového vzhledu. Designéři této nové generace neopomenuli žádnou oblast. Design je výraznější, sportovnější a elegantnější. Vzhled vozu podtrhují sériově montovaná 3D světla s diodami, nové odstíny, jako je zářivě oranžová Power, a nové možností úprav na míru. Nabídka zahrnuje i verzi GTi podtrhující posun značky k luxusnějším kategoriím. Vůz získal nové prvky výbavy usnadňující pohyb v městském provozu (Active City Brake, MirrorScreen, parkovací kamera, Park Assist). Motory PureTech a BlueHDi splňují nejnovější emisní normy EURO 6. V nabídce je zejména nejúspornější spalovací motor na světě, jehož spotřeba činí pouze 3 l / 100 km a emise 79 g CO2 /km. Nový Peugeot 208 přichází na evropský trh v červnu 2015.
„Evropský trh s novými automobily stále roste, a to už dvacet jedna měsíců v řadě. Přestože v květnu byla dynamika nárůstu registrací nejslabší, ve srovnání s loňským květnem se počet prodaných aut zvýšil „jen“ o 1,3 %, pořád lze hovořit o pozitivním trendu. Od začátku roku se totiž prodalo 5 109 893 nových aut, což je ve srovnání s loňským rokem o 6,8 % víc. Evropské ekonomice se daří a lidé, hlavně firmy, které velmi dlouho odkládaly obměnu vozového parku, začaly znovu utrácet a nakupovat nová auta.
V poslední době se projevuje nový trend v oblasti servisu aut. Nejen firmy, ale už i soukromí majitelé pochopili, že i neznačkový servis dokáže nabídnout stejně kvalitní služby jako značkový, ale za méně peněz a bez obav ze ztráty záruky.
Zatímco v roce 2013 tvořily automobily s pohonem na stlačený zemní plyn necelou polovinu procenta (0,39 %) všech automobilů v ČR financovaných společností ŠkoFIN, v loňském roce to bylo již více než procento (1,04 %) vozů na CNG. I nadále platí, že alternativu k benzínu a dieselu volí v tuzemsku častěji firmy než soukromé osoby.
Češi se dobře orientují v alternativních dopravních pohonech, za nejsympatičtější považuje více než 80 procent z nich hybridní vozy a CNG. Vyplývá to z výzkumu společnosti E.ON u agentury Ipsos, kterého se zúčastnilo 1 510 respondentů. Výsledky také dokládají, že si Češi na alternativní dopravě nejvíce cení snížení emisí a levnějšího provozu.
V České republice je dnes 85 veřejných CNG stanic, z nichž už 30 je na Moravě, jen na území 4 krajů. Ta v pořadí 30., bude slavnostně otevřena právě tuto sobotu, 11. dubna v 11:30 hod., na Lidické ulici v Břeclavi. Slavnostní otevření stanice proběhne v rámci atletického závodu „RACIO Běh kolem Dyje“ a řidiči u CNG stanice dostanou možnost si vyzkoušet testovací jízdy s CNG vozidlem.Tato CNG stanice, která je součástí již existující čerpací stanice Benzina, nabízí plný zákaznický standard jako při tankování benzinu či nafty. Na konci roku 2016 bude v ČR 150-160 veřejných CNG stanic.
Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...
Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.
Pokračování ...