INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Marketér roku 2018V podvečer 23. května 2019 se již tradičně v Divadelním sále Klubu Lávka na Novotného lávce v Praze 1 odehrálo finále soutěže 14. ročníku Marketér roku 2018. V duchu dobrých tradic večerem provázel jako vždy vynikající moderátor Karel Voříšek a večer všem zúčastněným zpříjemnil SWING KVARTET Ivana Smažíka.

Na snímku: brig. gen. Ing. Tomáš Lerch, Policejní prezidium České republiky - nositel titulu Marketér roku 2018 a držitel Velkého modrého delfína,
doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D., prezidentka České marketingové společnosti, a předseda hodnotitelské komise doc. Ing. Miroslav Karlíček, Ph.D. Foto: JOKR

Interiér obohatily působivé umělecké fotoportréty známých osobností z fotoateliéru Jadrana Šetlíka. Pro vítěze byly opět připraveny sošky křišťálových delfínů z českého skla v čele s Velkým modrým delfínem v působivém designu z dílny uměleckého skláře Vladimíra Zubričana.  

Nad soutěží převzal i letos záštitu prof. Philip Kotler, výrazná osobnost světového marketingu.

Na oceněné i nominované čekaly kromě diplomů i mnohé věcné dary od sponzorů a partnerů soutěže. Kromě hlavních cen udělila hodnotitelská komise i několik zvláštních ocenění za mimořádné aktivity a úspěšné inovativní marketingové projekty, stejně tak vybralo k ocenění svoje kandidáty i prezidium ČMS.

Výsledky soutěže

Na základě individuálních hodnocení jednotlivých členů hodnotitelské komise byl předložen prezidiu ČMS následující návrh ocenění jednotlivých nominovaných kandidátů:

Velký modrý delfín – hlavní cena soutěže

brig. gen. Ing. Tomáš Lerch, Policejní prezidium České republiky
za osobní přínos realizaci komplexního přístupu
k marketingové komunikaci bezpečnosti silničního provozu

Zlatý delfín

Rudolf Bernart, Systematica, s.r.o.
za úspěšný marketing inovativního projektu BikeTower

Růžový delfín

Ing. Martin Šámal, VAFO Praha, s.r.o.
za vybudování mezinárodně úspěšné značky BRIT

Cena prezidia ČMS Duhový delfín

Stanislav Perkner, AutoBinck CZ, s.r.o.
za inovativní projekt virtuálního ShowRoomu značky AutoPalace

Filip Šimoník, Ambiente, AMBI CZ, s.r.o.

za vytvoření úspěšné komunikační strategie a obsahového portálu nové značky Kantýna

Petr Tureček, CeWe Color, a.s.

za úspěšnou realizaci projektu CeWe Fotokniha

Barevný delfín

Vojtěch Havránek, TITBIT, s.r.o.
za vybudování silné tržní pozice značky TitBit

Radomír Klofáč, MORIS design, s.r.o.
za úspěšný marketingový projekt pro zlepšení obchodního prostředí

Petr Kurz, elem6, s.r.o.
za významný marketingový přínos pro posílení tuzemské výroby elektroniky

Claudia Nasliová, Divadlo na Fidlovačce, s.r.o.
za vytvoření nové marketingové koncepce Divadla Na Fidlovačce

Jakub Teplý, Auviex, s.r.o.
za novou úspěšnou marketingovou strategii Mezinárodního hudebního festivalu Český Krumlov

Bořivoj Vágner, WELLNESS HOTEL, a.s.
za individualizaci marketingového mixu v návaznosti na analýzu potřeb klientů

Malí delfíni 

Martin Dolský, PENAM, a.s.
za aktivní komunikaci nové produktové řady
Halvová Judita, Beauty Body Clinic
za marketing nových přístupů k alternativním metodám ve zdravotnictví

Miroslav Krátký, Dřevotvar družstvo
za cílený marketing posilující diverzifikaci zákaznického portfolia

Jaromír Kříž, Merkur toys, s.r.o.
za dlouhodobý přínos technickému vzdělávání mládeže

Radek Sajvera, RAPETO, a.s.
za úspěšný redesign řady Pangamin s využitím novinek v obalových technologiích

Diplom za nominaci

Karel Mayer, RESIDOMO, s.r.o.
za úspěšnou nominaci marketingového projektu v soutěži Marketér roku 2018

Markéta Rachmanová, Media Marketing Services, a.s.
za úspěšnou nominaci marketingového projektu v soutěži Marketér roku 2018

Jan Zykmund st., Zykmund Brambůrky
za úspěšnou nominaci marketingového projektu v soutěži Marketér roku 2018

Vladimír Zikmunda, Knedlíky Láznička, s.r.o.
za úspěšnou nominaci marketingového projektu v soutěži Marketér roku 2018

Zvláštní cena prezidia ČMS Zelený delfín

Dušan Pavlů, VYSOKÁ ŠKOLA KREATIVNÍ KOMUNIKACE
za celoživotní přínos ke vzdělávání v marketingu

Pamětní plaketa ČMS

Daniela Krofiánová, POPAI CE
za vynikající spolupráci a přínos k rozvoji marketingu

Mladý delfín:

Hlavní cena ex aequo

Nikola Jurasová Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Anna Zahálková, Žaneta Svobodová, Kateřina Němcová Univerzita Pardubice

Zvláštní cena

Martin Vanko, Igor Piatrov, Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave
Michaela Šugrová, Patrik Mazan, Marek Plachý, Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre

Diplomy za účast v soutěži:

Univerzita Pardubice Michaela Horváthová, Tomáš Nevima
Univerzita Karlova Praha Karolína Hájková, Tereza Felcanová, Dominika Kwasková
Univerzita Pardubice Alena Kladivová, Šárka Bednářová, Kateřina Altmanová
Vysoká škola ekonomická Praha Zlata Řeháčková, Pavlína Michaela Dimpflová, Karolína Alvaradová
Univerzita Tomáše Bati Zlín Nikola Bílková, Valerie Novotná, Hana Teplá
Vysoká škola ekonomická Praha Anna Voláková, Veronika Linhartová, Anna Volná
Univerzita Tomáše Bati Zlín Nela Vaculčíková

doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D.,
prezidentka České marketingové společnosti

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3