INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Asociace direct marketingu a zásilkového obchodu (ADMAZ) bude letos na podzim již počtvrté vyhlašovat Osobnost českého direct marketingu. Do této pomyslné síně slávy se snaží postupně vybírat takové osobnosti, které se významnou měrou zasloužily o rozvoj českého přímého marketingu.

„Titul Osobnost českého direct marketingu ADMAZ neuděluje za úspěšnou jednorázovou akci, ale za dlouhodobý přínos oboru," zdůraznil ředitel ADMAZ Tomáš Hájek. Dosud titul získal Luboš Beniak ze společnosti Reader´s Digest v roce 2009, Jan Dvořák z IMP, Kosmetika Fleur de Santé v roce 2010 a vloni Evžen Drtina z Wundermanu.

Do nominací potenciálních osobností zapojí ADMAZ v letošním roce i širší odbornou veřejnost. Zástupci odborných médií, firem a profesních organizací, jichž se přímý marketing dotýká, tak mají možnost nominovat případné kandidáty na titul Osobnost českého direct marketingu. Nominace očekává ADMAZ elektronickou poštou na adrese Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. do konce září, kromě jména a aktuální pracovní pozice nominovaného by měla obsahovat také krátký životopis orientovaný zejména na činnost v oblasti přímého marketingu.

Direct marketing si za posledních dvacet let vydobyl pevné místo v rámci ostatních marketingových komunikací. Stále více zadavatelů si uvědomuje vysokou účinnost adresného oslovení konkrétních zákazníků. Protože se direct marketing vyvíjí a posunuje od klasické papírové reklamní nabídky distribuované poštou směrem k digitální, šířené často online, může být okruh výběru osobností direct marketingu relativně velmi široký a zahrnovat obory:

- kreativní přímý a interaktivní marketing (papírový a digitální)

- poštovní a mailservisové služby

- databázový a věrnostní marketing

- call centra

- internetový a mobilní marketing

- zásilkový a internetový obchod

Na základě nominací bude ADMAZ dvoukolově vybírat osobnost českého direct marketingu. Slavnostní vyhlášení proběhne na podzim.

Asociace direct marketingu a zásilkového obchodu (ADMAZ) je profesní sdružení právnických a fyzických osob podnikajících v oblasti direct marketingu a zásilkového obchodu. Je členem Svazu obchodu a cestovního ruchu, Evropské asociace e-commerce a zásilkového obchodu (EMOTA) a Federace evropského přímého a interaktivního marketingu (FEDMA). Spolupracuje s řadou dalších profesních sdružení, organizuje konference a semináře.

Asociaci tvoří několik skupin firem se zdánlivě různou podnikatelskou činností (adresná či neadresná distribuce, lettershop, databázový marketing, telemarketing, mobilní marketing, zásilkový obchod, nakladatelství...), všechny však mají společného jmenovatele - přímé oslovení potenciálního zákazníka, tedy direct marketing.

ADMAZ je dále pořadatelem konferencí Multichannel (zpravidla v měsíci říjnu), E-commerce Forum (květen) a Call centra (listopad) a dále organizuje soutěž o nejlepší kampaně přímého marketingu Český direkt & promo. Kromě toho ADMAZ podporuje některé vybrané akce (konference, veletrhy) jiných subjektů.

(tz)

Slovo ke dni

  • Doba byrokratická

    Prý umožňuje lepší fungování státu. V něčem možná ano. Rozhodně má aparát, který může zabezpečit lepší kontrolu. Ale umožňuje i snazší podnikání? Tady už je to na pováženou. Hlasy lidí z businessu zní unisono. Podnikatelské prostředí v České republice potřebuje výrazné zlepšení. A opravdu se nenechme ukolébat tím, že vloni vzniklo meziročně nejvíce firem od dob pandemie. Bohužel úřednický aparát neroste jen proto, aby byly úkoly státu zvládány rychleji a kvalitněji, ale protože těch úředních povinností přibývá i s ohledem na požadavky EU. A tak nevznikají nová a nová úřednická místa zdaleka jen na straně státu. Podniky si stále častěji musí najímat externí dodavatele, kteří by pro ně onu byrokratickou část businessu dokázali zpracovat na klíč. Případně staví vlastní oddělení, které musejí tuto agendu zvládnout. Administrativa tak...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2025

INZERCE

Partneři

 

Partneři plus:

 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3