INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Zpracovatel masa a výrobce masných produktů Steinex, a. s. je domácí firma s dvacetiletou tradicí. Zmodernizovaný provoz v Brně – Králově Poli je certifikovaný mezinárodním standardem IFS (International Feature Standard – Food). Steinex zaměstnává 130 zaměstnanců a roční obrat činí 300 mil. Kč. Výroba je vybavena nejnovějšími výrobními technologiemi, včetně finalizace, což jsou nářezové a balící linky. Pracovníci jsou pravidelně školeni o nových výrobních postupech a novinkách a jsou odborně vedeni vysokoškolsky vzdělaným managementem. Na lidské zdroje je kladen maximální důraz a je to pro majitele jedna z prvořadých priorit. Vývoj nových produktů, který probíhá neustále, řídí majitel MVDr. Jaromír Steinhauser.

Firma se v minulé dekádě soustředila na export, zejména do Rakouska. To je důkaz, že Steinex obstojí se svými výrobky s kvalitou a spolehlivostí dodávek i z hlediska obchodních schopností. Další export je dlouhodobě realizován na Slovensko, což je výhodné i z hlediska geografického, a v posledním roce i do Maďarska.

V nadnárodních řetězcích v ČR se Steinex objevuje v Globusu a Penny Marketu. Regionálně i v Makru a Bille. Velkou pozornost věnuje českým sítím Hruška, Brněnka a Coop, což jsou hlavní odběratelé. Steinex také disponuje vlastními prodejnami v Brně a okolí, které provozuje pod názvem Moravské maso.

Dlouhodobým cílem managementu je sledovat měnící se stravovací návyky a vyhovět nové generaci náročných zákazníků v kvalitě, složení a chuti a to vše v souladu s výše uvedeným náročným IFS certifikátem evropského standartu. Tato snaha byla v minulosti mnohokrát oceněna. Jednak celorepublikovým oceněním Klasa, Česká chuťovka, Dětská chuťovka a velice si vážíme mnoha ocenění Chuť Jižní Moravy, kterou dostáváme na vybrané uzeniny Steinex již 5 let.

Dobré uzeniny patří historicky na prostřený český stůl, stejně tak jako například český rohlík, nebo pivo. Steinex usiluje o to, aby nám naše tradiční česká chuť zůstala zachována. Ať naše děti poznají, jak má chutnat český párek!

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3