INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

„Zdravotní pojišťovna roku 2015“ je unikátní žebříček zdravotních pojišťoven z pohledu:  managementu více než 150 českých nemocnic, 14 000 ambulantních lékařů, pojištěnců a pacientských organizací.

Cílem projektu je zvýšení kvality poskytovaného servisu zdravotních pojišťoven jejich klientům prostřednictvím porovnávání služeb, které nabízejí. Chceme poskytnout ucelený obraz o tomto trhu a pomoci se snadněji zorientovat ve službách, které zdravotní pojišťovny nabízejí.

 „Již 10 let se zabýváme hodnocením nemocnic a množí se nám dotazy, jak vybrat vhodnou nemocnici a zdravotní pojišťovnu. V této oblasti se lidé nejčastěji zajímají o oblast preventivních programů pro sebe a svou rodinu a také to, na kterou nemocnici a pojišťovnu se mají obrátit v případě řešení zdravotního problému nebo zákroku,“ říká ředitel HealthCare Institute Daniel Vavřina.

Anketa probíhala elektronicky prostřednictvím Ambulantních informačních systémů, které provozuje CompuGroup Medical ČR. „Využili jsme naši možnost komunikovat elektronicky online s více než 14.000 praktickými lékaři                            a ambulantními specialisty (více než 70% celkového počtu v ČR). Výzkum, který jsme realizovali, je v ČR jedinečný svým rozsahem,“ dodal Ivan Dvořák, expert na e-Health a marketingový ředitel CompuGroup Medical ČR.

Ve druhé etapě, kde bylo osloveno 10.000 lékařů a hlasovalo téměř 1.000 praktických lékařů a ambulantních specialistů, bylo pořadí následující:

CGM Zdravotní pojišťovna roku 2015 očima praktických a ambulantních lékařů:

1. Zdravotní pojišťovna Ministerstva vnitra 

2. Všeobecná zdravotní pojišťovna ČR

3. Česká průmyslová zdravotní pojišťovna

Kritéria byla:

·        Kvalita vzájemné komunikace a dodržování dohod

·        Zavádění inovativních léčebných výkonů a kvality péče do úhrad.

·        Kvalita elektronické komunikace a portálu a úroveň marketingové prezentace se zaměřením na preventivní programy.

O společnosti HealthCare Institute, o.p.s.

HealthCare Institute, o.p.s. (založena r. 2006) je nezisková organizace, která v roce 2015 realizuje již 10. ročník celostátního průzkumu „Nemocnice ČR“, během kterého jsou české nemocnice porovnávány  z pohledu Spokojenosti a bezpečnosti hospitalizovaných pacientů, Spokojenosti a bezpečnosti ambulantních pacientů, Spokojenosti                  a bezpečnosti zaměstnanců nemocnic a Finančního zdraví nemocnic. Pořádá také 10. ročník středoevropské odborné konference „Efektivní nemocnice“ se zaměřením na strategii nemocnic. Tato konference se bude konat ve dnech    24. – 25. listopadu 2015 v Praze. Mezi účastníky patří zřizovatelé a vrcholový management nemocnic a zdravotních pojišťoven z České republiky a Slovenské republiky, včetně odborníků na management ve zdravotnictví ze států Evropské unie. Více informací: www.hc-institute.org

O společnosti CompuGroup Medical Česká republika

Společnost CompuGroup Medical Česká republika vznikla v roce 2009 fúzí softwarových firem, jejichž vlastníkem byla mateřská společnost CompuGroup Medical. Vizí společnosti je plně elektronizované zdravotnictví. Společnost je lídrem tuzemského trhu ambulantních informačních systémů. Poskytuje rovněž softwarová řešení pro nemocnice       a laboratoře. S jejími produkty a službami jsou lékaři spokojeni, což potvrzují pravidelné průzkumy. Vnímají ji jako společnost, která je flexibilní, inovativní, zajímá se o problémy a potřeby lékařů a v konečném důsledku jim usnadňuje život. Na pobočkách v Praze, Brně, Pardubicích a Ústí nad Orlicí pracuje 110 zaměstnanců. Společnost CompuGroup Medical Česká republika je od května 2012 členem ICT Unie. Více informací: www.cgm.cz  

(tz)

 

 

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3