INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Víte, kde a jak se ve vašem regionu vyrábí a prodávají potravinářské produkty? Pokud jen částečně nebo dokonce vůbec, pomůže vám s odhalováním kvalitních regionálních potravinářských produktů nová komunikační kampaň Potravinářské komory České republiky (PK ČR) – „Nakupujeme regionálně“. Partnery této kampaně jsou Agrární komora ČR a obchodní řetězec Billa.

„Hlavním cílem kampaně je podpora prodeje regionálních produktů cestou zvýšení povědomí spotřebitele o jejich původu, způsobu výroby, značení a dostupnosti. Nedílnou součástí projektu je přesvědčit spotřebitele, aby regionální výrobek preferoval, a to s ohledem na čerstvost, kvalitu, adresnost, šetrnost k životnímu prostředí, ale i ve vztahu k podpoře místní zaměstnanosti a růstu regionální ekonomiky,“ uvedl Ing. Miroslav Koberna, CSc., ředitel pro programování a strategii PK ČR.

„Bohužel, spotřebitel stále není dostatečně přesvědčen o tom, že mu regionální výrobek přináší další, dodatečný benefit a přidanou hodnotu, a že tudíž stojí za to, preferovat jej ve svém nákupu a ve finále za něj zaplatit třeba i vyšší cenu. Bez systematického vysvětlování atributů regionálního výrobku a jejich pochopení spotřebitelem nelze změnit jeho nákupní chování žádoucím směrem – tedy
k regionální kvalitě adresného původu, realizované v místním prodeji, případně místech regionálních prodejů v maloobchodě,“ doplnil zástupce partnera projektu Agrární komory ČR Ing. Václav Suchan, CSc.

Pro jednoduché určení míst prodeje regionálních produktů slouží informační stránky www.vyrobci.foodnet.cz, kde lze vyhledat regionální výrobce potravin podle jména, sídla, IČ, typů výrobků, názvů a značek.

Jako nejvhodnější komunikační prostředky byly zvoleny televizní a rozhlasové spoty. Hlavním motivem TV kampaně jsou emoce spojené s výrobou a také prodejem regionálních produktů. Kampaň je zaměřená primárně na ženy v aktivním věku a matky s dětmi, realizující v rodinách nákupy a žijící jak v městských aglomeracích, tak ve venkovských sídlech. Další cílovou skupinou jsou mladí lidé ve věku 16 až 19 let bez ohledu na místo kde žijí.

(tz)

 

Slovo ke dni

  • Prázdninový čas po celý rok

    Poslední dva roky pozoruji velmi zvláštní fenomén. Týká se přítomnosti v práci. Je to jasné, po covidu se na nás řítí dynamika dosud nevídaná. Nicméně tak nějak se změnil rytmus svátků, volna a dovolených. Vánoční prázdniny dětem sice končí na začátku ledna, ale v mnoha firmách klíčoví lidé do pracovního rytmu vplouvají až v polovině měsíce. Pak přichází 15 dní intenzivní práce. Po ní, od počátku jarních prázdnin, lidé rotují po horách a za stůl usedají přerušovaně až do konce března. Velikonoce odstartují další dovolenkový turnus. A květnové svátky mnozí využijí na odpočinkovou víc než týdenní šňůru. Od poloviny června se dostáváme na vlnu letních dovolených, která ustává až s půlkou září. Až potom se do půlky prosince rozjedou naplno kolečka pracovní aktivity, protože rok se pomalu s tím další schází. A pak je vánoční rádiový klid....

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2025

INZERCE

Partneři

 

Partneři plus:

 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3