INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
dm_Logo_Claim_CZ_4cRoku 1992 se rakouská společnost dm drogerie markt GmbH rozhodla expandovat do okolních států střední a jihovýchodní Evropy a jako první destinaci si vybrala český trh. Před dvaceti lety se tak začala psát úspěšná historie společnosti dm drogerie markt s.r.o. v České republice, která byla založena jako 100% dceřiná společnost rakouské dm.

Počátky dm v Evropě sahají do 70. let minulého století. V roce 1973 byla jako jedna z prvních prodejen samoobslužného typu s drogistickým zbožím otevřena dm v německém Karlsruhe a o 3 roky později byla založena její sesterská společnost v sousedním Rakousku. Od počátku dm odlišuje především firemní filosofie a moderní přístup k zákazníkovi a jeho potřebám, které se neustále vyvíjí.

Zákazníci oceňují správný přístup

Významné úspěchy svědčí o kvalitách společnosti nejen mezi zákazníky. dm byla oceněna v soutěži GE Money Bank Obchodník roku 2009 a 2011. V letošním roce obsadila kromě první příčky v kategorii Prodejce drogistického zboží také 3. místo v hlasování veřejnosti, a to bezprostředně za řetězci Lidl a Ikea.

Více ze života

Pod headlinem „Více ze života" připravila společnost dm pro své zákazníky hned několik možností, jak dvacetileté jubileum oslavit společně s ní. dm např. rozšířila svou nabídku o tzv. jubilejní cenové bonbonky, tj. akční multipacky zvýhodněné o 20 až 50 %. Věrní zákazníci dm mají navíc během oslav možnost získat speciální jubilejní balíček plný výhod včetně slevové knížky s mnoha produktovými kupony a 20% slevou na celý nákup. Za nákup vybraných 200 produktů navíc věrní zákazníci mohou v období oslav získat dvojnásobný počet bodů na svá zákaznická konta a rychleji se tak přiblížit svým oblíbeným výhodám.

dm slaví dobrovolnickou činností pro potřebné

U příležitosti oslav 20 let dm na českém trhu se dm rovněž rozhodla vyhlásit pro své spolupracovníky historicky první dm dobrovolnický den. V období od dubna do června 2012 tak věnuje každému aktivnímu spolupracovníku jeden pracovní den, který spolupracovník může strávit dobrovolnickou činností ve spolupráci s vybranými organizacemi z ekologické a sociálně-kulturní oblasti.

O společnosti dm drogerie markt

dm drogerie markt s.r.o. otevřela v roce 1993 svou první prodejnu v České republice. Společnost sídlí v Českých Budějovicích. Prodejny zásobuje po celé České republice z logistického centra v Jihlavě. Celkem v dm pracuje bezmála 1 900 spolupracovníků. V obchodním roce 2010/2011 zvýšila dm v České republice svůj obrat o téměř 10 % na 5 886 mil. Kč a stala se jedničkou na českém drogistickém trhu. dm je velmi úspěšná v prodeji svých privátních značek, jako jsou značky Balea, alverde přírodní kosmetika, babylove, Das gesunde Plus, Denkmit, Sundance a další.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3