INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Agentura pro podporu exportu CzechTrade pořádá 21. září v libereckém Evropském domě konferenci na téma aktuálních exportních příležitostí ve Španělsku. Zájemci budou moci zhlédnout prezentace odborníků na export.

Hlavním přednášejícím bude Petra Jindrová, ředitelka zahraniční kanceláře CzechTrade v Madridu. Účastníci mohou načerpat informace o aktuální situaci v zemi či o oborových příležitostech. Na prezentace budou navazovat individuální konzultace.
„Španělská ekonomika dávno není v krizi, naopak již několikátý rok po sobě obhájila evropské prvenství v meziročním růstu HDP. Politická situace se po posledních parlamentních volbách stabilizovala a Španělsku se rovněž daří snižovat nezaměstnanost. Roste domácí poptávka, dochází k velkému rozvoji turistických center a stát podporuje investice do průmyslu. V tuto chvíli je ideální čas, aby se čeští exportéři zaměřili na španělský trh,“ říká o situaci ve Španělsku Radomil Doležal, generální ředitel agentury CzechTrade.
Právě aktuální transformace Španělska přináší českým exportérům zajímavé příležitosti. Ekonomická krize zasáhla do původního fungování ekonomiky, takže došlo k narušení obchodních vztahů i distributorských kanálů a mnoho firem zaniklo. Španělské podniky jsou dnes racionálnější, než tomu bylo dříve, a srovnávají cenu a kvalitu, což českým exportérům přináší lukrativní šanci najít uplatnění na tamním trhu.

Pro firmy se zájmem o španělský trh je tak na exportním fóru připraven zajímavý program, díky kterému se mohou dozvědět více o aktuální politické a ekonomické situaci, vývoji zahraničního obchodu mezi Českou republikou a Španělskem během posledních let či o aktuálních oborových příležitostech. Během prezentací se účastníci seznámí také s desaterem pro obchodování s touto zemí a o své zkušenosti se s nimi podělí i úspěšný český exportér na tamní trh.

Přednášet budou kromě Petry Jindrové, ředitelky zahraniční kanceláře CzechTrade v Madridu, také Tomáš Kofroň, ředitel exportu společnosti Crocodille ČR, Marek Atanasčev, exportní konzultant CzechTrade, Jan Mašek, ředitel regionální kanceláře agentury CzechInvest pro Liberecký kraj, a zástupce Ministerstva průmyslu a obchodu ČR. Po prezentacích budou následovat individuální konzultace.

O agentuře CzechTrade

CzechTrade je agentura na podporu exportu, řízená Ministerstvem průmyslu a obchodu České republiky. Funkcí agentury, která působí od roku 1997, je pomáhat českým firmám a podnikatelům proniknout na zahraniční trhy. Zájemci o spolupráci si mohou vybrat ze široké nabídky asistenčních služeb, případně sami nadefinovat jejich podobu dle svých individuálních potřeb.
www.czechtrade.cz 

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3