INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Firmy

22. leden 2015

Síť CTParků se v České republice rozrůstá. CTPark Uherské Hradiště nabídne 3 haly o celkové pronajímatelné ploše téměř 60 000 m2. Plánované dokončení první haly o rozloze 20 000 m2 bude ve třetím čtvrtletí tohoto roku. V CTParku Přeštice v blízkosti Plzně buduje CTP již nyní zázemí pro globálního lídra automobilového průmyslu společnost IAC (International Automotive Components). Celková pronajímatelná rozloha obchodního parku představuje téměř 26 700 m2.

22. leden 2015

  Břeclav je letos prvním místem, kde přední alternativní dodavatel energií, společnost ARMEX ENERGY, otevírá svou pobočku. Jde již o 18. město, ve kterém mají ode dneška lidé možnost získat levnější elektřinu nebo zemní plyn v kamenné pobočce ARMEX ENERGY. Firma působí na trhu již 10 let a patří s více než 33.000 zákazníků k předním alternativním dodavatelům energií. V Břeclavi firma vytvoří dvě pracovní místa.  Celkově již ARMEX ENERGY ve svých pobočkách zaměstnává přes 50 lidí.

20. leden 2015

Česká průmyslová zdravotní pojišťovna stále rozšiřuje své služby. Jednou z posledních iniciativ podporujících rodiny s dětmi je zřízení mobilních dětských koutků v 15 pobočkách po celé ČR. V koutku, navrženém podle loga ČPZP, mají děti kromě jiného k dispozici stylové omalovánky, které pak mohou vystavit na magnetické nástěnce. Rodiče tuto novinku vítají, nadšené jsou i děti.

19. leden 2015

Dne 16. 1. 2015 byla na několika zpravodajských portálech publikována zpráva o odhalení daňových podvodů českobudějovické firmy podnikající v oblasti obchodu s elektronikou. Státní správa informovala o krycím názvu policejní akce "ELEKTRA“.

19. leden 2015

Téměř o čtvrtinu na 33.000 zvýšila v loňském roce společnost ARMEX ENERGY počet svých zákazníků, kterým dodává elektřinu a zemní plyn. Téměř pět tisíc nových zákazníků získala společnost na elektřině a zhruba tři tisíce u dodávek zemního plynu. Za nárůstem stojí především nové kamenné pobočky, kterých loni ARMEX ENERGY otevřel celkem 11.

Ocenení -_IMG_3367
16. leden 2015

Lázně Luhačovice, a.s., již potřetí za sebou uspěly v soutěži Velká cena cestovního ruchu 2014/2015, když získaly první dvě místa v kategorii nejlepší lázeňský a wellness balíček. Soutěž je vyhlašována vydavatelstvím C.O.T. media a Veletrhy Brno v rámci veletrhů GO a Regiontour. Cenu za vítězný produkt s názvem „Rehabilitace páteře“ převzal na slavnostním vyhlášení ve čtvrtek 15. 1. 2015 v Brně výkonný ředitel akciové společnosti Ing. Jiří Dědek, MBA.  Druhou cenu získal produkt  ,,Vánoce v Alexandrii“ a převzala ji  obchodní manažerka hotelu Alexandria Irena Šmoková.

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Květen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3