INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

BigBoard HospKomora 6x3Podpořit Hospodářskou komoru v jejím úsilí pomoci podnikatelům a při jejím vyjednávání s vládou o podpoře živnostníků a zaměstnavatelů se rozhodly firmy z několika odvětví. Podnikatelé v kampani „Než bude pozdě“ nabádají k záchraně podnikání, pracovních míst a restartu tuzemské ekonomiky.

„Aktivity Hospodářské komory považujeme za důležité, pokud chceme, aby se ekonomika co nejrychleji vrátila do stavu, v jakém byla před koronavirovou krizí. Proto jsme přišli s nabídkou bezplatné realizace rozsáhlé reklamní kampaně na ‚záchranu, než bude pozdě‘,“ vysvětlil předseda představenstva skupiny BigBoard Richard Fuxa důvod, proč firma poskytla 120 svých velkoplošných outdoorových reklamních ploch napříč republikou a zajistila jejich výrobu i montáž. Hospodářská komora v rámci kampaně uhradí jen režijní náklady na tisk a instalaci výlepů.

Kampaň o třech motivech nabádá k záchraně podnikání, pracovních míst a restartu tuzemské ekonomiky. Jejím smyslem je dát na vědomí celé ekonomické komunitě bez ohledu na zaměření a velikost podniku, od OSVČ až pro průmyslové obry, kde mohou hledat odpovědi na nejpalčivější otázky jejich současné situace.
Proto billboardy odkazují na webové stránky Hospodářské komory, na kterých podnikatelé naleznou přehledně aktuální informace v souvislosti s výskytem onemocnění COVID-19 – bezplatnou poradnu renomovaných právních kanceláří, přehled požadavků podnikatelů a jejich plnění ze strany zákonodárců, strukturovaně zpracované kroky vlády, příručky a další pro podnikatele nezbytné informace.

„Tyto informace přitom zpracováváme a zveřejňujeme na webu www.komora.cz především pro naše členy. Touto kampaní je chceme nabídnout všem živnostníkům a firmám,“ upřesnil tajemník Úřadu Hospodářské komory Tomáš Vrbík. Informace z webu Hospodářské komory již využilo přes 150 tisíc návštěvníků.

„Přes řadu pozitivních kroků vlády považujeme za nutné reagovat na až zbytečné přešlapování v podpoře podnikání i na nepřehlednost, nesrozumitelnost či nejednoznačnost některých vládou přijatých kroků i na problémy, které vznikají při aplikaci podpůrných programů do praxe. Podmínky podpory se mění ze dne na den, jako v případě pomoci živnostníkům, kapacity programů jsou vyčerpány v řádu hodin nebo jsou jejich podmínky nastaveny tak, že na ně nemají šanci někteří podnikatelé dosáhnout,“ uvedl prezident Hospodářské komory Vladimír Dlouhý.

Kampaň odkazuje také na tento týden podnikatelskými organizacemi sestavený a vládě předložený návrh na postupné otevírání provozoven obchodů, služeb a gastronomických zařízení, a to v několika vlnách a při dodržování hygienických a epidemiologických opatřeních.

Podle odborníků v oblasti komunikace srozumitelná komunikace ve všech svých podobách spolurozhoduje o úspěšnosti boje s krizí. „Oceňuji proto, že Hospodářská komora učinila srozumitelnost jedním ze svých klíčových požadavků na stát,“ říká Marek Hlavica, ředitel Asociace komunikačních agentur.

Iniciativu už finančně podpořilo několik firem a podnikatelů. „Rozhodli jsme se tuto kampaň podpořit, protože považuji za důležité, aby se ekonomika mohla brzy nastartovat a vláda neprodlužovala mimořádná opatření déle, než je nezbytně nutné,“ dodal Jaroslav Havel, řídící partner advokátní kanceláře Havel & Partners.

Podle prezidenta skupiny Česká zbrojovka Group je pro exportně orientovanou zemi, jakou je ČR, důležitá jasná vize co bude dál. „Oceňuji, jak aktivně Komora přistoupila k předkládání konkrétních návrhů na pomoc domácí ekonomice. Je dobře, že se podařilo prosadit prvky přímé finanční podpory, jako jsou kurzarbeit nebo přímé dávky OSVČ. Důležité ale také bude, aby se připravil plán podpory exportu českých firem,“ uvedl Lubomír Kovařík.

Na podporu kampaně firmy posílají peníze na transparentní účet vedený u České spořitelny. K dnešnímu ránu 12 podnikatelů a firem na účet zaslalo 260 tisíc korun.

Pro skupinu BigBoard je současná významná podpora činnosti Hospodářské komory další z řady aktivit, v rámci kterých v této době celospolečensky pomáhá. Záhy po vypuknutí krize přišla s vlastní osvětovou kampaní nabádající k dodržování přísné hygieny a nošení roušek. „Opět se tak ukazuje, že venkovní reklama je plnohodnotné masové médium, které je v případě nouze nezbytným prostředníkem pro komunikaci důležitých sdělení,“ dodává Pavlína Stránská, tisková mluvčí společnosti BigBoard.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3