INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 20. rokem

makroČeši mají stále větší zájem o regionální potraviny, nabídku drobných podnikatelů ve svém sousedství ale stále plně nevyužívají. MAKRO ve spolupráci s Asociací malých a středních podniků a živnostníků ČR (AMSP ČR) se to letos pokusí změnit.

Společně přichází s celostátní iniciativou, která má široké veřejnosti ukázat, že sousedské nakupování a využívání služeb v místě má mnohem hlubší rozměr, než se na první pohled může zdát. Největší společenská a obchodní událost na podporu drobných podnikatelů proběhne 9. a 10. října ve stovkách měst a obchodních po celé České republice.

Na Den soukromého podnikání, organizovaný společnosti METRO Cash & Carry 9. října v 25 zemích Evropy a Asie, naváže 10. října Den podnikatelů ČR organizovaný AMSP ČR. Spolupráce AMSP ČR a MAKRO dá vzniknout dvoudenní události, která bude cílit nejen na podnikatele, ale také na jejich koncové zákazníky, a to v celorepublikovém rozsahu.

„S AMSP ČR nás spojuje společné poslání pomáhat a rozvíjet drobné podnikání. Asociaci vnímáme jako klíčovou autoritu v tomto segmentu. O to více nás těší, že jsme letos spojili síly a prostřednictvím Dne soukromého podnikání můžeme tyto podnikatele podpořit,“ říká Guillaume Chene, výkonný ředitel MAKRO ČR, a dodává: „Cílem společného úsilí je připoutat pozornost k významu malého a středního podnikání pro společnost a vyjádřit uznání a drobným podnikatelům, kteří se starají o občanskou vybavenost a společenský život na venkově i ve městech.“

Karel Havlíček, předseda představenstva AMSP ČR, uvádí: „Letošní již 16. ročník Dne podnikatelů ČR jsme propojili se Dnem soukromého podnikání a ze společenské akce, které se mohlo účastnit vždy jen několik set subjektů, vytváříme celoplošnou aktivitu se zapojením desetitisíců malých podnikatelů. Propojujeme komunikaci klíčových podnikatelských témat spojených se zákony s akcí, která napřímo podpoří jejich podnikání. Ústředními protagonisty nejdůležitějšího dne malých a středních firem se tak poprvé nestávají politici, ale podnikatelé ve všech regionech, kteří mají chuť se zapojit.“

Právě malí a střední podnikatelé jsou nezbytnou součástí občanské společnosti, zaměstnávají více než 59 % obyvatel a přispívají 40 % na tvorbu HDP (zdroj: AMSP ČR 12/2017).

Zapojení podnikatelé mohou vytvořit speciální akci pro své stávající i nové zákazníky. V praxi může jít o slevu na produkty či služby, speciální program, například kulturní akce či jakákoliv další příležitost k zapojení lidí z místních komunit. Podnikatelé mohou zaregistrovat svou nabídku od 9. července na www.denpodnikani.cz. Všichni zúčastnění pak budou zahrnuti do celostátní kampaně, která bude probíhat pod taktovkou MAKRO a AMSP ČR.

***

METRO je mezinárodní lídr, který se specializuje na velkoobchodní a maloobchodní prodej potravin. Společnost je zastoupená v 35 zemích a celosvětově zaměstnává 150 000 lidí. Ve finančním roce 2015/16 METRO dosáhlo prodejů ve výši 37 mld. EUR. Zaměřuje se na poskytování služeb odpovídajících specifickým potřebám velkoobchodních i maloobchodních zákazníků, a to na regionální i mezinárodní úrovni. Prostřednictvím svých obchodních značek METRO Cash & Carry,
MAKRO Cash & Carry, Real, služeb přímé distribuce a digitálních iniciativ METRO nastavuje standardy pro budoucnost: orientace na zákazníka, digitální řešení a udržitelné podnikání. Více informací naleznete na www.metroag.de.

METRO/MAKRO Cash & Carry je zastoupeno ve 25 zemích, kde provozuje více než 750 samoobslužných velkoobchodů a zaměstnává 100.000 lidí.

(tz)

Slovo ke dni

  • Konopí místo tabáku

    Svět se mění. Kanada jako první vyspělá země G7 legalizovala rekreační užívání konopí. Naopak velmi tvrdě vystupuje proti kouření tabákových výrobků. Zapálit si jointa marihuany tedy půjde bez problémů, s cigaretou se kuřák na veřejných místech se zlou potáže. Chápání, co je škodlivé a co prospěšné, se ve společnosti mění. Tabák byl zpočátku brán jako lék, později jako „mužská záležitost“, aby nakonec skončil na černé listině drog, kterou jsou tolerovány pouze ve velmi omezené míře a především z ekonomických důvodů (spotřební daň tvoří podstatnou část rozpočtových příjmů). Na konopí panuje celá škála názorů od vysloveně negaativních až po schvalující a doporučující. Nepochybně má silné léčebné účinky a může úspěšně konkurovat chemickým farmakům. Ale právě pro tyto mimořádné vlastnosti by se nemělo by zneužívat jako univerzálné...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Září 2018

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

logo KOBTOSlogo 172

 

Partneři plus:

tsoft   EON EG 2017 107
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtocz

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300

INZERCE