INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Finance

10. listopad 2011

Za tři čtvrtletí 2011 skupina ČSOB vykázala čistý zisk ve výši 8,909 mld. Kč. Ziskovost hlavních obchodních aktivit se dále zvýšila, avšak jednorázové znehodnocení řeckých dluhopisů v portfoliu realizovatelných finančních aktiv ubralo z čistého zisku 1,9 mld. Kč, což ve výsledku způsobilo 13% snížení čistého zisku oproti stejnému období minulého roku. Úvěrové portfolio rostlo v pěti po sobě jdoucích čtvrtletích a dosáhlo 426,3 mld. Kč. Objem depozit se vyšplhal na 599,6 mld. Kč.

10. listopad 2011

Do čtyř let by měly být zavedeny nové standardy tzv. Fáze II , které povedou ke globální harmonizaci účetních pravidel pojišťoven. Podle studie sítě poradenských společností KPMG The New World for Insurance – Progress Report on Phase II se pojišťovny obávají náročné agendy a vysokých nákladů souvisejících s jejich implementací. Změny budou mít pravděpodobně dopad na tvorbu a nabídku produktů a také na podobu pojistných smluv. Očekává se, že navíc dojde k přehodnocení systému odměn za prodej a zajištění. Vzhledem ke komplexnosti změn se na ně pojišťovny musí připravovat již dnes.

kb_r_300
10. listopad 2011

Komerční banka zvítězila v desátém ročníku prestižního ocenění Fincentrum Banka roku. V dosavadní desetileté historii ocenění jde již o čtvrté absolutní vítězství Komerční banky.

9. listopad 2011

UniCredit Bank začala svým klientům nabízet výjimečnou platební kartu. V souvislosti s reklamní kampaní známou i z televizních obrazovek „Život je mnohem snadnější, když do věcí vidíte!" vydává UniCredit Bank od 1. listopadu průhlednou debetní kartu VISA Electron. Cílem kampaně je představit klientům zcela transparentní produkty banky, které namaskují žádné skryté poplatky nebo další podmínky, a to ať už se jedná o osobní konta, platební karty či internetové bankovnictví.

9. listopad 2011

Platit raději kartou, než si peníze vybírat z bankomatu – tímto směrem jdou Češi už třetím rokem. Při nákupu se nebojí vytáhnout platební kartu ani při menších částkách. „Placení kartou v obchodech se ve srovnání s výběry z bankomatů ve druhém čtvrtletí zvýšilo o 55 procent, meziročně pak o více než 27 procent," řekl Roman Kotlán, výkonný ředitel Sdružení pro bankovní karty.

3. listopad 2011

Celkový počet insolvenčních návrhů v měsíci říjnu je po očištění od vlivu počtu pracovních dní na maximu letošního roku. Na ročním maximu jsou opět i počty insolvenčních návrhů fyzických osob - spotřebitelů. V říjnu 2011 bylo podáno celkem 2085 insolvenčních návrhů. Z toho bylo 531 insolvenčních návrhů podáno na firmy – podnikatele a 1554 návrhů na fyzické osoby - spotřebitele.

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3