INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

 02Jitka Vysekalová, prezidentka ČMS, Radim Jančura – držitel Velkého modrého delfína

V podvečer 23. května 2013 se v příjemném klasickém prostředí Divadelního sálu Klubu Lávka s historickým rámcem Karlova mostu a působivým výhledem na Hradčany odehrálo finále soutěže Marketér roku. Večerem provázel zkušený a vtipný moderátor Karel Voříšek a hudební vystoupení talentované mladé kytaristky Lucie Šťavíkové a šansoniérky Zlatky Bartoškové i kapely Bridge Band zpříjemnilo večer všem zúčastněným.

Pro vítěze byly připraveny sošky křišťálových delfínů z českého skla v čele s Velkým modrým delfínem v novém působivém designu z díly uměleckého skláře Vladimíra Zubričana.  Na oceněné i nominované čekaly kromě diplomů i mnohé věcné dary od sponzorů a partnerů soutěže. Kromě hlavních cen udělila hodnotitelská komise i několik zvláštních ocenění za mimořádné aktivity a úspěšné inovativní marketingové projekty.

Výsledky soutěže

Na základě individuálních hodnocení jednotlivých členů hodnotitelské komise byl předložen prezidiu ČMS následující návrh ocenění jednotlivých nominovaných kandidátů:

Velký delfín – hlavní cena soutěže:

Ing. Radim Jančura – Student Agency, s.r.o.

za úspěšnou realizaci významných projektů zaměřených na zvýšení hodnoty pro zákazníka

Mimořádná cena hodnotitelské komise – Zlatý delfín:

Zdeněk Sobota – M.I.P. Group, a.s. 

za dlouhodobou komplexní realizaci projektů podporujících rozvoj výstavnictví

 

Mimořádná cena hodnotitelské komise – Modrý delfín:

Ing. Miloslav Cváček, Ph.D. – ISMM Project & Training, s.r.o.
za úspěšnou realizaci komplexní marketingové strategie při založení a rozvoji firmy

 

Mimořádné ocenění prezidia ČMS – Růžový delfín:

Mgr. Jana Drexlerová – Mamma Help Centrum

za významný podíl na realizaci úspěšného projektu Zelený pruh (mamografické screeningové centrum)

 

Mladý delfín poprvé

Ve čtvrtek 23.5.2013 v podvečerních hodinách byly na Novotného lávce v Praze 1 uděleny ceny v soutěž Marketér roku 2012. Součástí této soutěže byla i nově zařazená kategorie pro vysokoškolské studenty nazvaná Mladý delfín. Mladí nadějní studenti marketingu měli možnost na téma Město, ve kterém studuji, realizovat svou představu o dané lokalitě a jejím budoucím rozvoji.
Zásadní podíl na realizaci této části soutěže má Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, především pedagogové z Ústavu marketingových komunikací Fakulty multimediálních komunikací. Cenu ze soupeření o mladého delfína si odnesli studenti Žaneta Konečná a Ivan Nevřela. Jistě i takováto podpora bude dalším povzbuzením v jejich záslužných aktivitách při přípravě na životní dráhu.

 

Malí delfíni:

Jiří Berger – Olma, a.s. Olomouc 

za úspěšnou marketingovou strategii uvedení nových produktů na trh

 

Ing. Ján Chorvát  – vydavatelství Czech Business Media 

za významný příspěvek k rozvoji a popularizaci marketingových informací

 

Miloslava Nováková, MSc., MBA  – Ministerstvo průmyslu a obchodu ČR

za systémové uplatňování marketingových principů v oblasti řízení státní správy

 

Ing. Pavel Pastorek – Templářské sklepy Čejkovice, vinařské družstvo 

za úspěšné budování konkurenční schopnosti firmy důsledným uplatněním marketingu

 

Jakub Petřina – Air Bank

za úspěšnou realizaci marketingového konceptu v oblasti bankovnictví

 

PhDr. Miluše Viklická – Divadlo Viola

za efektivní a netradiční využití marketingu v oblasti kultury

 

Ing. Libor Witassek, MBA  –  DC VISION, s.r.o.

za inovativní přístupy v oblasti marketingového poradenství

 

Mimořádné ocenění prezidia ČMS – plaketa:

 

POPAI – NÁRODNÍ KANCELÁŘ POPAI CENTRAL EUROPE o.s.

za rozvoj profesní asociace a budování značky POPAI

 

Diplom za nominaci:

 

Mgr. Remigiusz Górski  – DM BOŚ, s.a.

Stanislav Husník – Styl, družstvo pro chemickou výrobu

Mgr. Zdenka Chocholoušová – Lagardere Active ČR, a.s.

Ing. Miloslav Šorejs – Granát, družstvo umělecké výroby Turnov

Ing. Jan Vaněček – Zdravotní pojišťovna MV ČR

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Květen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3