INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Cvrčovická pekárna se během poměrně krátké doby stala výhlášenou ve středních Čechách a Praze, kde prodává své výrobky. Nic nesvědčí o pověstné kvalitě víc než rčení, které si dali pekaři do štítu: "Náš chleba chutná jako chleba!" Vysoká kvalita, znamenitá a tradiční chuť, to platí pro celý sortiment Crčovické pekárny s.r.o.

Jak tvrdí vedení společnosti, jde o neustále se rozvíjející firmu, která v roce 2013 oslavila 20. výročí svého vzniku. Od počátku je strategie firmy založena na následujících základech:
1.  Vysoká kvalita výrobků, vycházející z přísně kontrolované kvality používaných surovin,
kde pokud je to možné z hlediska kapacity a kvality, preferujeme české suroviny a české dodavatele.
2.  Ojedinělost výrobků, díky tradičním recepturám a technologii výroby, kde stále zastává velký podíl ruční práce.

V současné době produkuje Cvrčovická pekárna s.r.o. nejen chléb, ale i další skupiny výrobků, jako je běžné i vícezrnné pečivo (rohlíky, housky, dalamánky apod.) a jemné pečivo (koláčky, vánočky apod.). Celkem se jedná zhruba o 180 výrobků. Stěžejním produktem však zůstává stále Cvrčovický chléb.

V roce 2010 byla spuštěna podpůrná kampaň Ministerstva zemědělství ČR, která měla za úkol seznámit spotřebitele s regionálními potravinami z jednotlivých krajů České republiky. V prvním ročníku tohoto projektu se do „soutěže“ přihlásila i Cvrčovická pekárna s.r.o. se svým klíčovým výrobkem „CVRČOVICKÝM CHLEBEM“. Právě díky výjimečnosti výrobku, jako je především garantovaná třídenní konzumní jistota, ojedinělá chuť i vůně výrobku, veškeré výrobní vstupy čistě na přírodní bázi s více než 97% podílem surovin pocházejících přímo z České republiky a v neposlední řadě s obrovským podílem ruční práce s tímto soutěž REGIONÁLNÍ POTRAVINA – STŘEDOČESKÝ KRAJ i zvítězila.
Regionalita má pro nás tedy obrovský význam.

Díky stále větší oblíbenosti výrobků v současné době zásobuje pekárna přes 600 prodejen v regionu Praha a Středočeský kraj.

Více se dozvíte na www.pekarnacvrcovice.cz.













www.pekarnacvrcovice.cz

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3