INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Pekařství LIMMA v České Kamenici existuje již od roku  1991. Firma prošla postupným rozvojem od devadesátých let až po současnost. Aktuálně provozuje pekařskou výrobu v České Kamenici a deset vlastních prodejen v regionu. Kromě toho dodává  dalším  70 aktivních zákazníků.

V souvislosti se změnou vlastníka započala od roku 2012 intenzivní přeměna firmy. Výsledky těchto změn jsou již patrné i z pohledu běžných zákazníků. Kromě nového vizuálního stylu a vnější „tváře“ společnosti se LIMMA snaží o změnu celkového pojetí a přístupu. "Zavedli jsme mnoho  novinek,  například  celozrnné  pečivo,  několik  druhů  chlebů,  novinky  v běžném i jemném  pečivu.  Mnoho  stávajících  výrobků  jsme  inovovali.  Rozšířili  jsme  nabídku  o doplňkový sortiment. Prodáváme například vynikající ručně vyráběné sýry od regionálního dodavatele. Snažíme se rozšířit spolupráci s úspěšnými výrobci z našeho regionu," uvedl Ing. Michal Svoboda, ředitel společnosti.

Jedním  z viditelných  výsledků  této  práce  je  také  loňská  novinka  oceněná  titulem REGIONÁLNÍ POTRAVINA ÚSTECKÉHO KRAJE, KVASOVÝ  CHLÉB. Při jeho výrobě se používá stabilizovaný žitný kvas, který si firma sama vyvádí. Výsledkem je pak skvělá chuť kombinovaná s bezkonkurenční  trvanlivostí a báječným vzhledem. Tak  jako u  všech  výrobků  LIMMA se jedná o nejlepší kvalitu bez kompromisů.

"Chceme, aby nás zákazníci vnímali jako regionálního výrobce s nejlepší kvalitou nabízeného sortimentu a zároveň firmu, která svým zákazníkům nabízí víc než „jen“ čerstvý chléb a pečivo. Naší vizí je cesta spolupráce s regionálními výrobci s podobnou filozofií tak, abychom zákazníkům dokázali nabídnout přátelskou alternativu k unifikovaným nadnárodním továrnám na „konzum“ a to vše při nadstandardní kvalitě nejen výrobků, ale také celkového servisu. U nás přidáváme na cestu úsměv a přání dobré chuti," dodal M. Svoboda.

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3