INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 21. rokem

Velký modrý delfínKrásný měsíc květen je opět zde a s ním i slavnostní chvíle, kdy jsou pravidelně vyhlašována ocenění za nejlepší marketingové počiny minulého roku. 23. května 2019 se na Novotného lávce v Praze 1 již počtrnácté sejdou úspěšní marketéři z celé naší republiky.

Budou dychtivě očekávat, zda jejich projekt, který zaslali do soutěže Marketér roku 2018, uspěl mezi mnoha dalšími. I v letošním roce převzal nad soutěží záštitu guru světového marketingu prof. Philip Kotler.

Pro ty nejlepší vytvořil také tento rok umělecký sklář Vladimír Zubričan půvabné symboly demonstrující moudrost a optimismus, které k úspěchům marketingu nerozlučně patří. Delfíni jsou vyrobeni v mnoha barvách, ale VELKÝ MODRÝ DELFÍN pro hlavního vítěze je jen jeden.

Hodnotitelská komise, vedená doc. Miroslav Karlíčkem za vydatné spolupráce místopředsedy Tomáše Davida, je v současnosti plně vytížena rozhodováním, kdo si odnese vavříny a ozdobí své jméno novým titulem. Hodnotí se například inovativnost, efektivnost, rozvoj metod a principů marketingu.

S prázdnou neodejdou ani vysokoškolští studenti marketingu, jejichž vítězný tým si z připojené soutěže odnese symbol Mladého delfína

Více informací na www.cms-cma.cz 

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez okurek

    Zeptejte se podnikatele, jestli a kdy má „okurkovou sezonu“. Podívá se na vás s podezřením, že si z něho chcete utahovat. V podnikání a práci ve firmě totiž nenastanou časy, kdy si člověk může lehnout a usnout na vavřínech. Člověk zaznamená jen období prosperity a útlumu, ale snažit se o business musí tak jako tak. Letos to ani v novinách nevypadá na tu pravou „okurkovou sezonu“, kdy žhavá politická, ekonomická a společenská témata dojdou a redaktor, jak se říká, musí vařit z vody. Událostí přichází na redakční stůl stále dost a dost, a rozhodně nejsou marginální. A pokud jde o pěstitele okurek, to se teprve uvidí, kdy jim sezona začne naplno a jak se vydaří.

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2019

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

logo KOBtsoft   EON EG 2017 107 icom
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtocz

Duševní vlastnictví

upv logo

Patentová ochrana v zahraničí prostřednictvím Smlouvy o patentové spolupráci 19. červenec 2019

České podniky si stále častěji (nebo spíše – stále ještě nedostatečně) uvědomují, že ochrana průmyslového vlastnictví představuje jeden z nástrojů, jak úspěšně rozvíjet a inovovat výrobu a stát se úspěšným na globalizovaném trhu. Jednou z možností, jak ochránit nové technické řešení – vynález, je patentová ochrana. Pokud se pro ni přihlašovatel rozhodne, zpravidla nejprve žádá o národní patentovou ochranu. Ta však sama o sobě nestačí, neboť český patent platí jen v České republice a jinde v zahraničí toto patentované řešení může kdokoliv využívat a prodávat. Proto je vhodné získat patentovou ochranu i v zemích, kde je předpoklad, že chráněné řešení má tržní potenciál.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300 cps vetsi 300AVLOGOM3

INZERCE