INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

caiČlenové České asociace interim managementu si zvolili nové vedení pro příští dva roky. Sedmičlenný výbor bude pokračovat v podobném osvědčeném složení jako dosud, zasedne v něm však po delší době jedna žena –manažerka Iva Hovadová. Změna nastává na postu předsedy, asociaci povede Vít Buchta.

Místopředsedou zůstává Petr Karásek, dalšími členy výboru jsou: dosavadní předseda Tomáš Pastrňák, Tomáš Rybička, Václav Korcan a po zahraničních misích se do výboru vrací jeden ze zakladatelů asociace Ján Dolejš.
„Chci se zaměřit na další rozvoj asociace a její přínos pro podnikatelské prostředí v České republice. Zahajujeme spolupráci s druhou největší vysokou školou v České republice – Masarykovou univerzitou, konkrétně s její Ekonomicko-správní fakultou. Přispějeme tak k další popularizaci interim managementu (IM) mezi studenty a pedagogy i spolupracujícími firmami. Mým cílem je také rozšířit certifikace interim manažerů, které dávají prestiž a záruku kvality práce manažerů. Za velmi užitečné rovněž považuji zahájení spolupráce s asociací personálních agentur ve smyslu uchopení IM jako moderního způsobu řízení firem pomocí nezávislých profesionálů. Budu usilovat o rozvinutí spolupráce s IM asociací v Rakousku, Německu, Slovensku a dalších okolních zemích,“ přibližuje své plány nový předseda České asociace interim managementu Vít Buchta.
Kromě volby nového vedení, vyhodnocení aktivit asociace a jejího hospodaření byla na výroční schůzi členské základny pokřtěna kniha Petra Karáska nazvaná „Léčení firem v krizi“. Zaměřuje se na postupy a nástroje interim a krizového manažera a může se tak stát praktickou pomůckou pro manažery, majitele firem, insolvenční správce, právníky, bankéře, případně i studenty a další zájemce o firemní restrukturalizace. Publikaci pokřtil společně s autorem kmotr knihy - přední český manažer Vratislav Kulhánek, který napsal předmluvu knihy.

Dr. Ing. Vít Buchta (52 let) je interim manažerem specializujícím se na oblast restrukturalizací firem, strategické plánování a marketing, personalistiku, obchodní modely a budování obchodních a manažerských týmů. V minulosti pracoval jako jednatel a generální ředitel v Čedok Reisen GmbH, ředitel První plastické kliniky Laurea v Brně a vedl Destination GmbH Wien. V současnosti vlastní a řídí poradenskou společnost Green plus s.r.o. Žije v Mikulově.

Česká asociace interim managementu (CAIM) sdružuje interim manažery a osoby, které interim management využívají. Šíří osvětu o jeho principech, výhodách a možnostech. Cílem asociace je zvýšit prestiž a úroveň interim managementu v ČR a služeb v této oblasti.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3