INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

FoSpolečnost MasterCard představuje výsledky věrnostního programu Priceless Specials za první rok působení na trhu. Program byl spuštěn na konci května 2015 v České republice a na Slovensku jako úplně první svého druhu na světě. Za 12 měsíců fungování je jeho součástí již více než 900 000 držitelů karet MasterCard a Maestro, kterým bylo vráceno téměř 8 milionů Kč. Výsledky byly představeny na tiskové konferenci ve stylu talk show s Leošem Marešem, ambasadorem programu.

Koncept Priceless Specials je jedinečný v tom, že po jednoduché registraci umožňuje získávat slevy, respektive odměny formou cash back za platby kartou MasterCard a Maestro u vybraných obchodníků. V současné době je partnery programu 87 obchodníků, v České republice mezi ty největší patří například MOL Česká republika, Orsay, Pet center, Exim Tours, Pompo, Alpine Pro, Benu lékárny a Cinema City. Na Slovensku je to například Kartago Tours, Orsay, Pet Center, Datart, Tempo Kondela nebo Schneider Lékárny.

Úspěchy programu dokazují i čísla:

  • Počet participujících držitelů karet: cca 900 000
  • Objem transakcí realizovaných v programu: 338 708 522 Kč
  • Nejvyšší jednorázová odměna v rámci programu: 4 271,85 Kč

Všechny svoje klienty mající kartu MasterCard či Maestro do programu přihlásili tito vydavatelé platebních karet: Fio banka Česká a Slovenská republika, BNP Paribas Česká republika (Cetelem), mBank Česká a Slovenská republika, Expensa a Cofidis. Část svého karetního portfolia do programu přihlásila VÚB Banka (kreditní karty) a Moneta Money Bank (Gratis karta).

Součástí programu je i možnost si nechat splnit svůj sen nebo potěšit někoho blízkého neobyčejným zážitkem. Při registraci do programu vyplní držitel platební karty své přání a MasterCard vybírá každý měsíc jedno menší a každé čtvrtletí jedno větší přání, které splní. Povedlo se například zajistit tandemový skok padákem, projížďku Ferrari nebo rybářský výlet do zahraničí.

„Lidé si přejí opravdu nejrůznější věci. Máme ovšem velkou radost z toho, že je velká část přání pro někoho dalšího. Manželka chce odměnit manžela, děti rodiče…,“ řekla Martina Piskorová, marketingová ředitelka MasterCard, „nad rámec těchto pravidelných přání připravujeme i speciální krátkodobé kampaně, v nichž si mohou lidé rovněž splnit svůj sen.“ Proběhla například soutěž o dovolenou za sto tisíc korun, vouchery na nákup potřeb pro zvířecí mazlíčky, víkendový pobyt v Londýně se stylistkou, nákupy a gurmánskou večeří nebo o zájezd na legendární Světový pohár v alpském lyžování v rakouském Kitzbühelu. Nedávno skončila soutěž o rodinný víkend v Disneylandu, o procházku po červeném koberci na filmovém festivalu v Cannes či účast na finále Ligy mistrů v Miláně.

„Do Cannes jsme se moc těšili, byl to můj dárek pro přítelkyni k výročí, takže jsem rád, že jsme vyhráli. Jen nevím, zda se mi tento jedinečný moment povede ještě někdy překonat,“ říká s úsměvem Lukáš Frydecký, výherce soutěže. „Měl jsem možnost navštívit Cannes díky MasterCard Priceless Specials již podruhé a bylo to opět báječné. Člověk má zážitek na celý život, dostane se totiž do míst, která jsou vyhrazena pouze hollywoodským celebritám,“ dodává Leoš Mareš, „je mi ctí, že jsem mohl být u předání téměř všech výher, je to vždy okamžik plný pozitivních emocí a já mám skvělý pocit, že jsem toho součástí.“

Do budoucna má MasterCard v plánu navyšovat počet obchodníků zapojených do programu tak, aby se nadále rozšiřovala nabídka pro uživatele programu. V průběhu roku již došlo k několika změnám, zjednodušil se například registrační proces nebo webové rozhraní. Uživatelský komfort programu bude samozřejmě jednou z klíčových priorit i v letošním roce.

„Uvést program Priceless Specials na trh bylo velmi náročné. Podařilo se, nicméně naše práce tím rozhodně nekončí. Pokračujeme v technologickém rozvoji platformy programu a také v získávání dalších obchodníků, kteří budou relevantní nejen pro velká města, ale také pro menší města a obce v regionech,“ dodal Josef Machala, Loyalty & Acceptance Manager, MasterCard.

(tz)

 

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3