INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Hlavním úkolem Asociace osobního prodeje je podpora přímého prodeje, prosazování zájmů členských firem a jejich distributorů a ochrana spotřebitele. Přímý prodej je založen především na osobním vztahu mezi prodávajícím a jeho zákazníkem. Název Asociace osobního prodeje (AOP) jednoznačně naplňuje filozofii přímého prodeje, která je založena především na osobním vztahu mezi uvedenými subjekty. Osobní prodejci nabízejí vysoce kvalitní výrobky za výhodných obchodních podmínek.

            Přímý prodej poskytuje rovněž příležitost pro rozvoj podnikání a vytváří významnou možnost pracovního uplatnění. Specifičnost tohoto druhu obchodu vyžaduje stanovení jasných pravidel, jejich dodržování a hájení zájmu subjektů v něm působících.

            S tím souvisí i ochrana spotřebitele a etika obchodování na trhu. Ta nemá nic společného s tzv. šmejdy. V činnosti AOP hraje významnou roli dohled nad dodržováním legislativy, pravidel a etiky podnikání v přímém prodeji, který jako nedílná součást maloobchodu podléhá všem právním ustanovením, vyplývajícím z obchodního, daňového, občanského i dalších zákonů.

            Vzhledem ke specifickému charakteru prodeje, mimo stálé maloobchodní jednotky, věnují firmy tohoto systému velkou pozornost ochraně spotřebitele. Členské firmy AOP neprodávají jen vysoce kvalitní vlastní výrobky, ale poskytují významné garance, školí své prodejce tak, aby poskytovali co nejkomplexnější odborné služby a vytvářeli si se zákazníky silné loajální vztahy. Nejúčinnějším nástrojem je pak vedle legislativy Etický kodex, který upravuje chování firem přímého prodeje a jejich prodejců vůči zákazníkům a má sankční vymahatelné podmínky. Firmy a samozřejmě spotřebitelé tak mají garanci účinného nástroje samoregulace, který vedle legislativy také výrazně přispívá k čistotě tohoto podnikatelského prostředí. Neoddělitelnou součástí Etického kodexu je jeho Administrátor, nezávislý právník, který dohlíží na jeho dodržování.         

(tz)

www.osobniprodej.cz

Slovo ke dni

  • Prázdninový čas po celý rok

    Poslední dva roky pozoruji velmi zvláštní fenomén. Týká se přítomnosti v práci. Je to jasné, po covidu se na nás řítí dynamika dosud nevídaná. Nicméně tak nějak se změnil rytmus svátků, volna a dovolených. Vánoční prázdniny dětem sice končí na začátku ledna, ale v mnoha firmách klíčoví lidé do pracovního rytmu vplouvají až v polovině měsíce. Pak přichází 15 dní intenzivní práce. Po ní, od počátku jarních prázdnin, lidé rotují po horách a za stůl usedají přerušovaně až do konce března. Velikonoce odstartují další dovolenkový turnus. A květnové svátky mnozí využijí na odpočinkovou víc než týdenní šňůru. Od poloviny června se dostáváme na vlnu letních dovolených, která ustává až s půlkou září. Až potom se do půlky prosince rozjedou naplno kolečka pracovní aktivity, protože rok se pomalu s tím další schází. A pak je vánoční rádiový klid....

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2025

INZERCE

Partneři

 

Partneři plus:

 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3