INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Obchodní řetězec BILLA a Agrární komora ČR prodloužili smlouvu o vzájemné spolupráci i pro rok 2014. Cílem úzké spolupráce je zvýšení podílu domácích produktů v supermarketech BILLA. Obsahem smlouvy jsou také společné propagační aktivity orientované na výrobky českých producentů. Stejně jako v minulých letech i letos usiluje společnost BILLA o získání nových vítězných produktů Regionální potravina do svých regálů. BILLA společným projektem počítá také s dalším rozvojem svých privátních značek, především Naše farma, pod kterou prodává sezónní české ovoce a zeleninu, a Naše bio pro produkty ekologického zemědělství.

„Za čtyři roky spolupráce se nám díky pomoci ze strany Agrární komory podařilo navázat klíčové obchodní vztahy se zhruba padesátkou českých dodavatelů,“ řekl Jaroslaw Szczypka, generální ředitel společnosti BILLA v České republice. „Do prodeje jsme pak uvedli hned několik stovek jejich produktů. To jsou velmi konkrétní a hmatatelné výsledky vzájemné spolupráce, která koresponduje s naší dlouhodobou strategií prodávat v České republice především české produkty,“ dodává Szczypka s tím, že Agrární komora je pro společnost BILLA strategickým partnerem, který dlouhodobě pomáhá zvyšovat současný více než 65 procentní podíl lokálního zboží.

„Obchodní řetězec BILLA svou strategií podpory českých producentů potravin vykazuje dlouhodobě konzistentní přístup k rozvoji českého zemědělství,“ uvedl Jan Veleba, prezident Agrární komory ČR.

České producenty podporuje společnost BILLA především prodejem jejich produktů. Podle rozsahu nabídky je řetězec nabízí buď celoplošně ve všech svých více než dvou stech prodejnách, či pouze na vybraných filiálkách v konkrétním regionu. V loňském roce po ničivých povodních pomohla vybraným zemědělcům a producentům ovoce a zeleniny také finanční podporou v celkové výši osm set tisíc korun.

REWE International AG je lídrem na rakouském trhu v oblasti prodeje potravinového a drogistického zboží a jedním z největších zaměstnavatelů v Rakousku. Ve více než 3 600 prodejnách v Evropě zaměstnává celkem 76 000 pracovníků. V roce 2012 dosáhl její obrat 12,75 miliard eur.

REWE International AG je součástí německé REWE Group, která patří k nejvýznamnějším evropským maloobchodním skupinám a prodejcům rodinných dovolených. REWE Group působí ve 13 zemích Evropy a v roce 2012 dosáhla obratu ve výši 49,7 miliard eur.

REWE International AG se sídlem v rakouském Wiener Neudorf provozuje obchodní společnosti BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA a ADEG, a řadu vlastních produktových značek. V segmentu supermarketů má prodejny v Itálii a sedmi zemích střední a východní Evropy.

BILLA ČR je součástí REWE International AG. Na českém trhu působí od roku 1990. S obratem ve výši 22,6 mld. Kč, více než dvěma sty filiálek a zhruba 6 200 zaměstnanci je lídrem na trhu supermarketů. Na průměrné prodejní ploše 900 m2 nabízí výběr známých i svých privátních značek, mezi jinými značku produktů v bio kvalitě Naše bio, značku pro výhradně české maso Vocílka či cenově výhodnou značku Clever. Čerstvý segment se soustředí na lahůdky, pečivo, ovoce a zeleninu, mléčné produkty, maso a chlazený sortiment.

Více informací na: http://www.billa.cz

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kontakt:

Gabriela Bechynská

Donath Business & Media

GSM: 731 453 102

E-mail: gabriela.bech

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3