INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Evropské špičky nákupní sféry už brzy vystoupí v ostravském hotelu Imperial. Začátkem listopadu totiž proběhne již 8. ročník konference eBF. Diskutovat se bude na téma elektronické aukce, které ve stále větší míře pomáhají firmám, státní správě i samosprávě ušetřit nemalé finanční prostředky. Konference má značnou podporu i u primátora Ostravy a Bratislavy.

Ohrožují elektronické aukce kvalitu zboží? Jaký je rozdíl mezi elektronickým tržištěm a e-aukcí? Nakolik lze elektronické aukce manipulovat? Na tyto a další otázky dá odpověď 8. ročník konference eBF, která proběhne v ostravském hotelu Imperial od 7. do 9. listopadu. Zazní na ní i nejaktuálnější novinky z oblasti e-aukcí a e-procurementu.

"Mám radost z prvního zajištěného hosta pro firmy. Jedná se o šéfa nákupu Google. Bernd Huber e-aukce roky používá a věří jim. Samozřejmě ale nebude jediným odborníkem, který má v oblasti elektronických aukcí obrovské zkušenosti. Svou účast přislíbil také nákupní ředitel německé RWE Holger Plein," přiblížila konferenci ředitelka marketingu eBF Zuzana Kawuloková.

„Na konferenci také zveřejníme nové analýzy e-aukčních trendů u různých skupin zadavatelů, v nákupních komoditách a v typech využívání e-nástrojů," doplnila Kawuloková s tím, že mezi účastníky budou zástupci z několika slovenských ministerstev a jednoho českého, kteří připravují zákony a směrnice týkající se e-aukcí.

„Jsme rádi, že můžeme potvrdit účast předsedkyně Úřadu pro veřejné obstarávání Slovenské republiky Zity Táborské, která se zúčastní středečního workshopu a ve čtvrtek povede autorský seminář společně s Evou Vízdalovou, vedoucí oddělení ISVZ a elektronizace zadávání veřejných zakázek na Ministerstvu pro místní rozvoj ČR.

Tématem semináře je vývoj elektronizace veřejných zakázek obou zemí," představila v krátkosti několik přednášejících Kawuloková.

První den konferenci uzavře vyhlášení cen FSA (Fair Sourcing Awards), které každoročně získává nejinspirativnější nebo nejvýjimečnější využití e-aukcí a dalších e-nástrojů ve firemních nákupech a u

veřejných zakázek. Ocenění získají také firmy a jednotlivci za prosazování slušnosti a transparentnosti nákupních rozhodnutí. „Podle mého názoru si ti, kteří efektivně ovlivňují nákupní procesy a podílejí se na inovativním využívání elektronických nástrojů, rozhodně uznání a ocenění zaslouží.

Loni pořadatelé dali cenám nový název a předali jejich organizování asociaci APUeN, která sdružuje uživatele a poskytovatele e-nástrojů pro nákup a výběrová řízení. Letos navíc k loňským třem cenám přibude ještě jedna," přiblížil Miloslav Kaplan, šéf společnosti NAR marketing, což je největší poskytovatel sw systému na realizaci elektronických aukcí v Česku a na Slovensku.

Záštitu nad udílením cen, které proběhne 7. listopadu, převzal primátor Bratislavy Milan Ftáčnik a primátor Ostravy Petr Kajnar.

"Konference e-biz forum patří k nejvýznamnějším akcím, které Ostrava jako kongresové město každoročně hostí. Osobně vysoce oceňuji, že své zkušenosti z oblasti elektronických aukcí a poptávek nám přijíždějí předat specialisté od nás i ze zahraničí, představitelé podnikatelské sféry, institucí, státní správy a místní samosprávy. Jde o témata, která nám jsou velice blízká," řekl Petr Kajnar s tím, že Ostrava byla prvním městem v České republice, které se rozhodlo zadávat veřejné zakázky centralizovaně pomocí elektronických aukcí.

„Před pěti lety jsme se rozhodli řešit veřejné zakázky pomocí elektronických aukcí, od roku 2010 máme ve spolupráci se společností e-CENTRE zaveden Systém sdružených nákupů pro komodity u všech našich organizací. Úspora téměř 150 milionů korun, které město Ostrava od té doby dosáhlo, hovoří jasnou řečí," doplnil Kajnar.

"Letos na třídenní konferenci účastníci zažijí více než dvacet seminářů a dvě velké diskuzní dílny, které dávají akci charakter, a představí se hosté, které stojí za to slyšet. Hovořit se bude například o kvalitě nakupovaného zboží, o efektivitě snižovaných nákladů nebo třeba o manipulaci veřejných zakázek," uvedl Kaplan, podle kterého by účinnou zbraní proti manipulacím veřejných zakázek bylo jejich zveřejňování.

Program a novinky k blížící se konferenci jsou k dispozici na: http://www.ebizforum.cz. Podrobnosti o soutěži FSA (Fair Sourcing Awards) naleznete na: http://www.fsawards.com.

Kontakt:

Václavíková Zuzana

NAR marketing s.r.o. | Sentinet s.r.o.

Masarykovo nám. 52/33 | 702 00 | Ostrava 1

tel.: +420 597 587 106 | mobil: +420 725 499 925

email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. | web: http://www.proe.biz

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3