INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Asociace direct marketingu a zásilkového obchodu (ADMAZ) bude letos na podzim již počtvrté vyhlašovat Osobnost českého direct marketingu. Do této pomyslné síně slávy se snaží postupně vybírat takové osobnosti, které se významnou měrou zasloužily o rozvoj českého přímého marketingu.

„Titul Osobnost českého direct marketingu ADMAZ neuděluje za úspěšnou jednorázovou akci, ale za dlouhodobý přínos oboru," zdůraznil ředitel ADMAZ Tomáš Hájek. Dosud titul získal Luboš Beniak ze společnosti Reader´s Digest v roce 2009, Jan Dvořák z IMP, Kosmetika Fleur de Santé v roce 2010 a vloni Evžen Drtina z Wundermanu.

Do nominací potenciálních osobností zapojí ADMAZ v letošním roce i širší odbornou veřejnost. Zástupci odborných médií, firem a profesních organizací, jichž se přímý marketing dotýká, tak mají možnost nominovat případné kandidáty na titul Osobnost českého direct marketingu. Nominace očekává ADMAZ elektronickou poštou na adrese Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. do konce září, kromě jména a aktuální pracovní pozice nominovaného by měla obsahovat také krátký životopis orientovaný zejména na činnost v oblasti přímého marketingu.

Direct marketing si za posledních dvacet let vydobyl pevné místo v rámci ostatních marketingových komunikací. Stále více zadavatelů si uvědomuje vysokou účinnost adresného oslovení konkrétních zákazníků. Protože se direct marketing vyvíjí a posunuje od klasické papírové reklamní nabídky distribuované poštou směrem k digitální, šířené často online, může být okruh výběru osobností direct marketingu relativně velmi široký a zahrnovat obory:

- kreativní přímý a interaktivní marketing (papírový a digitální)

- poštovní a mailservisové služby

- databázový a věrnostní marketing

- call centra

- internetový a mobilní marketing

- zásilkový a internetový obchod

Na základě nominací bude ADMAZ dvoukolově vybírat osobnost českého direct marketingu. Slavnostní vyhlášení proběhne na podzim.

Asociace direct marketingu a zásilkového obchodu (ADMAZ) je profesní sdružení právnických a fyzických osob podnikajících v oblasti direct marketingu a zásilkového obchodu. Je členem Svazu obchodu a cestovního ruchu, Evropské asociace e-commerce a zásilkového obchodu (EMOTA) a Federace evropského přímého a interaktivního marketingu (FEDMA). Spolupracuje s řadou dalších profesních sdružení, organizuje konference a semináře.

Asociaci tvoří několik skupin firem se zdánlivě různou podnikatelskou činností (adresná či neadresná distribuce, lettershop, databázový marketing, telemarketing, mobilní marketing, zásilkový obchod, nakladatelství...), všechny však mají společného jmenovatele - přímé oslovení potenciálního zákazníka, tedy direct marketing.

ADMAZ je dále pořadatelem konferencí Multichannel (zpravidla v měsíci říjnu), E-commerce Forum (květen) a Call centra (listopad) a dále organizuje soutěž o nejlepší kampaně přímého marketingu Český direkt & promo. Kromě toho ADMAZ podporuje některé vybrané akce (konference, veletrhy) jiných subjektů.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Květen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3