INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Schco_Demotruck_Foto_01Společnost Schüco, světový lídr v oblasti opláštění budov a solárních systémů, navázala na loňskou podzimní roadshow a opět vyrazila se svým Demotruckem do ulic. Cílem letošního eventu bylo přiblížit tematiku solárních systémů a přímo oslovit koncové uživatele. Do podoby showroomu speciálně upravený, obrandovaný Demotruck v rámci šesti zastávek po ČR v uplynulých dvou týdnech prezentoval produktové novinky a nabídl odborné konzultace na téma termických systémů, tepelných čerpadel i fotovoltaiky. 12denní roadshow proběhla v termínu od 26. března do 6. dubna 2012 a přilákala řadu zájemců z řad odborné i laické veřejnosti.

„Marketingovou komunikaci se postupně snažíme více orientovat na koncové uživatele. Kromě jarní roadshow, jejíž zastávky byly záměrně naplánovány v blízkosti obchodních center a supermarketů, pro které jsme připravili nahrávky s pozváním do Demotrucku, abychom na značku Schüco a solární problematiku upozornili širokou laickou veřejnost, posilujeme PR a inzertní aktivity. Uživatelsky zkvalitňujeme webové stránky, pracujeme na podpoře mg. aktivit našich zákazníků," řekl Ing. Petr Herynek z marketingu Schüco International KG. Povědomí o značce Schüco je (jak v sortimentu hliníkových profilů, tak solárních produktů) u české „neodborné" veřejnosti prozatím nízké, proto je dle slov Petra Herynka třeba tuto oblast posílit a v budování znalosti značky se alespoň z části přiblížit stavu, který je již řadu let v Německu.

Ani oblast B2B komunikace však nezůstává bez podpory, firma se podílí na pořádání odborných konferencí, především těch se zaměřením na trvale udržitelnou architekturu, nechybí mezi vystavovateli na mezinárodních veletrzích jako BAU, Intersolar Europe či Fensterbau/frontale. Letos se Schüco zúčastní i stavebního veletrhu IBF v Brně, kde se zaměří na prezentaci produktů právě z divize solar. Z doplňkových aktivit zmiňme pravidelné direct mailingy, přípravu prospektů a dalších informačních materiálů.

Pro bližší informace o firmě Schüco navštivte www.schueco.cz.

O společnosti Schüco „Zelené technologie pro modrou planetu"

Schüco International KG, světová jednička v oblasti opláštění budov, na celém světě vyvíjí a prodává kompletní systémy z hliníku, plastu a oceli, stejně tak jako solární systémy. Nabízí širokou nabídku pro všechny obory opláštění budov, jak pro velké objekty, tak i pro bytovou výstavbu. Do sortimentu firmy patří systémy pro okna, dveře, fasády, zimní zahrady a solární technika. Filosofie firmy je založena na inteligentních systémech, širokém spektru technologií a materiálů, výrazné orientaci na zákazníka a rozsáhlém servisu. Produkty společnosti propojují oblast automatizace, bezpečnosti a nadčasového designu. Schüco dbá na ochranu životního prostředí a trvale udržitelný rozvoj a je zastáncem principu Energie3: energii nejen šetřit a vyrábět, ale také rozvádět a využívat. Díky nabídce kompletních systémů řešení Schüco spolupracuje s architekty, investory a partnerskými společnostmi ve více než 75 zemích světa. Společnost zaměstnává přes 5.200 zaměstnanců a spolupracuje s více než 12.000 partnerskými firmami. Výše obratu v roce 2010 dosáhla hodnoty 2,38 miliardy eur. Kompletní informace o firmě naleznete na: www.schueco.cz

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3