INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Akvizice tří společností během necelých dvou měsíců, taková je letošní bilance tuzemského lídra na poli podnikových informačních systémů, společnosti Asseco Solutions. Po nedávné integraci ARCON Technology se v těchto dnech staly součástí Asseco Solutions další dvě renomované softwarové společnosti. 2. dubna byla podepsána smlouva s JPN. consulting a 4. dubna s NZ SERVIS.

Společnost JPN. consulting byla řadu let významným partnerem systémů HELIOS. Mezi její zákazníky patří například Dopravní podnik Ostrava, Vítkovice Holding či Kordárna Plus. V kategorii Business Intelligence doplňují produktové portfolio vlastní software Charlie a mezinárodní produkt IBM Cognos. K Asseco Solutions přešel celý tým této společnosti, včetně jejího ředitele, ing. Jaromíra Papouška, a současně i výhradní práva ke zmíněnému vlastnímu systému.

NZ SERVIS je jedním ze dvou největších českých producentů softwaru pro oblast cel a pro komunikaci s veřejnou správou. Poskytuje též různé související služby, včetně poradenství, správy sítí či vývoje software na zakázku. V posledních letech zaznamenala společnost výrazný ekonomický růst. Jejím přechodem k Asseco Solutions se významně rozšíří portfolio služeb poskytovaných zákazníkům systémů HELIOS.

„Integrací obou těchto společností s kvalitními produkty, službami a především vysoce kvalifikovanými pracovníky máme v úmyslu zajistit rozšíření možností pro zákazníky systémů HELIOS i systémů obou společností, ale především kontinuitu pro budoucnost, kterou dnes může garantovat jen velká, silná společnost" říká Stanislav Sýkora, generální ředitel Asseco Solutions ČR.

JPN. consulting

Společnost JPN. consulting s.r.o. byla založena v roce 2002 jako česká firma bez zahraniční spoluúčasti. Kořeny realizačního týmu JPN. consulting však sahají až do roku 1997. Realizační tým se podílel na řadě komplexních projektů implementace ERP systémů již v minulosti. Od svého založení byla společnost zaměřena na systémovou integraci. V roce 2003 se stává autorizovaným implementačním a obchodním partnerem pro produkty společnosti LCS International (nyní Asseco Solutions). V roce 2011 uzavírá partnerství s jedním z gigantů ICT, společností IBM, ohledně spolupráce při prodeji a realizaci projektů zaměřených na produkt IBM Cognos.

Činnost JPN. consulting je primárně zaměřena na oblast obchodu, výroby, dopravy a finančnictví v přímé souvislosti s produkty HELIOS Green, IBM Cognos a MIS Charlie.

Bližší informace lze nalézt na www.jpn.cz

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3