INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

makroČeši mají stále větší zájem o regionální potraviny, nabídku drobných podnikatelů ve svém sousedství ale stále plně nevyužívají. MAKRO ve spolupráci s Asociací malých a středních podniků a živnostníků ČR (AMSP ČR) se to letos pokusí změnit.

Společně přichází s celostátní iniciativou, která má široké veřejnosti ukázat, že sousedské nakupování a využívání služeb v místě má mnohem hlubší rozměr, než se na první pohled může zdát. Největší společenská a obchodní událost na podporu drobných podnikatelů proběhne 9. a 10. října ve stovkách měst a obchodních po celé České republice.

Na Den soukromého podnikání, organizovaný společnosti METRO Cash & Carry 9. října v 25 zemích Evropy a Asie, naváže 10. října Den podnikatelů ČR organizovaný AMSP ČR. Spolupráce AMSP ČR a MAKRO dá vzniknout dvoudenní události, která bude cílit nejen na podnikatele, ale také na jejich koncové zákazníky, a to v celorepublikovém rozsahu.

„S AMSP ČR nás spojuje společné poslání pomáhat a rozvíjet drobné podnikání. Asociaci vnímáme jako klíčovou autoritu v tomto segmentu. O to více nás těší, že jsme letos spojili síly a prostřednictvím Dne soukromého podnikání můžeme tyto podnikatele podpořit,“ říká Guillaume Chene, výkonný ředitel MAKRO ČR, a dodává: „Cílem společného úsilí je připoutat pozornost k významu malého a středního podnikání pro společnost a vyjádřit uznání a drobným podnikatelům, kteří se starají o občanskou vybavenost a společenský život na venkově i ve městech.“

Karel Havlíček, předseda představenstva AMSP ČR, uvádí: „Letošní již 16. ročník Dne podnikatelů ČR jsme propojili se Dnem soukromého podnikání a ze společenské akce, které se mohlo účastnit vždy jen několik set subjektů, vytváříme celoplošnou aktivitu se zapojením desetitisíců malých podnikatelů. Propojujeme komunikaci klíčových podnikatelských témat spojených se zákony s akcí, která napřímo podpoří jejich podnikání. Ústředními protagonisty nejdůležitějšího dne malých a středních firem se tak poprvé nestávají politici, ale podnikatelé ve všech regionech, kteří mají chuť se zapojit.“

Právě malí a střední podnikatelé jsou nezbytnou součástí občanské společnosti, zaměstnávají více než 59 % obyvatel a přispívají 40 % na tvorbu HDP (zdroj: AMSP ČR 12/2017).

Zapojení podnikatelé mohou vytvořit speciální akci pro své stávající i nové zákazníky. V praxi může jít o slevu na produkty či služby, speciální program, například kulturní akce či jakákoliv další příležitost k zapojení lidí z místních komunit. Podnikatelé mohou zaregistrovat svou nabídku od 9. července na www.denpodnikani.cz. Všichni zúčastnění pak budou zahrnuti do celostátní kampaně, která bude probíhat pod taktovkou MAKRO a AMSP ČR.

***

METRO je mezinárodní lídr, který se specializuje na velkoobchodní a maloobchodní prodej potravin. Společnost je zastoupená v 35 zemích a celosvětově zaměstnává 150 000 lidí. Ve finančním roce 2015/16 METRO dosáhlo prodejů ve výši 37 mld. EUR. Zaměřuje se na poskytování služeb odpovídajících specifickým potřebám velkoobchodních i maloobchodních zákazníků, a to na regionální i mezinárodní úrovni. Prostřednictvím svých obchodních značek METRO Cash & Carry,
MAKRO Cash & Carry, Real, služeb přímé distribuce a digitálních iniciativ METRO nastavuje standardy pro budoucnost: orientace na zákazníka, digitální řešení a udržitelné podnikání. Více informací naleznete na www.metroag.de.

METRO/MAKRO Cash & Carry je zastoupeno ve 25 zemích, kde provozuje více než 750 samoobslužných velkoobchodů a zaměstnává 100.000 lidí.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3