INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

 „Od úterý 3. listopadu je karta akceptována ve většině supermarketů Albert v Brně a do konce měsíce pak bude síť rozšířena na všechny supermarkety a většinu hyper-marketů tohoto obchodního řetězce v České republice,“ uvedl Martin Bulíř, generální ředitel společnosti Edenred, která kartu vydává. Kromě zmíněných supermarketů bude možné kartu použít i v hypermarketech Albert, a to v sekci samoobslužných restaurací. „V supermarketech pak běžně na všech pokladnách, mimo samoobslužné,“ sdělil Martin Bulíř.    

 „Zaměstnancům, kteří moderní předplacenou kartu Ticket Restaurant® Card vlastní, se tak nyní výrazně rozšiřují možnosti, jak si zajistit jídlo v pracovní době. Ne vždy se jim totiž podaří zajít si na oběd do restaurace, a jsme proto velmi rádi, že jim nyní otevíráme možnost nákupu potravin v široké síti Albert,“ konstatoval Pavel Kusý, ředitel pro marketing a strategii společnosti Edenred.

Ticket Restaurant® Card je předplacená bezkontaktní platební karta, na kterou zaměstnavatelé posílají pracovníkům prostředky na stravování, je tedy elektronickou formou klasických papírových stravenek. Kartu vydává Edenred ve spolupráci se společností MasterCard®. Platba s Ticket Restaurant® Card je stejně rychlá jako s jinými bezkontaktními bankovními kartami, stačí ji pouze přiložit k platebnímu terminálu. Díky tomu se výrazně zrychlí odbavování zákazníků u pokladen, zejména v době obědů. 

 Prostředky na kartě Ticket Restaurant® Card jsou určeny účelově k nákupu jídla a potravinového zboží. Albert proto nastavil svůj pokladní systém tak, aby dokázal rozpoznat zboží, které je touto kartou placeno. Po přiložení karty k terminálu systém ověří, jaké položky nákup obsahuje. Zboží, které není možné prostřednictvím stravenkové karty zaplatit (např. drogistické zboží, cigarety, alkohol apod.), si může zaplatit zákazník jiným způsobem.

(tz)

 

Slovo ke dni

  • Doba byrokratická

    Prý umožňuje lepší fungování státu. V něčem možná ano. Rozhodně má aparát, který může zabezpečit lepší kontrolu. Ale umožňuje i snazší podnikání? Tady už je to na pováženou. Hlasy lidí z businessu zní unisono. Podnikatelské prostředí v České republice potřebuje výrazné zlepšení. A opravdu se nenechme ukolébat tím, že vloni vzniklo meziročně nejvíce firem od dob pandemie. Bohužel úřednický aparát neroste jen proto, aby byly úkoly státu zvládány rychleji a kvalitněji, ale protože těch úředních povinností přibývá i s ohledem na požadavky EU. A tak nevznikají nová a nová úřednická místa zdaleka jen na straně státu. Podniky si stále častěji musí najímat externí dodavatele, kteří by pro ně onu byrokratickou část businessu dokázali zpracovat na klíč. Případně staví vlastní oddělení, které musejí tuto agendu zvládnout. Administrativa tak...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2025

INZERCE

Partneři

 

Partneři plus:

 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3