INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 19. rokem

makroČeši mají stále větší zájem o regionální potraviny, nabídku drobných podnikatelů ve svém sousedství ale stále plně nevyužívají. MAKRO ve spolupráci s Asociací malých a středních podniků a živnostníků ČR (AMSP ČR) se to letos pokusí změnit.

Společně přichází s celostátní iniciativou, která má široké veřejnosti ukázat, že sousedské nakupování a využívání služeb v místě má mnohem hlubší rozměr, než se na první pohled může zdát. Největší společenská a obchodní událost na podporu drobných podnikatelů proběhne 9. a 10. října ve stovkách měst a obchodních po celé České republice.

Na Den soukromého podnikání, organizovaný společnosti METRO Cash & Carry 9. října v 25 zemích Evropy a Asie, naváže 10. října Den podnikatelů ČR organizovaný AMSP ČR. Spolupráce AMSP ČR a MAKRO dá vzniknout dvoudenní události, která bude cílit nejen na podnikatele, ale také na jejich koncové zákazníky, a to v celorepublikovém rozsahu.

„S AMSP ČR nás spojuje společné poslání pomáhat a rozvíjet drobné podnikání. Asociaci vnímáme jako klíčovou autoritu v tomto segmentu. O to více nás těší, že jsme letos spojili síly a prostřednictvím Dne soukromého podnikání můžeme tyto podnikatele podpořit,“ říká Guillaume Chene, výkonný ředitel MAKRO ČR, a dodává: „Cílem společného úsilí je připoutat pozornost k významu malého a středního podnikání pro společnost a vyjádřit uznání a drobným podnikatelům, kteří se starají o občanskou vybavenost a společenský život na venkově i ve městech.“

Karel Havlíček, předseda představenstva AMSP ČR, uvádí: „Letošní již 16. ročník Dne podnikatelů ČR jsme propojili se Dnem soukromého podnikání a ze společenské akce, které se mohlo účastnit vždy jen několik set subjektů, vytváříme celoplošnou aktivitu se zapojením desetitisíců malých podnikatelů. Propojujeme komunikaci klíčových podnikatelských témat spojených se zákony s akcí, která napřímo podpoří jejich podnikání. Ústředními protagonisty nejdůležitějšího dne malých a středních firem se tak poprvé nestávají politici, ale podnikatelé ve všech regionech, kteří mají chuť se zapojit.“

Právě malí a střední podnikatelé jsou nezbytnou součástí občanské společnosti, zaměstnávají více než 59 % obyvatel a přispívají 40 % na tvorbu HDP (zdroj: AMSP ČR 12/2017).

Zapojení podnikatelé mohou vytvořit speciální akci pro své stávající i nové zákazníky. V praxi může jít o slevu na produkty či služby, speciální program, například kulturní akce či jakákoliv další příležitost k zapojení lidí z místních komunit. Podnikatelé mohou zaregistrovat svou nabídku od 9. července na www.denpodnikani.cz. Všichni zúčastnění pak budou zahrnuti do celostátní kampaně, která bude probíhat pod taktovkou MAKRO a AMSP ČR.

***

METRO je mezinárodní lídr, který se specializuje na velkoobchodní a maloobchodní prodej potravin. Společnost je zastoupená v 35 zemích a celosvětově zaměstnává 150 000 lidí. Ve finančním roce 2015/16 METRO dosáhlo prodejů ve výši 37 mld. EUR. Zaměřuje se na poskytování služeb odpovídajících specifickým potřebám velkoobchodních i maloobchodních zákazníků, a to na regionální i mezinárodní úrovni. Prostřednictvím svých obchodních značek METRO Cash & Carry,
MAKRO Cash & Carry, Real, služeb přímé distribuce a digitálních iniciativ METRO nastavuje standardy pro budoucnost: orientace na zákazníka, digitální řešení a udržitelné podnikání. Více informací naleznete na www.metroag.de.

METRO/MAKRO Cash & Carry je zastoupeno ve 25 zemích, kde provozuje více než 750 samoobslužných velkoobchodů a zaměstnává 100.000 lidí.

(tz)

Slovo ke dni

  • Horko přeje on-line obchodu

    Říká se o hrozném počasí, že bys ven ani psa nevyhnal. Letošní léto, co se počasí týče, je jako z katalogu cestovní kanceláře. Ale až moc. Slunce nemilosrdně žhne a už třetí měsíc nepřichází vysvobození. Většina lidí už má horka plné zuby a volí nejrůznější obrannou strategii, včetně nakupování. Někdo, jako já, vyhledává klimatizované prostory hypermarketů. Jiný nevytáhne paty z domu, kde odpočívá ve stínu. Kdo má navrch, nevím, ale e-shopy si už pochvalují růst obratu v letních měsících. Když nemůže zákazník k obchodníkovi, musí zboží ke spotřebiteli. Různé doručovací a kurýrní služby se teď musí hodně činit. Doufejme, že se neozvou politici nebo obory, aby označili práci v takové výhni jako porušování základních lidských práv – a vymyslí novou regulaci.

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Srpen 2018

INZERCE

Partneři

Generální partner:

gascontrol

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

logo KOBTOSlogo 172

 

Partneři plus:

tsoft   EON EG 2017 107
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtocz

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300

INZERCE