INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 19. rokem

enapoKvalitní české a regionální potraviny, osobní přístup, řada doplňkových služeb a blízkost zákazníkům. Takový je nezávislý český maloobchod, jehož dalších pětadvacet prodejen rozšířilo na 21. kongresu Samoška v Praze řady obchodů, certifikovaných značkou TRADIČNÍ ČESKÝ OBCHOD – CERTIFIKOVÁNO …

Certifikát s originální značkou kvality si z rukou Zdeňka Juračky, předsedy Asociace českého tradičního obchodu, převzalo dvacet pět zástupců úspěšných prodejen z pěti českých nezávislých maloobchodních sítí a družstev. „Mám velkou radost z toho, jak velký zájem mezi obchodníky certifikační proces vyvolal. Mít po roce a půl téměř stovku kvalitních českých prodejen je rozhodně úspěch. A rovněž cenná zkušenost pro obchodníky, dodavatele i zákazníky. Český obchod má co nabídnout i ve 21. století, to vnímám jako hlavní poselství,“ řekl při slavnostním udílení značky TRADIČNÍ ČESKÝ OBCHOD – CERTIFIKOVÁNO Zdeněk Juračka. AČTO udílí úspěšným obchodníkům značku od ledna 2017. Za tuto dobu se oceněním pyšní devadesát dva ryze českých prodejen.

Co přesně značka TRADIČNÍ ČESKÝ OBCHOD – CERTIFIKOVÁNO znamená? V prvé řadě usnadňuje zákazníkům orientaci na českém trhu a říká jim, která prodejna poskytuje kvalitu služeb, sortimentu i personálu a zároveň ukazuje na české prodejny s českými potravinami. Zejména pokud jde o původ zboží, tedy české potraviny, splňují nezávislé české prodejny požadavek alespoň dvoutřetinového podílu v sortimentu, což je jedno z kritérií pro získání originální značky, bez obtíží a to i obecně. Zatímco zahraniční řetězce dělají humbuk s regionálními koutky, v českých prodejnách představuje regionální produkce velkou část zboží, které byste v řetězcích jen obtížně sháněli. Zákazníci tak mají v certifikovaných prodejnách jistotu, že nakoupí dobře, kvalitně a počesku.

Tradiční české obchody se od zahraničních řetězců liší v mnoha směrech. Jsou mnohem pestřejší, od malých venkovských prodejen po supermarkety. Sjednocuje je však osobní přístup k zákazníkovi, příznivé ceny, převážně česká a regionální produkce, široké spektrum doplňkových služeb a znalost místního prostředí. Bohužel, domácímu maloobchodu chybí jakákoliv podpora, ať už přímá nebo nepřímá, jak to vidíme v jiných zemích především západní Evropy. Podpora domácích obchodníků a potažmo českých výrobců a jejich produktů, má i význam společenský. Podporuje zaměstnanost, potravinovou soběstačnost i domácí ekonomiku. Je tu i rovina ekonomická. Zatímco zahraniční řetězce většinou posílají své zisky domů, výnosy českých obchodů zůstávají v České republice.

----------------------
Asociace českého tradičního obchodu je historicky první a největší konsolidovaný subjekt, který sdružuje české maloobchodníky z oblasti malého a středního podnikání. V současnosti má AČTO 19 členů z řad českých maloobchodních sítí i českých výrobců potravin. Reprezentuje na 7 000 prodejen s 30 000 zaměstnanci, čímž představuje cca 25% podíl na trhu s potravinami. Hlavním posláním AČTO je hájit zájmy svých členů před trvale nepříznivým působením nekalé konkurence, obchodních řetězců i ostatních institucí, ohrožujících další existenci českých obchodů, z velké části zajišťujících obchodní obslužnost venkova. Navíc si zakladatelé dali do vínku hájit vše české a to znamená i podporovat výrobu a prodej českých potravin u nás. Projekt certifikace, spojený s udílením značky TRADIČNÍ ČESKÝ OBCHOD – CERTIFIKOVÁNO ASOCIACÍ ČESKÉHO TRADIČNÍHO OBCHODU, spustilo AČTO na konci listopadu 2016 za podpory ministra zemědělství a prezidenta Potravinářské komory.

SEZNAM OCENĚNÝCH PRODEJEN:

JEDNOTA, obchodní družstvo v Táboře
(Kontakt: Bc. Pavel Primus, vedoucí obchodně - provozního odboru - 602 474 249, Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.)

COOP TUTY č. 206
Libušina 170, 391 65 Bechyně

COOP TUTY č. 221
U Jednoty 226, 390 02 Tábor - Čekanice

COOP TIP č. 240
Žižkovo náměstí 196, 391 43 Mladá Vožice

COOP TIP č. 243
Dr. E. Beneše 1089, 391 01 Sezimovo Ústí I.

COOP TIP č. 244
nám. Republiky 98, 392 01 Soběslav

COOP družstvo Havlíčkův Brod
(kontakt: Marek Schönbauer, manažer řízení prodejen - 723 723 726, Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.)

COOP TIP č. 306
Dačická 613, 588 56 Telč

COOP TIP č. 669
Palackého náměstí 29, 517 41 Kostelec nad Orlicí

COOP TIP č. 604
R. Kloudy 1639, 568 02 Svitavy

COOP TIP č. 602
Palackého 638, 569 43 Jevíčko

COOP TIP č. 583
Krále Jana 1333, 583 01 Chotěboř

COOP TIP č. 305
Palackého 1210, 588 13 Polná

COOP TIP č. 581
Havlíčkova 3305, 580 01 Havlíčkův Brod - Alej

Maloobchodní síť BRNĚNKA
(kontakt: Ing. Miloš Škrdlík, jednatel – 602 795 160, Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.)

BRNĚNKA – POTRAVINY U KLÍMŮ
Hlavní 86, 664 12 Oslavany

PRAMEN CZ
(kontakt: Andrea Prokopová, vedoucí manažerka sítě - 724 412 909)

POTRAVINY PRAMEN č. 205
Pionýrů 140, 471 27 Stráž pod Ralskem

POTRAVINY PRAMEN č. 175
Smetanova 772, 407 21 Česká Kamenice

POTRAVINY PRAMEN č. 177
nám. Míru 15, 293 01 Mladá Boleslav

POTRAVINY PRAMEN č. 178
Školní 81, 471 41 Dubá

POTRAVINY PRAMEN č. 501
Městečko 198, 696 32 Ždánice

POTRAVINY PRAMEN č. 502
Hodonínská 313, 696 03 Dubňany

POTRAVINY PRAMEN č. 208
Na kopci 8, 466 01 Jablonec nad Nisou

POTRAVINY PRAMEN č. 204
Letná 244, 471 24 Mimoň

ENAPO - ROSA market s.r.o.
(kontakt: Andrea Prokopová, vedoucí manažerka sítě - 724 412 909)

SAMOOBSLUHA ANNA
Žitavského 542, 156 00 Praha 5 - Zbraslav

POTRAVINY ENAPO č. 505
Suchdol 26, 285 02 Suchdol

POTRAVINY ENAPO č. 203
Sušilovo náměstí 20, 683 01 Rousínov

POTRAVINY ENAPO č. 125
Masarykova 1057, 763 02 Zlín – Malenovice

Slovo ke dni

  • Favorit jako symbol

    Před třiceti lety vyjel z bran mladoboleslavské automobilky Škoda první favorit. Nový rodinný osobní automobil se stal na domácím trhu ihned obrovským hitem, každý ho chtěl a jen málokdo na něj tehdy měl. Protože se stal v socialistické ekonomice nedostatkovým zbožím, čekalo se na něj dlouho, nebo si zájemce musel připlatit na černém trhu. Favoritem si Československo chtělo vylepšit stále horší pozici exportéra. V podstatě však jen doháněl zpoždění, které čs. automobilový průmysl v 70. a 80. letech XX. století nabral. Ukázalo se, že to nešlo hladce a bez zahraniční pomoci. Design karoserie navrhli Italové, pohon přední nápravy Francouzi, karburátor pocházel z Německé spolkové republiky. Dodnes se stále diskutuje o tom, zda byl na místě výprodej našeho průmyslu po roce 1989 do cizích rukou. Favorit ukazuje, že nebylo zbytí. Teprve pod...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červen 2018

INZERCE

Partneři

Generální partner:

gascontrol

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

logo KOBTOSlogo 172

 

Partneři plus:

tsoft   EON EG 2017 107
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtocz

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200

INZERCE