INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Stále větší popularitě se u Čechů těší nákup pojištění přes internet. Například povinné ručení na automobil si v současnosti na internetu nakupuje už desetina českých řidičů. „To procento každým rokem roste, ale například ve Velké Británii si povinné ručení na internetu pořizuje už více než polovina motoristů," řekl Dušan Šenkypl, obchodní ředitel ePojisteni.cz, největšího českého on-line prodejce pojišťovacích produktů.

„Hlavní výhodou on-line nákupu pojištění je především cena. Společnost ePojisteni.cz od roku 2008 ušetřila svým klientům téměř dvě stě milionů korun. Průměrná úspora na jednoho klienta pak u nás dosahuje částky 2781 korun. Celkově pak u nás ušetří 92% procent všech řidičů," dodal Šenkypl. Pojišťovací produkty pro motoristy tvoří základ on-line prodaných pojištění, ale přes internet si můžete pořídit i cestovní pojištění, pojištění majetku, nebo třeba pojistku na svého domácího mazlíčka.

„Systém je takový, že naše služba porovnává nabídky téměř všech pojišťoven na trhu, takže spolehlivě vybere to nejvýhodnější pojištění pro klienta. Celkově se jedná o více jak pět set druhů a variant pojištění. Vedle toho máme ale i vlastní tým vyškolených pojišťovacích specialistů, kteří klientům dokáží poradit i přes telefon," řekl Šenkypl. Že jejich služba funguje opravdu spolehlivě, dokládají nejen stovky nadšených doporučení jejich klientů na internetu, ale také fakt, že jejich stránky měsíčně navštíví statisíce unikátních návštěvníků.

„Začali jsme v roce 2008 a hned v prvním roce jsme uzavřeli více než čtyřicet tisíc nových auto pojištění. V současné době jsme nejrychleji rostoucím a zároveň největším on-line prodejcem pojištění v Česku. Věříme, že v budoucích letech by se pak podíl pojištění nakoupeného přes internet měl přiblížit k padesáti procentům z celkového trhu a částky, které tím klienti ušetří, budou ročně dosahovat miliardových hodnot," uzavřel Dušan Šenkypl z ePojisteni.cz.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3